ROBERTINHO

zetor 5211 problem z pływakiem.

Polecane posty

ROBERTINHO    118

Witam kolegów. Mam problem z pływakiem w zetorze 5211. Otórz gdy jest ppełen bak to wskaźnik pokazuje pół baku, a nie pełen bak, i w miarę zmniejszania sie stanu paliwa w baku proporcjonalnie spada wskazówka od paliwa. Gdy jest pół baku to kontrolka pokazuje ¼ całego baku. Dodam że zegar od paliwa mam wymienione na nowy oraz pływak nowy i stary robią to samo. Pomóżcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
riki    1

w zeszłym roku wymieniłem na nowy i też zaniża mi poziom paliwa ale się tym nie przejmuj masz poprostu więcej rezerwy,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROBERTINHO    118

wlasnie probowalem tak, ze sprawdzalem jak na zegarze wskazowka sie podnosi tylko do 1/2 stanu baku mimo że pływak jest rozłożony w takim stopniu że powinien pokazywac ful bak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian2    17

A jaki masz w nim zbiornik. Bo jesli masz 50l on jest nizszy, a plywak moze masz ustawiony na 90l on jest wyzszy logicznie o ok polowe wiec byc moze przez to tak pokazuje.

Edytowano przez adrian2

-U-R-S-U-S- i wszystko jasne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek1992    145

albo kable zle masz podłaczone


Sprzęt rolniczy Zetor 7211 -U-R-S-U-S- C-360 Władymirec T25A2+tur
Massey Ferguson 186 Anna Z-644
Hesston 5540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Słaba masa, lub same przewody mają już "dość" życia. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Obi32
      Zetor 7745, rok 1990,.sprowadzony z Finlandii, 3800 mtg. 
      Po regeneracji pompy jak to bywa trzeba, ustawić kąt wtrysku. No i tutaj zaczynają się schody tak mnie zastanawia bo mam te 3 kreski ale przed demontażem kreciłem jeszcze kołem zamachowym i paliwo drgalo w pierwszej sekcji zupełnie w innym miejscu A dokładniej 1/3 obrotu koła zamachowego dalej.Dodam że ciągnik chodził dobrze przed regeneracją pompy jak i ustawieniu kątu na znakach i normalnie odpala, tylko dlaczego paliwa na kapilarce drgało w innym miejscu. Może ktoś miał podoby problem i wie jaka jest przyczyna. Z góry dzięki za odpowiedź!
    • Przez raven18
      Hej, ma ktoś zamontowane wewnętrzne lusterko na ramce tylnej szyby, do łatwiejszego zaczepiania maszyn (na zaczep hitch, który jest nie widoczny za zaczepem do przyczep jednoosiowych i trzeba na czuja podjeżdżać). Oglądałem zdjęcia ciągników i nie znalazłem jak to w sumie wygląda, czy to dobry pomysł skoro chyba nikt nie montuje? 😎 
    • Przez dawidkrawczyk
      Witam, jestem w posiadaniu Zetora 5211 i chciałbym założyć przedni napęd od Zetora 5245. I właśnie przychodzę z pytaniem co trzeba przerobić w skrzyni biegów żeby wszystko ze sobą współpracowało?
    • Przez Marek1806
      Witam mam problem z podnośnikiem w zetor 5211 podczas podnoszenia podnośnik pulsuje ( podnosi i tak podskakuje) . Podnośnik  ma siłę podnoszenia , tylko dlaczego tak pulsuje ? Z góry dziękuję za pomoc  
    • Przez Paweł7245
      Chce założyć turbinę oraz intercooler czy taki oto jak na zdjęciu wystarczy jest on ponoć z jakiegoś citroena 1.6 bo pasował by idealnie

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj