andrzej1215

cisnienie i pompa oleju silnikowego 3040

Polecane posty

andrzej1215    0

Witam, mam pytanie odnosnie cisnienia oleju silnikowego w ciagniku john deere 3040. Czy w jd tzw ogorkach lub zabach jest jakas sruba do regulacji cisnienia, bo jak na razie na nic takiego nie natrafilem. Druga sprawa to jaka moze byc przyczyna zaniku cisnienia (jak w domowych warunkach postawic diagnoze) dodam ze po wkreceniu manometra, po dodaniu gazu na max, cisnienie dochodzi zaledwie do 1 bara, zarowno na zimnym jak i na cieplym silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bomber84    6

Kolego nie znam się na tym konkretnie ciągniku ale ja bym zaczął od znalezienia zaworu przelewowego pompy oleju (może się zawieszać). Kiedyś miałem taki przypadek w innym ciągniku. Za jednym zamachem sprawdź wszystkie połączenia pomiędzy pompą a blokiem. Nawet tak bagatelna sprawa jak pęknięta rurka będzie powodować  takie objawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej1215    0

bomber84 dzieki, dzis popatrze
Gdzie szukac zaworu bezpieczenstwa (przelewowego) w jd 3040, pomoze ktos?

Edytowano przez andrzej1215

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zenas    9

JD nie ma aż tak skomplikowanej hydrauliki, choć mnie się tak wydawało po zakupie 15 lat temu JD 3030LS, raz czy dwa nie chciał mi opaść podnośnik z narzędziem, ale po odpowietrzeniu, wszystko działa do dzisiaj i już nic nie kombinuje z przełącznikiem rodzaju pracy hydruliki, i od 15 co naj mniej nie wymieniałem oleju w skrzyni, anie wiem czy poprzednik wymieniał. Powiem tak ciągnik do katowania. Kocham go i C-4011.


Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sqowron
      Siemka, mam mały problem co znajduje się na łączeniu pompy z blokiem jest tam oring czy uszczelka bo ciekniemi stamtąd olej... możecie podpowiedzieć mi co tam jest uszczelka czy oring? I jak to się fachowo nazywa. 

    • Przez Stasiu84
      Witam mam problem rok temu wymieniłem pompę pompa Nsz-10 do tej pory był spokój pompa cicho pracowała. W tym roku zaczęła gwizdać ,na dużych obrotach wręcz wyje  dodatkowo zaczyna pienić się olej w zbiorniku hydraulicznym, hydraulika nie ma żadnych wycieków olej wymieniany był niedawno wlany taki sam jak był superol cb40 jaka może być przyczyna tego ? wolę spytać zanim zacznę szukać przyczyny sam i rozbierać i sprawdzać  Pozdrawiam 
    • Przez Arasowsky
      Witam! Pomogliście mi już parę razy, więc i tym razem pewnie znajdziecie rozwiązanie mojego problemu. Mam w swoim T25 tura i z tą sekcją jest wszystko ok. Jak podniesie na maksimum to nawet wajha sama odbija do położenia neutralnego. Natomiast z podnośnikiem, czyli drugą sekcją jest taki problem, że od niedawna zauważyłem jak dojdzie podnośnik do samej góry to wyrzuca olej w okolicach pompy.  Ktoś przerabiał taki problem? Co może być tego powodem?
    • Przez lukasztusin123
      Witam.
      Valtra Valmet 8150, gdzie zamontowana jest pompa, która odpowiada za ciśnienie oleju w skrzyni biegów?  Czy ta sama pompa odpowiada za skrzynię biegów, oraz za całą resztę hydrauliki w traktorze? (wspomaganie, podnośnik itd.)
    • Przez goorall_88
      Dzień dobry, 
      Mam problem z ciagnikiem mccormick mc 135 power6. Cały czas świeci się pomarańczowa kontrolka tuż obok głównego wykrzyknika ostrzegawczego. Z francuskiej instrukcji przetłumaczyłem że to coś w rodzaju "uruchomienie na zimno". Ciągnik pracował kilka godzin i silnik raczej się zagrzał. Mrozu też brak. 
      Dodatkowo też z rurki odchodzacej od silnika z lewej strony z dołu cały czas wydastaje się dość gęsta para. Brak w niej oleju. Nie jest też to dym. Czy to może być jakoś powiązane? 
      Ciągnik posiada też zmianę biegów w przyciskach ("sekwencja" ?). Liczba na dźwigni cały czas miga. Czy to normalne? 
      Dodam że ciągnik pracuje normalnie. Nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków. Nie brakuje mu mocy. 

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj