News
lisu84

case 5250 nie jezdzi po remoncie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
lisu84    0

Witam! Kupilem case 5250 w "idealnym stanie". Niestety po 4 ha orki zaczal sie grzac i dymić z odmy. Brak cisnienia na cylindrach. Poszedl do remontu. Wymienili nowe tloki, pierscienie, panewki a do szlifu poszedl blok, glowica i wal, zrobione tez zawory i wtryskiwacze. Po zlozeniu odpala na dotyk i pracuje idealnie ale nie jezdzi i nie dziala podnosnik. Wszystko jest zlozone tak jak bylo a wczesniej skrzynia pracowala prawidlowo. Gdzie szukac przyczyny? Mozliwe ze skrzynia sie zapowietrzyla? Jesli tak to jak ja odpowietrzyc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisu84    0

Dlatego stan idealny napisalem w cydzyslowie. Wszystkie sa idealne dopoki w pole nie pojda. Gdybym wiedzial, kupilbym takiego do remontu ale 15 tys. Taniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

admon1212    8

pewno niemiec płakał jak sprzedawał a puźnuej gonił do granicy ... ja na twoim miejscu odstąpił bym w jakim był stanie te case
od umowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisu84    0

Trzy odpowiedzi i żadna nie na temat.

Problem rozwiązałem chociaż sam nie wiem do końca co się przyczyniło. Poprawiłem masę bo ciężko kręcił, wyczyściłem styki w trzech okrągłych wtykach wchodzących do kabiny i dolałem 3 l oleju do skrzyni. Uważam, że każdy z czynników mógł się przyczynić do poprawy chociaż chyba dolewka oleju najprędzej.

W ramach docierania silnika przejechałem się 10 km na stację benzynową i w drodze zaświeciła się kontrolka filtra oleju hydraulicznego - podejrzewam czujnik.

 

Wracając do stanu ciągnika. Zjeździłem całą Polskę za Case'em i wiem, że nic lepszego nie kupię w tym roczniku. Niemiec, Francuz czy inny Holender trzymający ciągnik pod kocem w stodole i płaczący przy sprzedaży nie pozbywa się dobrego ciągnika. Zresztą u nich inne powierzchnie i maszyny eksploatowane są maksymalnie. Zużywa się więc do handlarza i kupują nowy. Jedyny błąd jaki popełniłem to to, że kupiłem ciągnik niby sprawny a mogłem kupić ciągnik "do remontu" chociaż patrząc na kombinacje u handlarzy jak składają ciągnik z 3 sztuk mam obawy czy skrzynia byłaby dobra itp. Podejrzewam, że byłby to szrot złożony z odpadów. Remont silnika wyniósł mnie trochę ponad 5 tyś. Dużo? Myslę, że nie tym bardziej, że tak kompleksowo wykonany przez człowieka, który nie jednego cumminsa widział od środka. Same części i szlify to 4 tyś a robocizna grosze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    100

jeżeli kontrolka od filtra to filtr raczej do wymiany. zajrzyj tez do siatkowego w skrzyni taka zaślepka pod popma hydrauliki na dwie 12 albo 10 kluczyk dekielek z czujnikiem ale tu już musisz spuścić olej ze skrzyni mysle że opiłków kupa i innego syfu będzie. a kontrolka z pomarańczowym trybikiem od skrzyni się nie swieci?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisu84    0

Trybik sie nie swieci filtr hydrauliki nowy jest. Przy wcisnietym sprzegle trybik mrygnie 5 razy i gasnie. Chyba mnie czeka spuszczanie oleju ze skrzyni ale to jak juz dosieje zaleglosci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisu84    0

Chciałbym odgrzać temat gdyż dzisiaj wymieniłem olej na Akcela Hy-tran ultraction oraz filtr hydrauliki a kontrolka filtra nadal świeci. Przed wymianą oleju dzisiaj talerzowałem i przy nawrotach potrafił rozłączyć mi napęd świecąc przy tym pomarańczowym trybikiem.Wyciągać te filtr siatkowy? Trochę mnie przeraża to, że znowu będę godzinę wlewał olej do skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisu84    0

W takim razie zaraz jadę do gospodarstwa i biorę się za ten filterek.

Napiszcie mi proszę Koledzy jeszcze ile l oleju silnikowego wchodzi do tego case'a? Chciałbym go wymienić dzisiaj.

 

Edytowano:

Wyciągnąłem filtr siatkowy i w środku było pełno opiłków, jakieś farfocle przypominające skrawki folii i podkładka pod śrubę. Podejrzewam, że podkładka dostała się do środka przy rozpoławianiu ciągnika ale skąd ta folia? teraz to już nieważne. Filtr wymyty, olej przelany przez sitko i zalany ponownie. Kontrolka się nie świeci jednak pewność będę miał dopiero jak pójdzie w pole gdyż kontrolka zapalała się jak się ciągnik nagrzewał. Muszę poczekać do orki chyba, że wcześniej ktoś zadzwoni i zamówi jakieś prace polowe.

 

A już doczytałem, że wchodzi 15 l do silnika. Rano przyjdzie filtr więc wymiana oleju jutro. Jeszcze tylko chciałbym uporać się z klimą i będę miał ciągniczek w pełni sprawny.

