andrzej1215

cisnienie i pompa oleju silnikowego 3040

Polecane posty

andrzej1215    0

Witam, mam pytanie odnosnie cisnienia oleju silnikowego w ciagniku john deere 3040. Czy w jd tzw ogorkach lub zabach jest jakas sruba do regulacji cisnienia, bo jak na razie na nic takiego nie natrafilem. Druga sprawa to jaka moze byc przyczyna zaniku cisnienia (jak w domowych warunkach postawic diagnoze) dodam ze po wkreceniu manometra, po dodaniu gazu na max, cisnienie dochodzi zaledwie do 1 bara, zarowno na zimnym jak i na cieplym silniku.

bomber84    6

Kolego nie znam się na tym konkretnie ciągniku ale ja bym zaczął od znalezienia zaworu przelewowego pompy oleju (może się zawieszać). Kiedyś miałem taki przypadek w innym ciągniku. Za jednym zamachem sprawdź wszystkie połączenia pomiędzy pompą a blokiem. Nawet tak bagatelna sprawa jak pęknięta rurka będzie powodować  takie objawy.

andrzej1215    0

bomber84 dzieki, dzis popatrze
Gdzie szukac zaworu bezpieczenstwa (przelewowego) w jd 3040, pomoze ktos?

Edytowano przez andrzej1215

Wiadomość z agroFakt.pl

zenas    8

JD nie ma aż tak skomplikowanej hydrauliki, choć mnie się tak wydawało po zakupie 15 lat temu JD 3030LS, raz czy dwa nie chciał mi opaść podnośnik z narzędziem, ale po odpowietrzeniu, wszystko działa do dzisiaj i już nic nie kombinuje z przełącznikiem rodzaju pracy hydruliki, i od 15 co naj mniej nie wymieniałem oleju w skrzyni, anie wiem czy poprzednik wymieniał. Powiem tak ciągnik do katowania. Kocham go i C-4011.

Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez Mily235