lols123

Valtra 114e czy Deutz-Fahr 6120.4

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lols123    12

Chciałbym się dowiedzieć głównie jeżeli ktoś posiada opinie na temat tych ciągników jaką mają masę rzeczywiście a nie wagę z Danych technicznych oraz czy waszym zdaniem poradzą sobie z agregatem uprawowo-siewnym aktywnym o masie ponad 2 tony??

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Armag    2

dwóch sąsiadów kupiło nowe. 140KM jeden drugi 82KM. Pierwszy przy 4kach obrotowych kvernelandach na 3 klasie ma problem, drugi przy przyczepie 12t wielton sam nim jeździłem i miał co robić, a mój stary agroprima 85KM miał jeszcze zapas mocy jak przyczepę pożyczałem do kukurydzy


a co do agregatu 2t raczej sobie poradzi tylko do 2,5m szerokości przy agregacie biernym typu kultywator i wał strunowy ewentualnie wał cross kill albo cambella. Ja na agregacie 3m szer biernym case chcę wziąść 116KM bo na comon railu a tam wystarczy inne oprogramowanie pompy i masz +20KM a to czasami wystarczająco żeby np 4ki obrotowe na glinie 3 klasy spokojnie pracować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lols123    12

Obecnie u mnie z zestawem Uprawowo siewnym Lamborghini 90km lata 2,7m trzy rzędy łap i wał packera plus poznaniak 410  i z Lemkenem 4 skibowym więc myślę, że te 115km później 130km będzie dawał radę w 3m aktywnym pracował u mnie w okolicy koleś takim aktywnym 116km ciągnikiem tylko,że 6 garowym i nie miał problemu tylko obawiam się,że 4garowy może mieć problem ze stabilnością.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Armag    2

Ilość cylindrów robi różnicę. Weź fendt 310 lsa na przykład. Starocie a idzie i pracuje jak czołg "radziecki" ten fendt u mnie we wsi idzie w 4kach obrotowych na 3 klasie gliny nie drenowanej i nawet nie stęka. facet go do agregatu ścierniskowego 3m podczepia i też lekki dymek tylko puści na glinie a nie staje. jednak co 6 cyl to nie 4 ale tak to już jest że ekonomia emisji spalin nie przekłada się na żywotność i bezawaryjność maszyn

Edytowano przez Armag

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz789    2

Porządny diesel musi czasem zakopcić i nie ma na to rady.

Wszystkie filtry cząstek,adblue,EGR tylko pogarszają jego pracę.

Ale na stabilność nie zawsze ilość cylindrów ma wpływ,w niektorych ciągnikach rożnica w masie i wymiarach między 4 a 6 cylindrami jest tak mała że nie warto jej brać pod uwagę.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Wozzach
      Witajcie
      stoję przed zakupem nowego ciągnika, decyzję co kupuję muszę podjąć w ciągu najbliższych 1-2 miesięcy.
      Będzie to maszyna o mocy znamionowej ok 165-175KM, przeznaczona do wszystkich cięższych prac rolnych (orka, rozrzutnik, gruber, uprawa, siew, wały, prasa, itp) na areale ok 150ha. Skrzynia powershift w zakresach lub pełny. 
      Wstępnie rozważałem New Holland T7.210.  Za NH przemawia dla mnie:
      - oczywiście atrakcyjna cena w stosunku do pozostałych marek (wg mojej orientacji, JD z analogicznym wyposażeniem to około 100.000zł netto więcej, MF, Valtra lub DF około 50.000zł netto więcej, itd)
      - oraz taka banalna sprawa, jak popularność ciągników tej marki zarówno w całym kraju, jak  i w mojej okolicy, co przekłada się na większe możliwości popytania o rozwiązanie typowych problemów w przyszłości
      Widzę w statystykach w necie, że NH w wielu krajach Europy (z wyjątkiem Niemiec) albo prowadzi w rankingach sprzedaży, albo jest na 2, max na 3 miejscu popularności. Więc nie tylko u nas się dobrze sprzedaje.
      Co sądzicie na ten temat? Czy atrakcyjna cena NH niesie za sobą niższą jakość tych ciągników? Jakieś sensowne alternatywy dla NH T7.210? 
      Miło byłoby, gdyby wypowiedziały się osoby posiadające ten ciągnik lub przynajmniej ciągnik NH z serii T7.
      Darujmy sobie wypowiedzi w stylu "ja uważam że NH to shit bo kocham JD" albo odwrotnie.
      Z góry dziękuję za rzeczowe wypowiedzi. 
    • Przez Nasters
      Witam tak jak w tytule szukam Ciągnika 110-130 km do 75 tys jako główny Ciągnik.Z góry dzięki za odpowiedzi
    • Przez radekjohn1640
      Witam
      Jaka są wasze opinie na temat tej ciągnika, i ogólnie całej serii Cs. Na co zwrócić uwagę, jak jest z jego awaryjnością i dostępnością do części ?? Mam na myśli modele od 110 do 150 km ze skrzynią biegów ZF i silnikami Sisu 
      Z góry dziękuję
    • Przez kamil84
      Witam planuję zakup paszowozu 8m3 i chciałbym się dowiedzieć jaki ciągnik polecacie. Chciał bym sprzedać starą c-360 i c-330 i kupić coś w tej cenie. Chodzi mi o taki ciągnik który dodatkowo mógłbym wykożystać do drobnych prac polowych (zgrabiarka owijarka siewnik nawozowy) myślałem o c-385 ale chyba sporo palą brałem też pod uwagę mtz-a  ale za wysoki a może macie jakiś sposób żeby go obniżyć? Za podpowiedzi z góry dzięki.
    • Przez ktomek154
      cześć wszystkim, szukam prostego mechanicznego ciągnika z przednim napędem o mocy około 100 koni. W ciągniku poza klimatyzacją, radiem i światłami nie chce żadnych kabli i czujników. Co polecacie?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.