Skocz do zawartości
News
Slawek0

Deutz Fahr Agrotron 120 mk3 (2001) - problem z odpaleniem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Deutz
Slawek0    3

Witam,

 

Deutz Fahr Agrotron 120 MK3 [2001r.]

 

Opis problemu:

Maszyna ma problem z odpaleniem za każdym razem, gdy jest ciepły i zimny. Gdy maszyna już odpali, wszystko jest OK i nie gaśnie. Tak jak by miał problem z ciśnieniem, podaniem paliwa przy odpalaniu. Żeby go odpalić trzeba, kręcić nim z dobre 3 min, prawie akumulator się rozładuje...

Na wstępie powiem, że układ paliwowy jest wszędzie szczelny.

 

Pytanie:

Co może być problemem? 

Czy problemem mogą być pompy wtryskowe?

Czy problemem może być pompka paliwowa?

Czy problemem może być układ elektryczna, jakaś kostka czy coś?

 

Pozdrawiam, 

Sławek 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    673

podstawowe pytanie czy zaworek trzyma ciśnienie po za tym pompka zasilająca jest sprawna bo jak zużyta to może być taki objaw jak ty masz. oleju ci nie przybywa. ? bo jeśli tak to oringi na Pompkach mogą przepuszczać paliwo .a dym jakiś leci jak kręcisz rozrusznikiem. ? bo jak nie to zasilanie nie sprawne a jak biały dym to mogą być sekcje dorzniete

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    5

podstawowe pytanie czy zaworek trzyma ciśnienie po za tym pompka zasilająca jest sprawna bo jak zużyta to może być taki objaw jak ty masz. oleju ci nie przybywa. ? bo jeśli tak to oringi na Pompkach mogą przepuszczać paliwo .a dym jakiś leci jak kręcisz rozrusznikiem. ? bo jak nie to zasilanie nie sprawne a jak biały dym to mogą być sekcje dorzniete

Dawno,ale to naprawdę dawno takiego steku bzdur nie słyszałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Arek    138

@Slawek0

Masz 100% pewności, że układ paliwowy szczelny?

U mnie co jakiś czas pojawia się problem z pękającymi przewodami powrotnymi z wtryskiwaczy. Po nocy nie chce odpalać.

Wystarczy wymiana tych przewodów i problem znika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    5

Bzdura, nieszczelność na powrocie powoduje tylko wyciek paliwa.Przewody przelewowe łączą się za zaworem ciśnieniowym paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    138

Mam ten ciągnik 8 lat, kilka razy już miałem problem z tymi wężykami i dlaczego zawsze po ich wymianie problem z zapowietrzaniem znika ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    5

Jaki problem z wężykami. Przecież masz je wymieniać co 1000h lub raz w roku. Chociaż dobre zamiennik czy ori wytrzymują 3000-5000h. Poza tym któż to może wiedzieć co masz poprzerabiane. Więc ty odpowiedz na pytanie dlaczego tak się u ciebie dzieje. Bo schemat układu paliwowego mam w dokumentacji i w głowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Casevil
      Czy rama od tura z Lamborghini champion 135 może spasowac do innych ciągników? Jeżeli ktoś wie na 100% proszę napisać (tur nowy metal-tech) 
    • Przez Grzenio
      Wie ktoś może co oznacza błąd nr 85 w DF agrotronie z 2008 r.
      Może ktoś już spotkał się z tym błędem?
      Z góry dzieki za pomoc.
    • Przez andrzej80j
      Witam mam problem z półbiegami szarpie ciągnikiem i nieczuc zmiany przełączanie pomiędzy "L" i "M" tylko czasami nieraz chodzi wszystko dodam że na "H" ciągnik jedzie ok nic nie szarpie . Dzięki zgóry za podpowieć
       
    • Przez GracjanDF
      Witam ostatnio wyskoczył mi błąd T86 w Deutz Fahr 430 g i przestała działać czułość rwania tą która się zmienia w gałce od rewersu😉 Jakieś pomysły żeby to usunąć czy coś w tym stylu ? Z góry dzięki za pomoc 
    • Przez zacx18
      Witam  mam problem z rozłączaniem się rewersu elektrohydraulicznego   w ciągniku DF Agroplus 100  (skrzynia bez półbiegów). Rewers rozłącza się gdy obroty silnika spadną poniżej 800 obrotów powyżej 800 działa i nie ma  znaczenia czy olej jest ciepły czy zimny    . Gdy rozłączy  się rewers  wyrzuca błąd   w postaci migającej lampki  (jedno błyśnięcie długie , cztery krótkie )
      Czy może być to wina pompy hydraulicznej ? czy coś innego ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.