News
Misiek123

Gdzie sa numery ramy w Zetor 5611 i Jumz 611

Polecane posty

Misiek123    0

Witam

 

Mam pytanie poniewaz chce zarejstrowac zetora 5611 (tak pisze na tabliczce zanamionowej) i Jumza/Belarus 611

ale nie moge znaleźć numerow ramy.

 

Zetor jest sprowadzony z Holandi, a Jumz z Dani

w zetorze mam tylko tabliczke znamionowa a w Jumzie nie mam nic

 

 

Osoby ktore posiadaja w/w ciagniki mam nadzieje ze pomoga mi w namierzeniu moich numerow ;)

Z gory wielkie dzieki

 

 

 

BTW: w Dani nie rejestruje sie ciagnikow, bo gospodarstwo ma ubezpiecznie i wszystkie maszyny

w nim pracujace.

Edytowano przez Misiek123

KPK Kumurun Team - zastępca Prezesa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    112

w 7211 są nie tyle na ramce od obciążników co na wsporniku przedniej osi z prawej

 

a w mtz to chyba był albo też z przodu na wsporniku albo na tej podłużnicy od silnika to może w jumzie coś tak będzie :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Narko
      Witam Wszystkich
      Temat poswiecony totalnej metamorfozie i remontowi JUMZA 6M.
      Jestem na etapie modyfikacji i kapitalnego remontu ciagnika.
      Cel jest prosty... zrobic z niego ciagnik,ktory spelni moje wymagania a praca nim sprawiala przyjemnosc.
      Na dzien dzisiejszy silnik jest po kapitalnym remoncie. Teraz hydraulika no i tu jest wielkie pole do popisu... rozdzielacz na linkach 7 sekcji ale teraz nie o tym. Pytan mam kilka do uzytkownikow Jumza w kwestii szczelnosci tylnego mostu. Zmieniajac  olej w przekladni glownej zauwazyliscie jakies zmiany w oleju, tzw. "mleko" ? Czy zauwazyliscie w oleju jakies zabrudzenia,ktore moglyby sie dostac np. przez okno rewizyjne ? Do czego zmierzam? Z racji duzej ilosci oleju w wannie przekladni glownej chcialbym go wykorzystac do zasilenia calej hydrauliki Jumza. Hydraulika to bedzie dosc mocna strona ciagnika,ktora bedzie dosc mocno eksploatowana wiec chcialbym zapobiec grzaniu sie oleju... stad pomysl by wykorzystac te kilkadziesiat litrow oleju w przekladni.
      Zmodyfikowales/usprawniles  swojego Jumza,pochwal sie i podyskutujmy o tym.
      Hejt czy stwierdzenia " po co ,to nie ma sensu, Jumz nigdy nie bedzie pelnowartosciowym ciagnikiem, sa lepsze i fajniejsze traktory,mogles wybrac inny ciagnik " sa mi zbedne... wiec sie nie wysilajcie i nie robcie mi smietnika w temacie.
      Fotki z remontu sa i beda kolejne ale nie teraz... a bedzie co ogladac
    • Przez zwc18
      Witam 
      Powiem tak zabrałem się za przenosiny baku do kabiny co niesie za sobą sporo kombinacji jak zrobienie nowej podłogi itp została też sprawa siedzenia gdyż obrotowe byłoby za wysokie  No i natknąłem się w necie na zdjęcie fotela z oryginalnego traktora i mnie oświeciło  co się okazało ? wystarczy wybić trzpień mocujący podstawę siedzenia i drugi z podpory obrotu (frezowany) i odpada nam cały obrót. Teraz wystarczy poskładać  Zdjęcie trzecie przedstawia złożony fotel 
      Coś od początku mi się wydawało iż sa się to przerobić gdyż pod spodem siedzenia znajdowały się fabryczne dodatkowe uszy do założenia amortyzatora i od tak fotel gotowy
      Może  komuś się przyda 



    • Przez zwc18
      Witam 
      Poszukuję wajch od rozdzielacza umieszczonego przy kierownicy (nowy typ) jak na poniższym zdjęciu a właściwie dwóch z nich gdyż w moim uprzedni właściciel musiał gdzieś przesiać  
      Pozdrawiam

    • Przez zwc18
      Witam panowie powiedzcie mi proszę jakie są rożnice poza cena. Posiadam Jumza i muszę zmienić alternator i ten z Jobsa kosztuje 239 zł średnio, a o takich samych parametrach do LTZ / T25 / MTZ są o około 50 / 60 zł tańsze. Czy różnica tkwi jedynie w kole ? 
    • Przez bizonsuperzo56
      Witam czy ktos z was mial problem z grzaniem oleju hydraulicznego do tego stopnia az byl goracy bo ja mam taki problem w swoim jumzie wymienialem pompe rozdzielacz filtr. pojade w pole probie nim pol godziny i rurki od hydrauliki co idzie do pompy nie idzie przytrzymac co jest nie tak waszym zdaniem ????
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.