Edytowano przez lisu84

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisu84    0

No i niestety po ok 30 min orki kontrolka od filtra znowu się zaświeciła. Na nawrotach przy ostro skręconych kołach rozłącza napęd na każdym półbiegu. Pompa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez arkadian12
      Witam
      Na OLX
      https://www.olx.pl/oferta/pompa-wtryskowa-international-ihc-case-steyr-mccromick-CID757-IDscaBz.html#e922f8c6a6;promoted
      znalazłem takie ogłoszenie. Potrzebuje do mojego case 956xl z91r pompę. Akurat mam nowszy model VE i do niej nie ma części zamiennych (głowicy) tylko na specjalne zamówienie w BOSCHu.  Ta z ogłoszenia jest do wcześniejszego numeru seryjnego typ VA. Widzę, że jest sporo osób oglądających czy ktoś już może kupił tą pompę, jak się sprawuje. Czy lepiej szukać używanej. Mojej nie da się zregenerować.
    • Przez Pawelt12
      Witam czy ktoś wie jak odblokować ehr w ciągniku case cs 150 po przekreceniu kluczyka kontrolka diagnosi raz mignie a potem świeci się cały czas przyciski od podnoszenia ramion na joysticku nie działaja a sam podnośnik działa 
      Pozdrawiam 
    • Przez gandi77
      Witam mam taki problem mam chyba zepsuty termostat w case mx 135 ponieważ silnik osiąga niską temperature pracy wczoraj przy agregacie ledwie przekroczył żółte pasmo na wskaźniku, czy może ktoś mi napisać gdzie ten termostat się znajduje w którym jest miejscu?
    • Przez Marcinek178
      Witam serdecznie wszystkich kolegów!
      Od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem MX 120 i jak to bywa początki z nowym sprzętem są trudne, powoli uczymy się siebie nawzajem:) Ciągnik ma przepracowane 7800 mtg i chyba jest to wiarygodny przebieg bo nie widać żeby był jakiś zmordowany, a przyjechał z Francji. W sumie jeszcze za wiele nim nie popracowałem ale już mam kilka tematów z którymi muszę się zmierzyć bo nie gra wszystko tak jak powinno i tutaj prośba do bardziej doświadczonych kolegów którzy posiadają takie jednostki żeby podpowiedzieli co nieco. Opisze w punktach usterki aby łatwiej było odpowiadać.
      1. Przedni napęd pracuje cały czas, nie można go wyłączyć,  sprawdziłem elektrozawór na bloku pod kabiną z prawej strony przedni - cewka i zawór sprawny (po podaniu zew. zasilania zawór otwiera się) mierząc napięcie na wtyczce od cewki w momencie przełączania miernik reaguje tzn. wskazuje jakieś napięcie ale tylko na ułamek sekundy także nie można odczytać, kontrolka od przedniego napędu zapala się i gaśnie w momencie załączania ręcznie jak i przez hamulec. Sprawdziłem też przekaźnik pod konsolą pierwszy od lewej i jest sprawny. Teraz pytanie co jeszcze można sprawdzić ? przewody do cewki? nie ma po drodze jeszcze czegoś na czym mógłoby tracić napięcie idące do cewki? Jest do tego jakiś sterownik czy napięcie z przekaźnika prosto na cewkę leci?
      2. Sprawdziłem błędy i oto co wymrugała dioda od wom  42  ; 24 ; 32;  60
        Czy wiecie co oznaczają kody błędów  i czy można je wykasować ?
      3. Przy pierwszej orce gdy  wychodziłem z ciągnika  wyłączyłem bieg  regulowałem ustawienie pługa wracam wsiadam wrzucam bieg a ciągnik nie jedzie, nie świeci się N ani nie mruga żaden błąd pół biegi przełącza OK ale nie ruszy ani do przodu ani do tyłu, jedyne co wtedy pomagało to zgaszenie i ponowne uruchomienie ciągnika. Co to może być ?
      4. Jak wysoko podnoszą wasze podnośniki w MX-ach? Mam wrażenie że mój jakby za mało podnosił (no chyba że ten typ tak ma) przy max. podniesieniu ramiona są w pozycji pionowej, tzn. nie zarzuca ich aż na ciągnik. skróciłem dość dużo wieszaki i jakoś z pługiem 5-skibowym szło ale wydawało mi się że ciągnik takiej klasy powinien mieć większy zakres ruchu ramion.
      5. Jak działa to pokrętło podnośnika z narysowanym pługiem? zacząłem się nim bawić ale nie obczaiłem o co z nim chodzi czasami przy ruszaniu z miejsca wyciągało pług do góry a jak stanąłem to opuszczało na dół, ustawiłem  w pozycji środkowej i było ok ale napewno ma ono jakąś funkcję. Błąd jaki świeci  na EHR to tylko 4
      Będę wdzięczny za każdą radę. A propo czy posiada ktoś może serwisówkę do MX 120?
    • Przez Karror830
      Cześć wam. Większość tematów z przednim napędem dotyczy tego że się nie rozłącza. U mnie jest odwrotnie. Włacze, przycisk świeci, naped ciągnie i po  kilku metrach sie rozłączy. Na postoju to samo, słuchając pracy pompy słychać jak się rozłączy. Problem pojawił się po gruntownym myciu całego spodu z błota. Wszystkie złączki kabli przedmuchniete powietrzem, nawet nie wiem czy ma to jakiś wpływ czy to zbieg okoliczności że akurat po umyciu pojawił się taki problem. Bezpieczniki wszystkie sprawdzone 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.