lols123

Valtra 114e czy Deutz-Fahr 6120.4

Polecane posty

lols123    119

Chciałbym się dowiedzieć głównie jeżeli ktoś posiada opinie na temat tych ciągników jaką mają masę rzeczywiście a nie wagę z Danych technicznych oraz czy waszym zdaniem poradzą sobie z agregatem uprawowo-siewnym aktywnym o masie ponad 2 tony??

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Armag    2

dwóch sąsiadów kupiło nowe. 140KM jeden drugi 82KM. Pierwszy przy 4kach obrotowych kvernelandach na 3 klasie ma problem, drugi przy przyczepie 12t wielton sam nim jeździłem i miał co robić, a mój stary agroprima 85KM miał jeszcze zapas mocy jak przyczepę pożyczałem do kukurydzy


a co do agregatu 2t raczej sobie poradzi tylko do 2,5m szerokości przy agregacie biernym typu kultywator i wał strunowy ewentualnie wał cross kill albo cambella. Ja na agregacie 3m szer biernym case chcę wziąść 116KM bo na comon railu a tam wystarczy inne oprogramowanie pompy i masz +20KM a to czasami wystarczająco żeby np 4ki obrotowe na glinie 3 klasy spokojnie pracować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lols123    119

Obecnie u mnie z zestawem Uprawowo siewnym Lamborghini 90km lata 2,7m trzy rzędy łap i wał packera plus poznaniak 410  i z Lemkenem 4 skibowym więc myślę, że te 115km później 130km będzie dawał radę w 3m aktywnym pracował u mnie w okolicy koleś takim aktywnym 116km ciągnikiem tylko,że 6 garowym i nie miał problemu tylko obawiam się,że 4garowy może mieć problem ze stabilnością.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Armag    2

Ilość cylindrów robi różnicę. Weź fendt 310 lsa na przykład. Starocie a idzie i pracuje jak czołg "radziecki" ten fendt u mnie we wsi idzie w 4kach obrotowych na 3 klasie gliny nie drenowanej i nawet nie stęka. facet go do agregatu ścierniskowego 3m podczepia i też lekki dymek tylko puści na glinie a nie staje. jednak co 6 cyl to nie 4 ale tak to już jest że ekonomia emisji spalin nie przekłada się na żywotność i bezawaryjność maszyn

Edytowano przez Armag

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz789    2

Porządny diesel musi czasem zakopcić i nie ma na to rady.

Wszystkie filtry cząstek,adblue,EGR tylko pogarszają jego pracę.

Ale na stabilność nie zawsze ilość cylindrów ma wpływ,w niektorych ciągnikach rożnica w masie i wymiarach między 4 a 6 cylindrami jest tak mała że nie warto jej brać pod uwagę.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Patryszka
      Witam ma ktoś z was forda 6610? 
      Chciałbym coś kupić do 35k z napędem. I właśnie zastanawiam się nad tym fordem 80km turbo. 
      Ma ktoś z was ? Jakieś opinie ?
      Dzięki 
    • Przez FarmerPL6075
      Trochę ponad 3000 mth i 6 lat na naszym Gospodarstwie. FT Heritage 6075 DTn chodzi głównie z paszowozem




    • Przez jakubgor123
      Tak jak w tytule poszukuję ciągnika do 40 tysięcy może być 4x4 lecz nie jest to konieczność co polecacie ? Minimum 80KM
    • Przez Janusz_m
      Witam szanowne Grono.
       Doradżcie proszę , czy  ciągnik Kubota MU 5502 sprawi się dobrze na winnicy, czy ktoś ma i jest zadowolony? Czy lepiej szukać czegoś innego między 50 - 60 Km i jaki z ciągników byście polecili?
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez TomZet
      Dzień dobry,
      posiadam Zetor 5245  4x4 z 1989 roku, chcialbym wymienić na cos nowego w budżecie 130-160k brutto.
      Chciałbym żeby był 4x4 w okolicach 50kM, Zatory Major chodzą w okolicach 200k, chciałbym cos 40-50k taniej.
      Co mi polecicie sprawdzonego? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj