Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
KASPER    0

Witam,podczas orki pługiem cztero-skibowym nabiegach A-1 zając ciągnik zadusiło.Po odpaleniu okazało się że ciągnik

jedzie tylko na żułwiu,włączając zająca-skrzynia zablokowana.Czy jest możliwe zatarcie się koła na wałku.

Proszę o poradę.Z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KASPER    0

Myśle o kole pośrednim na wałku głuwnym.Filtry wymieniałem jeśeniom.Przypuszczam wine oleju,wlałem AGROL.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

andrewk    77

O jakie zablokowanie Ci chodzi ? Opisz dokładniej, chociaż podejrzewam, ze masz na myśli zablokowany lewarek i brak możliwości wbicia biegów. W swoim tyle, że młodszym 6150 mam coś takiego, że gdy zgaszę ciągnik to zaraz po tym jak zgasną kontrolki włącza się jakaś blokada i lewarek stoi w miejscu bez możliwości wbicia biegu. Dopiero gdy wcisnę sprzęgło i pójdzie sygnał do czujnika to słychać jak się odklesza.

 


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    734

niby to niemożliwe ale po mojemu to Ci trybo zółwia złapało na tylnim wałku, może hamulec synchronizatora się jakiimś cudem przy temu żółwiowi zakleszczył. Jak żółw nie pusci to zając nie pojedzie. Zdjąć boczny dekiel i sprawdzić czy te ostatnie trybo w skrzyni swobodnie się obraca gdy włączysz zająca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KASPER    0

Koło żułwia na wałku głuwnym ani drgnie.Patrzyłem w katalogu,wałek wyciąga się do tyłu wraz z łorzyskami a koło wyjmuje się

przez okenko.Może Ktoś ma jakiś sposób ruszenia tego koła.W innym wypadku będzie trzeba to koło wypalać palnikiem.

Wszystkie PORADY mile widziane.Z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    11

dlaczego od razu wypalac palnikiem?? tak wogole to zaczales cos rozbierac??

Edytowano przez rafal88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    810

Tam nic nie wypala się palnikiem. Dolny wałek w okolicach tego koła składa się z dwu części połączonych zabezpieczeniem. Żeby to zrobić trzeba w skrzynię odkręcić od mostu i silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    734

Koło żułwia na wałku głuwnym ani drgnie.Patrzyłem w katalogu,wałek wyciąga się do tyłu wraz z łorzyskami a koło wyjmuje się

przez okenko.Może Ktoś ma jakiś sposób ruszenia tego koła.W innym wypadku będzie trzeba to koło wypalać palnikiem.

Wszystkie PORADY mile widziane.Z góry dziękuję.

Rozumie, że ustawiłeś wszystkie przesuwki w skrzyni na 0 i ciągnąłeś za choinke, żeby stwierdzić że trybo żółwia nie drgnie? Bo chyba choinki w niedzielny wieczór nie szarpałeś z traktora :>

Niby do wyjęcia tryba nawet silnikiem nie trzeba odjechać ale coś mi się zdaje, że awaria przez brak smarowania a to z przodu skrzyni zaczyna się kanał olejowy dolnego wałka... W sumie to wszystko i tak w oleju chodzi i nie ma prawa się zatrzeć ale widać coś musiało się stać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KASPER    0

Witam.Panowje dekel ze skrzyni wpiątek założyłem spowrotem poniewarz uznałem że to grubsza robota.

Myślę że na żułwju objadę wiosenną robotę,pole mam wokół domu.Po przestudiowaniu książki napraw

wałek wychodzi do tyłu,ale tryb przez ten otwór nie wyjdzie a wygląda tak jakby był zaspawany  do wałka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    734

Normalnie to pół godziny roboty wyjąc tego tryba. Najcieżej to wyszarpać segier koło synchronizatora żół-zając nie mając odpowiednich kleszczy. Ale jak tryb zespawany z wałkiem... to współczuje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KASPER    0

Witam po dłuższym czasie .Nareszcie zabrałem się za moją skrzynie.Ciągnik musiałem rozpołowić od strony tylnego

mostu.Mimo rużnych prub,tryb żułwia musiałem wypalać.Poszukuję trybu żułwia,chamulca sonchronizatora,wałka głuwnego.

O nowych wogule nie myślę ze względu na cenę,a z drugiej strony nowy tryb ze starym górnym trybem mugłby gwizdać.

Wszelkie propzycje i porady mile widziane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    734
Napisano (edytowany)

http://agrofarm.com/pl/2252-U3383436M3-U3383436M3.html tanio nie będzie

http://olx.pl/oferta/kola-skrzyni-biegow-massey-ferguson-CID757-ID5ivuP.html#09ceffad60

Zwróć sobie uwage na trybo zółwia... raz jest zintegrowane z tymi ząbkami i stożkiem który współpracuje z hamulcem synchro a są też wersje składające się z 2 części.... trybo zółwia połączone wieloklinem z tym stożkiem współpracującym z hamulcem

Wałek obojętnie jakiej wersji (synchro i bez synchro ) jest ten sam

Na olx jesttego troche. coś tam znajdziesz. Mi całewkim ładny hamulec udało się za 400zł wyrwać ;)

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
    • Przez MfKrystian
      Witam ostatnio z  dnia na dzień przestał mi działać w Mf 3080 Wom jak wlączam wogóle nie reaguje nie drgnie nawet Kontrolka od womu się nie paliła a nawet jak się nie paliła to i tak mi działał I jakoś dziwnym trafem przestał działać
    • Przez KamilStachurski
      Witam. Mam problem ze skrzynia 32x32 w massey 3050. Chodzi o to że jak przełącze na żólwia I wbije jaki kolwiek bieg to jest zgrzyt nie ważne czy A czy B przód czy tył. Na zającu jest wszystko okej wszystkie biegi działają tak jak powinny. W czym może tkwić problem? Szczerze mówiąc używam tylko zająca nie ma okazji przechodzić na żółwie Ale jednak siedzi w głowie to że coś tam nie gra w tej skrzyni.
    • Przez AgroRolnikYT
      Witam  wszystkich  . Mam  u siebie problem z hydrauliką w mf i gdy skręce kierownice do oporu zapalają sie kontrolki od zapchany filtrów. Filtry wymienione na nowe. Na wyjściu z tył mam raz 150 bar raz 180 tak jakby szaleje. I dodam że jak mam np 180 i skręce kierownice do oporu to ciśnienie momentalnie spada do 80 bar. W czym może leżeć przyczyna ??  Z góry wszystkim wielkie Dzięki
    • Przez Michał6180
      witam mam problem z ciągnikiem 6180 polega on na tym ze traktor nie chce jezdzic po rozgrzaniu ostatnio prasowałem słome ok 8ha po przepracowaniu 4 hektarów traktor ustał na polu nie chciał jeździć biegi bez sprzegła wchodziły po jakimś czasie traktor zaczął jezdzić cały czas sie to działo wymieniłem pompkę sprzęgła był jakiś czas spokój a później przyszedł czas na kukurydzę woziłem nim jakiś czas był spokój po paru godzinach traktor na pusto nie dawał rady podjeżdżać pod z górkę na drodze silnik nie tracił obrotów tylko było czuć jak traktor spowalniał a wjazd na pryzmę nie było mowy zebym wjechał szosowymi biegami traktor stawał w miejscu i nie chciał jechać z terenowymi miał nawet problemy wjezdzać zdecydowałem wymienić pompę w skrzyni wymieniłem ale okazało sie ze nadal ciężko podjeżdża pod górę i teraz stoi na podwórku i nie chce jezdzić biegi wchodzą bez sprzęgła i nie wiem co robić więc prosze was o pomoc co z tym robić za wszelkie odpowiedzi Bardzo Dziękuję :)
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.