Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
KASPER    0

Witam,podczas orki pługiem cztero-skibowym nabiegach A-1 zając ciągnik zadusiło.Po odpaleniu okazało się że ciągnik

jedzie tylko na żułwiu,włączając zająca-skrzynia zablokowana.Czy jest możliwe zatarcie się koła na wałku.

Proszę o poradę.Z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KASPER    0

Myśle o kole pośrednim na wałku głuwnym.Filtry wymieniałem jeśeniom.Przypuszczam wine oleju,wlałem AGROL.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

andrewk    77

O jakie zablokowanie Ci chodzi ? Opisz dokładniej, chociaż podejrzewam, ze masz na myśli zablokowany lewarek i brak możliwości wbicia biegów. W swoim tyle, że młodszym 6150 mam coś takiego, że gdy zgaszę ciągnik to zaraz po tym jak zgasną kontrolki włącza się jakaś blokada i lewarek stoi w miejscu bez możliwości wbicia biegu. Dopiero gdy wcisnę sprzęgło i pójdzie sygnał do czujnika to słychać jak się odklesza.

 


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    552

niby to niemożliwe ale po mojemu to Ci trybo zółwia złapało na tylnim wałku, może hamulec synchronizatora się jakiimś cudem przy temu żółwiowi zakleszczył. Jak żółw nie pusci to zając nie pojedzie. Zdjąć boczny dekiel i sprawdzić czy te ostatnie trybo w skrzyni swobodnie się obraca gdy włączysz zająca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KASPER    0

Koło żułwia na wałku głuwnym ani drgnie.Patrzyłem w katalogu,wałek wyciąga się do tyłu wraz z łorzyskami a koło wyjmuje się

przez okenko.Może Ktoś ma jakiś sposób ruszenia tego koła.W innym wypadku będzie trzeba to koło wypalać palnikiem.

Wszystkie PORADY mile widziane.Z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    11

dlaczego od razu wypalac palnikiem?? tak wogole to zaczales cos rozbierac??

Edytowano przez rafal88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    551

Tam nic nie wypala się palnikiem. Dolny wałek w okolicach tego koła składa się z dwu części połączonych zabezpieczeniem. Żeby to zrobić trzeba w skrzynię odkręcić od mostu i silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    552

Koło żułwia na wałku głuwnym ani drgnie.Patrzyłem w katalogu,wałek wyciąga się do tyłu wraz z łorzyskami a koło wyjmuje się

przez okenko.Może Ktoś ma jakiś sposób ruszenia tego koła.W innym wypadku będzie trzeba to koło wypalać palnikiem.

Wszystkie PORADY mile widziane.Z góry dziękuję.

Rozumie, że ustawiłeś wszystkie przesuwki w skrzyni na 0 i ciągnąłeś za choinke, żeby stwierdzić że trybo żółwia nie drgnie? Bo chyba choinki w niedzielny wieczór nie szarpałeś z traktora :>

Niby do wyjęcia tryba nawet silnikiem nie trzeba odjechać ale coś mi się zdaje, że awaria przez brak smarowania a to z przodu skrzyni zaczyna się kanał olejowy dolnego wałka... W sumie to wszystko i tak w oleju chodzi i nie ma prawa się zatrzeć ale widać coś musiało się stać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KASPER    0

Witam.Panowje dekel ze skrzyni wpiątek założyłem spowrotem poniewarz uznałem że to grubsza robota.

Myślę że na żułwju objadę wiosenną robotę,pole mam wokół domu.Po przestudiowaniu książki napraw

wałek wychodzi do tyłu,ale tryb przez ten otwór nie wyjdzie a wygląda tak jakby był zaspawany  do wałka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    552

Normalnie to pół godziny roboty wyjąc tego tryba. Najcieżej to wyszarpać segier koło synchronizatora żół-zając nie mając odpowiednich kleszczy. Ale jak tryb zespawany z wałkiem... to współczuje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KASPER    0

Witam po dłuższym czasie .Nareszcie zabrałem się za moją skrzynie.Ciągnik musiałem rozpołowić od strony tylnego

mostu.Mimo rużnych prub,tryb żułwia musiałem wypalać.Poszukuję trybu żułwia,chamulca sonchronizatora,wałka głuwnego.

O nowych wogule nie myślę ze względu na cenę,a z drugiej strony nowy tryb ze starym górnym trybem mugłby gwizdać.

Wszelkie propzycje i porady mile widziane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    552
Napisano (edytowany)

http://agrofarm.com/pl/2252-U3383436M3-U3383436M3.html tanio nie będzie

http://olx.pl/oferta/kola-skrzyni-biegow-massey-ferguson-CID757-ID5ivuP.html#09ceffad60

Zwróć sobie uwage na trybo zółwia... raz jest zintegrowane z tymi ząbkami i stożkiem który współpracuje z hamulcem synchro a są też wersje składające się z 2 części.... trybo zółwia połączone wieloklinem z tym stożkiem współpracującym z hamulcem

Wałek obojętnie jakiej wersji (synchro i bez synchro ) jest ten sam

Na olx jesttego troche. coś tam znajdziesz. Mi całewkim ładny hamulec udało się za 400zł wyrwać ;)

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Jest taki problem że ciągnik nie ma tak jak by siły. Na postoju wchodzi normalnie na obroty a już przy małym obciążeniu max 1500 złapie, nawet jak sie jedzie samym ciągnikiem to nie można go rozpędzić. Dodam że dopiero była robiona pompa wtryskowa i przed naprawą było to samo. Co może być nie tak?
    • Przez kamil800
      Witam
      Mam taki problem, ze podczas jazdy po szosie musze co jakas chwile kontrowac w lewo i tylko w lewo, ostatnio zaczal mi podciekac silownik skretu, czy to moze on jest tym problemem czy jednak orbitrol?
      Problem dotyczy mf 8120
    • Przez Cineek
      Witam.
      Mam pytanie, jak ustawić amortyzacje podnośnika w 6180, jak jadę np: z talerzówką, pługiem obrotowym. Widzę że jest tam kontrolka, ale pewnie trzeba zrobić jakąś kombinację pokręteł. Proszę o pomoc. Poniżej obrazek. Pozdrawiam
    • Przez marcin80wlkp
      Witam. Dziś po godzinnej pracy w polu sprawdziłem ciśnienie na pompie. Jeden obieg, który idzie na hydraulikę zewnętrzną pokazuje 170-180 atm, drugi przy skręconych kołach, rozgrzanym oleju i ok 1000obr/min pokazuje 80 atm. Wspomaganie ciężko mi chodzi, do tego coraz ciężej wchodzą mi biegi i obstawiam że to przez to, że padła druga sekcja pompy. Czy bez zastanowienia mogę zamawiać nową, czy jest możliwe, że jeszcze coś innego może być nie tak?
    • Przez kevin25
      Witam pacjent MF 3050 z 1989r zaczęło słabnąc wspomaganie na wolnych obrotach szczególnie zauważalne przy pracy z ładowaczem. I słabiej działające hamulce. 
      Ciśnienie na tylnych złączkach 180bar przy 1tys i przy 2tys rpm 
      Ciśnienie na punkcie pomiarowym 2 sekcji na wspomaganie na wolnych obrotach 145bar przy 2 tys rpm 170bar 
      I z tego co wyczytałem pompa do wymiany. Chce się tylko upewnić czy na pewno ?
      Jest możliwość wsadzenia mocniejszej pompy na Sekcji hydrauliki zewnętrznej ? 
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.