RolnikzPodlasia123

Dekornizator jaki wybrać?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam. Mam zamiar kupić dekoronizator i zastanawiam się jaki kupić gazowy czy elektryczny? Od zagród z cielaczkami mam 10 metrów do gniazda elektrycznego ale może gazowy będzie wygodniejszy w obsłudze? Nie mam z tym doświadczenia wiec prosiłbym rade :)

hak    0

wujek na początku miał elektryczny to pozytywnie robił robote teraz ma gazowy to z 1strony wygodniejszy bo nie trzeba odwijać kabla a z 2 to trzeba gaz kupować. Więc to zależy, ale polecam oby dwa choć gazowy mówią że lepszy.

Kamilek1    17

mam elektryczny i jestem zadowolony takze ja bym drugi raz rowniez kupil taki, gazowe sa drozsze a po co przeplacac jesli idzie pociagnac prad ;)

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez Marcin199027
      Witam chciałbym żebyście mi pomogli w wyborze. Mam dylemat ponieważ nie wiem co wybrać krowy mleczne czy bydło mięsne do hodowli. Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez Paatryk12dsa
      Witam wszystkich, posiadam 14ha ziemi uprawnej i chciałbym się dowiedzieć ile powinienem z tego obsiać trawą, ile robić kiszonki z kukurydzy i ile hektarów obsiać zbożem na te 15 sztuk opasów. Ile tyle sztuk potrafi wyprodukować obornika przez rok i gnojowicy? (Sianokiszonka w balotach nie wchodzi w grę) Z góry dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam. 
    • Przez Tomek__
      Mam pewien problem po drobnej modernizacji w starej obory a dokładniej po zamontowaniu poideł, krowy jakoś nie potrafią nacisnąć tego języka który wpuszcza wodę.
      Znacie jakieś metody żeby nauczyć je pić z tych poideł?
    • Przez cycu99
      Witam mam pytanie ile mogę mieć krów na 30 ha, czy warto mieć na takim areale krowy czy może lepiej opasy z góry dzięki