Slowik1990

Zetor 7045 problem z podnośnikiem

Polecane posty

Slowik1990    0

Witam. Mam problem z podnośnikiem, mianowicie podnosi ale tylko trochę. Pompa wydaje mi się być dobra ponieważ ten ów kawałek podnosi bez problemu i na niskich obrotach np. ciężki agregat. Czasem się zdarzy, że podniesie normalnie do samego końca ale to rzadko i tylko wtedy gdy ruszam też dźwignią od hydrauliki. Dodaje zdjęcia ponieważ wydaje mi się, że poprzedni właściciel urwał jedną dźwignię

lecz nie wiem od czego ona była. Z góry dziękuję za pomoc w naprawie.

 

post-69236-0-35071600-1458462931_thumb.jpg

post-69236-0-42555800-1458462933_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek1992    145

urwana dzwignia jest od systemu regulacji


Sprzęt rolniczy Zetor 7211 -U-R-S-U-S- C-360 Władymirec T25A2+tur
Massey Ferguson 186 Anna Z-644
Hesston 5540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slowik1990    0

Wystaje bardzo mało więc jak już to może przecinakiem i młotkiem trochę przestawi. Tyle teraz w którą stronę starać się kręcić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3038

ciekawe teorie-jak dzwignia regulacji reakcji podnosnika[w uproszczeniu] ma wplyw na wysokosc podnoszenia ??

jakis powod urwania tej dzwigni musi byc- w sumie to jej przestawianie nie jest jakie wazne, wiec ktos na"chama" chcial ja przestawic to po cos to robil, niestety trzeba rozebrac plecak i zobaczyc co jest z dzwigniami sterujacymi-gdzies cos musi blokowac prace ciegiel sterujacych.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slowik1990    0

Czy pisząc "regulacji reakcji podnośnika" masz na myśli szybkość podnoszenia ? bo od tego mam oddzielna dźwignię. Jeśli nie to w końcu do czego służy ta co jest urwana ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Inaczej mówiąc to jest dźwignia od regulacji pozycyjnej/siłowej. Tam co masz DMP powinna być. Wpływu na wysokość podnoszenia nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marko-kolo    709

ciekawe teorie-jak dzwignia regulacji reakcji podnosnika[w uproszczeniu] ma wplyw na wysokosc podnoszenia ??

jakis powod urwania tej dzwigni musi byc- w sumie to jej przestawianie nie jest jakie wazne, wiec ktos na"chama" chcial ja przestawic to po cos to robil, niestety trzeba rozebrac plecak i zobaczyc co jest z dzwigniami sterujacymi-gdzies cos musi blokowac prace ciegiel sterujacych.

 

 

 w zasadzie nie powinna mieć wpływu jeśli jest wszystko na swoim miejscu 

 żeby to sprawdzić to tak jak piszesz należy rozebrać i naprawić 

 

 żadne teorie i wydziwianie przecinakiem nie pomoże  ;)


wszystkie RYŚKI to fajne chłopaki , chwała im za to 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj