damianluzak2

Wyciszenie kabiny mtz 82

Polecane posty

Witam. Chciałbym wyciszyć mojego mtz. czytałem na kilku forach o tym ale nie mogę znaleźć konkretnej odpowiedzi. Czym to najlepiej zrobic żeby uzyskać najlepszy efekt? Czytałem że dużo pomoże wyciszenie maski ale chciałbym wiedzieć jaką mate tam założyć? Zwykła się nie zapali w letnie upały? Z góry dzięki za odpowiedź :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Jeżeli silnik nie jest odbudowany maską to wiele wyciszenie nie da. Lepszy efekt uzyskasz oddzielając silnik od kabiny. Wygłuszuć cała przestrzeń pod kierownica. Co do mat to zależy ile kasy chcesz na to wyłożyć. Najtaniej to by było kupić na szrocie jakieś maty z rozbiórki i je tam upchać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znaczy mam maskę i chce wiedzieć czy warto ją w środku czymś obłożyć ale czy sie nie zapali w upały ;) Słyszałem właśnie że te osłony pod kierownicą najpierw trzeba wyciszyć jak najmocniej ale nie wiem czym.. Jeżeli głowny hałas dochodzi stamtąd to nie wiem czy nie kupic porządnej maty i zrobic to raz a porządnie..

Edytowano przez damianluzak2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Całe boczki pod deska rozdzielcza wykleiłem gąbką 30 mm, zrobiłem podwójną podłogę pod fotelem kierowcy, na błotnikach i wiele to nie dało. Kabinę trzeba by całą odizolować, zbiornik z olejem wywalić i zrobić grodź może wtedy był by jakiś efekt bo wszystko wali przez nią.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lolek14    1

Ja wyciszyłem maske taką oto matą wygłuszającą, jest pokryta aluminium także się nie zapali. Między silnik a kabinę włożyłem piankę wygłuszającą (w każde wolne miejsce i grubo). Z efektów jestem zadowolony, aczkolwiek jeszcze pod kabiną zdałoby się położyć jakąś mate, bo tylko pod dywanikami ją zastosowałem.

post-169487-0-76802900-1458047236_thumb.jpg

post-169487-0-73761000-1458047251_thumb.jpg

post-169487-0-83099700-1458047261_thumb.jpg

post-169487-0-22374900-1458047279_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    45

Kokpit pod kierownicą mam utkany ile się tylko da wełną mineralną. Cała  podłoga  wyłożona podwójnym filcem. Przy zamkniętej kabinie, w pracach polowych jest przyjemnie cicho. Jazgot dyfra  pojawia się 9 tce na drodze, silnika prawie nie słychać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego hemi a jaką grubość tej wełny masz? I jak zrobiłeś że dołem nie spadnie? Chodzi mi że jak patrzyłem dzisiaj jak to zrobić to boję się że powypada pod kabina przy pompie :-/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    45

Grubość to jaką znajdę,  kup 10. Ważne to poodkręcać boczne blachy w kokpicie i dobrze wypełnić wszystkie zakamarki. Kiedyś plątałem od dołu opaskami, ale jak daje dłuższe kawałki to się samo trzyma. A i na bakach i skrzyni też mam rzucone płaty wełny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie pod kabina cała podłogę okleilem mata z filcem. A cały kokpit, skrzynie z góry i regulator siłowy wypchalem wełna 5 cm. Różnica nie do opisania :-) kiedyś przy pracach radio musiałem mieć podgloszone na 22 teraz na 14-15. Na luzie przez telefon można gadać :-) koszt jaki mnie wyszło to pół metra maty za 40 zł no i pół balona wełny za którego dałem 70 zł i nie całe pół mi poszło :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rudi0018    3

Właśnie chciałem się zabrać za wyciszenie swojej kabiny w Belarusie 920. Czy moglibyście porobić dokładne zdjęcia jak i czym wyciszyliście skrzynie, kokpit - między kabiną a silnikiem, oraz podłogę? 
Dzięki z góry ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj