damianluzak2

Wyciszenie kabiny mtz 82

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam. Chciałbym wyciszyć mojego mtz. czytałem na kilku forach o tym ale nie mogę znaleźć konkretnej odpowiedzi. Czym to najlepiej zrobic żeby uzyskać najlepszy efekt? Czytałem że dużo pomoże wyciszenie maski ale chciałbym wiedzieć jaką mate tam założyć? Zwykła się nie zapali w letnie upały? Z góry dzięki za odpowiedź :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    206

Jeżeli silnik nie jest odbudowany maską to wiele wyciszenie nie da. Lepszy efekt uzyskasz oddzielając silnik od kabiny. Wygłuszuć cała przestrzeń pod kierownica. Co do mat to zależy ile kasy chcesz na to wyłożyć. Najtaniej to by było kupić na szrocie jakieś maty z rozbiórki i je tam upchać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znaczy mam maskę i chce wiedzieć czy warto ją w środku czymś obłożyć ale czy sie nie zapali w upały ;) Słyszałem właśnie że te osłony pod kierownicą najpierw trzeba wyciszyć jak najmocniej ale nie wiem czym.. Jeżeli głowny hałas dochodzi stamtąd to nie wiem czy nie kupic porządnej maty i zrobic to raz a porządnie..

Edytowano przez damianluzak2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    799

Całe boczki pod deska rozdzielcza wykleiłem gąbką 30 mm, zrobiłem podwójną podłogę pod fotelem kierowcy, na błotnikach i wiele to nie dało. Kabinę trzeba by całą odizolować, zbiornik z olejem wywalić i zrobić grodź może wtedy był by jakiś efekt bo wszystko wali przez nią.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lolek14    1

Ja wyciszyłem maske taką oto matą wygłuszającą, jest pokryta aluminium także się nie zapali. Między silnik a kabinę włożyłem piankę wygłuszającą (w każde wolne miejsce i grubo). Z efektów jestem zadowolony, aczkolwiek jeszcze pod kabiną zdałoby się położyć jakąś mate, bo tylko pod dywanikami ją zastosowałem.

post-169487-0-76802900-1458047236_thumb.jpg

post-169487-0-73761000-1458047251_thumb.jpg

post-169487-0-83099700-1458047261_thumb.jpg

post-169487-0-22374900-1458047279_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    17

Kokpit pod kierownicą mam utkany ile się tylko da wełną mineralną. Cała  podłoga  wyłożona podwójnym filcem. Przy zamkniętej kabinie, w pracach polowych jest przyjemnie cicho. Jazgot dyfra  pojawia się 9 tce na drodze, silnika prawie nie słychać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego hemi a jaką grubość tej wełny masz? I jak zrobiłeś że dołem nie spadnie? Chodzi mi że jak patrzyłem dzisiaj jak to zrobić to boję się że powypada pod kabina przy pompie :-/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    17

Grubość to jaką znajdę,  kup 10. Ważne to poodkręcać boczne blachy w kokpicie i dobrze wypełnić wszystkie zakamarki. Kiedyś plątałem od dołu opaskami, ale jak daje dłuższe kawałki to się samo trzyma. A i na bakach i skrzyni też mam rzucone płaty wełny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie pod kabina cała podłogę okleilem mata z filcem. A cały kokpit, skrzynie z góry i regulator siłowy wypchalem wełna 5 cm. Różnica nie do opisania :-) kiedyś przy pracach radio musiałem mieć podgloszone na 22 teraz na 14-15. Na luzie przez telefon można gadać :-) koszt jaki mnie wyszło to pół metra maty za 40 zł no i pół balona wełny za którego dałem 70 zł i nie całe pół mi poszło :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rudi0018    2

Właśnie chciałem się zabrać za wyciszenie swojej kabiny w Belarusie 920. Czy moglibyście porobić dokładne zdjęcia jak i czym wyciszyliście skrzynie, kokpit - między kabiną a silnikiem, oraz podłogę? 
Dzięki z góry ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez kowal1108
      Dym i olej wyrzuca przy odpalaniu przez filtr powietrza. Co to może być? Uszczelka? Nie chce już odpalić. Wcześniej kilka razy się zdarzyło że dym poszedł filtrem ale odpalał. Teraz już nic...
    • Przez Scappy
      Cześć . Zbliża mi się wymiana głowicy ,bo przepuszcza ona olej do komory spalania . Obecna była już na szlifie i Pan powiedział że następna regeneracja musi być już konkretna,bo zawory głęboko siedzą i może się to nie zamknąć w 900 zł . Myślę że lepszą opcją będzie kupno nowej głowicy i jest kilka ofert na rynku . Co polecacie żeby nie wpaść w niepotrzebne koszty ? Czeka mnie też wymiana pierścieni,może i też tłoków ale to zobaczymy .
       
      Pozdrawiam
    • Przez Delbeta
      Jaki płyn lać do wspomagania, tego zbiornika z przodu ciągnika w belarus 952. 4 ?
    • Przez dziki97
      Witam potrzebuję zrobić w miarę dokładny prędkościomierz do swojego ruska, potrzebny będzie do oprysków i siania nawozów.  Zastanawiam się na prędkościomierzem GPS, mógł bym używać go także  w Fortschricie 323. Posiada ktoś z was takie urządzenie i jak to się sprawuje???? do tej pory używałem telefonu z jakąś tam apka ale to denerwujące.
    • Przez Proktor
      mam problem z tylnym podnośnikiem w belarusie 1221 , a mianowicie chodzi o to , gdy np zaczną orać to działa wszystko ok podnosi pług normalnie , problem się dopiero zaczyna gdy już z 0,5-1 ha za orze w tym momencie gdy olej już się zagrzeje... i problem polega na tym że później już nie chce mi podnosić pługa ani opuszczać nie kiedy jak szarpnę mocno ciągnikiem to opuści , lub można opuścić lub podnieść wciskając taki guziczek z tyłu na pompie , ale to za każdym razem trzeba tak wciskać ale to tylko podnieść siłowniki na max i min można a np w połowie by było podniesione to już ciężko ,, a i regulacja siłowa to wtedy nie działa ... a gdy np na następny dzień odpale go jak jest zimny to wszystko ładnie działa... dzwoniłem do mechanika i on mi podpowiadał by zmierzyć ciśnienie oleju bo może być za duże lub za małe i wyregulować ale najpierw trzeba je zmierzyć w szybko złączu ... ciągnik ma z 280mth i jak przyjechał na ruskim oleju to później mi trochę ubyło jego i dolałem L-HL 68 i czy może być takie coś przyczyną że się zmieszały ? problem się zaczął od 200 mth wcześniej wszystko chodziło ładnie ... czy ktoś się może spotkał z takim czymś lub jakieś sugestie ? w trakcie szwankowania dotykałem węży to aż takie gorące nie były ..
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.