News
Slawek0

Deutz Fahr Agrotron 120 mk3 (2001) - problem z odpaleniem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fahr
Slawek0    3

Witam,

 

Deutz Fahr Agrotron 120 MK3 [2001r.]

 

Opis problemu:

Maszyna ma problem z odpaleniem za każdym razem, gdy jest ciepły i zimny. Gdy maszyna już odpali, wszystko jest OK i nie gaśnie. Tak jak by miał problem z ciśnieniem, podaniem paliwa przy odpalaniu. Żeby go odpalić trzeba, kręcić nim z dobre 3 min, prawie akumulator się rozładuje...

Na wstępie powiem, że układ paliwowy jest wszędzie szczelny.

 

Pytanie:

Co może być problemem? 

Czy problemem mogą być pompy wtryskowe?

Czy problemem może być pompka paliwowa?

Czy problemem może być układ elektryczna, jakaś kostka czy coś?

 

Pozdrawiam, 

Sławek 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    725

podstawowe pytanie czy zaworek trzyma ciśnienie po za tym pompka zasilająca jest sprawna bo jak zużyta to może być taki objaw jak ty masz. oleju ci nie przybywa. ? bo jeśli tak to oringi na Pompkach mogą przepuszczać paliwo .a dym jakiś leci jak kręcisz rozrusznikiem. ? bo jak nie to zasilanie nie sprawne a jak biały dym to mogą być sekcje dorzniete

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    6

podstawowe pytanie czy zaworek trzyma ciśnienie po za tym pompka zasilająca jest sprawna bo jak zużyta to może być taki objaw jak ty masz. oleju ci nie przybywa. ? bo jeśli tak to oringi na Pompkach mogą przepuszczać paliwo .a dym jakiś leci jak kręcisz rozrusznikiem. ? bo jak nie to zasilanie nie sprawne a jak biały dym to mogą być sekcje dorzniete

Dawno,ale to naprawdę dawno takiego steku bzdur nie słyszałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Arek    138

@Slawek0

Masz 100% pewności, że układ paliwowy szczelny?

U mnie co jakiś czas pojawia się problem z pękającymi przewodami powrotnymi z wtryskiwaczy. Po nocy nie chce odpalać.

Wystarczy wymiana tych przewodów i problem znika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    6

Bzdura, nieszczelność na powrocie powoduje tylko wyciek paliwa.Przewody przelewowe łączą się za zaworem ciśnieniowym paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    138

Mam ten ciągnik 8 lat, kilka razy już miałem problem z tymi wężykami i dlaczego zawsze po ich wymianie problem z zapowietrzaniem znika ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    6

Jaki problem z wężykami. Przecież masz je wymieniać co 1000h lub raz w roku. Chociaż dobre zamiennik czy ori wytrzymują 3000-5000h. Poza tym któż to może wiedzieć co masz poprzerabiane. Więc ty odpowiedz na pytanie dlaczego tak się u ciebie dzieje. Bo schemat układu paliwowego mam w dokumentacji i w głowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Orzech334
      Witam . Posiadam dr k90 od dwóch lat .W zeszla zime nie było problemu z ogrzewanie a teraz nie grzeje. Wąz dochodzący do zaworu sterującego przy nagrzewnica jest goracy a nagrzewnica jest zimna. Wiec wymieniłem zawor. Do tego nowy termostat i dalej to samo .... 
      Posiadam panel manualny.
      Prosze o pomoc .Kazda sugestja bedzie pomocna 
       
    • Przez Rolnik24120
      Jaka ma być temperatura spalin aby prawidłowo ustawić dawki w Same Antares 130 ?
    • Przez Rolnik24120
      Witam
      Posiadam Same Antares 130 i mam problem bo nie wiem jaki ma być luz zaworowy
    • Przez Crazyalert
      Witam!
      Problem dotyczy deutz fahr 5120c gs 5 biegów 3 zakresy z 2015r przebieg 500 godz.
      Liczę na odpowiedź użytkowników właśnie tego modelu.
      Jestem ciekaw w ilu przypadkach wystąpiła wada skrzyń biegów objawiająca się silnymi drganiami i hałasem przenoszącym się przez dźwignię zmiany biegów, w tym przypadku na biegu 4. wodzik ewidentnie chodzi po kole przesuwnym. Dodatkowo serwisanci twierdzą, że zastosowane zostały odchudzone wadliwe synchronizatory.
      Mimo iż wada występowała od nowości, brak reakcji serwisu ponieważ jak twierdzą, te skrzynie tak pracują.
      Kontakt z przedstawicielstwem sdf również kończy się odbiciem piłeczki.
      Nie wydaję opinii odnośnie marki i modelu tylko chcę wiedzieć czy to odosobniony przypadek czy norma.
    • Przez Marcin_1992_2008
      Witam. Stoje przed kupnem nowego ciągnika. Mam na oku deutz fahr 5110 g plus. Jakie są wasze opinie o tej marce i o tym modelu?
      Wyposażenie : podnośnik mechaniczny , skrzynia 5-cio biegowa z dwoma półbiegami, klima,funkcja, stop and go, rewers elektrohydrauliczny. Czy te skrzynie są awaryjne? z góry dziękuje za odpowiedź
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.