Skocz do zawartości
lols123

Valtra 114e czy Deutz-Fahr 6120.4

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Valtra
lols123    8

Chciałbym się dowiedzieć głównie jeżeli ktoś posiada opinie na temat tych ciągników jaką mają masę rzeczywiście a nie wagę z Danych technicznych oraz czy waszym zdaniem poradzą sobie z agregatem uprawowo-siewnym aktywnym o masie ponad 2 tony??

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Armag    2

dwóch sąsiadów kupiło nowe. 140KM jeden drugi 82KM. Pierwszy przy 4kach obrotowych kvernelandach na 3 klasie ma problem, drugi przy przyczepie 12t wielton sam nim jeździłem i miał co robić, a mój stary agroprima 85KM miał jeszcze zapas mocy jak przyczepę pożyczałem do kukurydzy


a co do agregatu 2t raczej sobie poradzi tylko do 2,5m szerokości przy agregacie biernym typu kultywator i wał strunowy ewentualnie wał cross kill albo cambella. Ja na agregacie 3m szer biernym case chcę wziąść 116KM bo na comon railu a tam wystarczy inne oprogramowanie pompy i masz +20KM a to czasami wystarczająco żeby np 4ki obrotowe na glinie 3 klasy spokojnie pracować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lols123    8

Obecnie u mnie z zestawem Uprawowo siewnym Lamborghini 90km lata 2,7m trzy rzędy łap i wał packera plus poznaniak 410  i z Lemkenem 4 skibowym więc myślę, że te 115km później 130km będzie dawał radę w 3m aktywnym pracował u mnie w okolicy koleś takim aktywnym 116km ciągnikiem tylko,że 6 garowym i nie miał problemu tylko obawiam się,że 4garowy może mieć problem ze stabilnością.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Armag    2

Ilość cylindrów robi różnicę. Weź fendt 310 lsa na przykład. Starocie a idzie i pracuje jak czołg "radziecki" ten fendt u mnie we wsi idzie w 4kach obrotowych na 3 klasie gliny nie drenowanej i nawet nie stęka. facet go do agregatu ścierniskowego 3m podczepia i też lekki dymek tylko puści na glinie a nie staje. jednak co 6 cyl to nie 4 ale tak to już jest że ekonomia emisji spalin nie przekłada się na żywotność i bezawaryjność maszyn

Edytowano przez Armag

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz789    2

Porządny diesel musi czasem zakopcić i nie ma na to rady.

Wszystkie filtry cząstek,adblue,EGR tylko pogarszają jego pracę.

Ale na stabilność nie zawsze ilość cylindrów ma wpływ,w niektorych ciągnikach rożnica w masie i wymiarach między 4 a 6 cylindrami jest tak mała że nie warto jej brać pod uwagę.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×