biedrona2400

śruba w silniku,zalana olejem

Polecane posty

Witam. Mam problem z zetorem 5340. Po prawej stronie  od strony filtra oleju jest w kadłubie silnika śruba która jest zalana olejem. I mam takie pytanie co może być przyczyną. Wszystko widać na zdjęciach.

 

post-182778-0-20561800-1458392705_thumb.jpg

post-182778-0-79074400-1458392735_thumb.jpg

post-182778-0-26316300-1458392764_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

To jest zaślepka, spróbuj dokręcić, jak nie pomoże to odkręć, dopasuj miedzianą podkładkę i przykręć, problem zniknie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    798

Albo dobrze odtłuść gwinty i wkręć na kleju.  To otwory technologiczne. Wiercili przez nie kanały olejowe do panewek silnika.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez unipasz
      W zetorze 7745 cieknięcie tak jakby olej z nawiewów  podejrzewam ze jest dziurawy i czy trzeba ścigać dach do wymiany , czym te nawiewy są zasilane
    • Przez sloneczniktv
      Część. Jakie są zmiany w ursusie 902, to seria produkowana dość krotko, ten ciągnik jest charakterystyczny, ma dużo mieszanych części z385 a 912. Mogę pytanie odnosi się do glowicy, korbowód, walu, pompy paliwa między silnikami 8401 a 8401.1. Proszę o trafne informacje a nie podział na stary i nowy typ gdyż z tego co przerobiłem to 902 jest ściśle pomieszana eheheh:) 
    • Przez rumker28
      Witam, Mam takie pytanie, a mianowicie nie mogę się doszukać stopnia sprężania z tego masseya, z silnika at4.236. z silnika a4.236 to 16atm, ale z turbem nie mogę się doszukać. Pomoże ktoś?
    • Przez Piotrek2510
      Witam mam problem z silnikiem Kubota v1505 gdy jest zimny to chodzi dobrze a gdy się rozgrzeje to wchodzi na wysokie obroty. Pompa wtryskowa wymieniona, przewody paliwowe sprawdzone, filtr paliwa zmieniony. Co może być tego przyczyną?
    • Przez kaczor94
      Witam.
      Kupiłem niedawno 155.54 na skrzyni z rewersem elektro-hydraulicznym oraz z biegami pod obciążeniem. Ilość oleju w skrzyni mam prawie na minimum, ale okazuje się że przepuszcza mi siłownik i będę zapewne musiał dolać oleju prędzej niż przy uszczelnianiu siłownika. Nie mam specjalnie czasu aby teraz wziąć ciągnik na warsztat, a dodatkowo planowałem dopiero zimą się za niego zabrać i gruntownie przejrzeć. Nie wiem jaki powinien być olej, abym mógł chociaż na tą chwilę dolać?? Przepraszam jeśli powielam pytanie, ale jak wspomniałem mam bardzo napięty "grafik".
      Pozdrawiam
      Darek
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.