Skocz do zawartości
lols123

Valtra 114e czy Deutz-Fahr 6120.4

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Valtra
lols123    9

Chciałbym się dowiedzieć głównie jeżeli ktoś posiada opinie na temat tych ciągników jaką mają masę rzeczywiście a nie wagę z Danych technicznych oraz czy waszym zdaniem poradzą sobie z agregatem uprawowo-siewnym aktywnym o masie ponad 2 tony??

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Armag    2

dwóch sąsiadów kupiło nowe. 140KM jeden drugi 82KM. Pierwszy przy 4kach obrotowych kvernelandach na 3 klasie ma problem, drugi przy przyczepie 12t wielton sam nim jeździłem i miał co robić, a mój stary agroprima 85KM miał jeszcze zapas mocy jak przyczepę pożyczałem do kukurydzy


a co do agregatu 2t raczej sobie poradzi tylko do 2,5m szerokości przy agregacie biernym typu kultywator i wał strunowy ewentualnie wał cross kill albo cambella. Ja na agregacie 3m szer biernym case chcę wziąść 116KM bo na comon railu a tam wystarczy inne oprogramowanie pompy i masz +20KM a to czasami wystarczająco żeby np 4ki obrotowe na glinie 3 klasy spokojnie pracować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lols123    9

Obecnie u mnie z zestawem Uprawowo siewnym Lamborghini 90km lata 2,7m trzy rzędy łap i wał packera plus poznaniak 410  i z Lemkenem 4 skibowym więc myślę, że te 115km później 130km będzie dawał radę w 3m aktywnym pracował u mnie w okolicy koleś takim aktywnym 116km ciągnikiem tylko,że 6 garowym i nie miał problemu tylko obawiam się,że 4garowy może mieć problem ze stabilnością.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Armag    2

Ilość cylindrów robi różnicę. Weź fendt 310 lsa na przykład. Starocie a idzie i pracuje jak czołg "radziecki" ten fendt u mnie we wsi idzie w 4kach obrotowych na 3 klasie gliny nie drenowanej i nawet nie stęka. facet go do agregatu ścierniskowego 3m podczepia i też lekki dymek tylko puści na glinie a nie staje. jednak co 6 cyl to nie 4 ale tak to już jest że ekonomia emisji spalin nie przekłada się na żywotność i bezawaryjność maszyn

Edytowano przez Armag

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz789    2

Porządny diesel musi czasem zakopcić i nie ma na to rady.

Wszystkie filtry cząstek,adblue,EGR tylko pogarszają jego pracę.

Ale na stabilność nie zawsze ilość cylindrów ma wpływ,w niektorych ciągnikach rożnica w masie i wymiarach między 4 a 6 cylindrami jest tak mała że nie warto jej brać pod uwagę.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dominik_1211
      Witam
      Zastanawiam się nad zakupem nowego ciągnika do gospodarstwa ma on głównie pracować w truskawkach ale i czasami pociągnąć pług 3 skibowy.
      Bardzo poważnie myślałem nad massyem 4707 jest on i bez DPF i bez Adblue, jedyną rzeczą która mnie w nim przeraża to jego zwrotność, która nie poraża promień zawracania po zewnętrznej to 7.7 m tym bardziej że po zwężeniu go tak aby pasował za c360 regulacja kątu skrętu została niewielka z racji tego że ciągnik posiada duże koła bo przód na R28.
      Polecicie coś innego? Najlepiej mało palącego i żeby nie było problemów z DPF-em bo lekka robota mu nie służy.
      Dowiadywałem się o zetora proxime maja nawet jakiś zamiennik oryginalny do DPF żeby gwarancji nie stracić, ale jest problem z rozstawem kół.
      Budżet 160 tys netto. Ciągnik o mocy od 75-90 km.
    • Przez ShunDevil
      Witam poszukujemy wraz z ojcem ciągnika o mocy 110-140 koni.Ciągnik ma być główny w gospodarstwie.Ma być to ciągnik nowy i powinien zmieścić sie do 340 tys.Chciałbym jeszcze dodać żeby mial 6 cylindrów.
       
    • Przez ShunDevil
      Witam poszukujemy wraz z ojcem ciągnika o mocyktórej 110-140 koni.Ciągnik ma być główny w gospodarstwie.Ma być to ciągnik nowy i powinien zmieścić sie do 340 tys.
       
    • Przez Zico99
      Witam poproszę was o opinię który waszym zdaniem i dlaczego? Tylko te dwa ciągniki mnie interesują. 
    • Przez globus512
      Witam. Proszę o opinie ponieważ zastanawiamy się nad nowym ciągnikiem, właściwie bierzemy pod uwagę tylko Valtrę lub John Deera. Moc 195 do 220km 
      Jeśli John to 6195R lub 6215R na skrzyni DD lub PQ czy AQ jak ona się tam nazywa
      Jeśli Valtra to T194 lub T214 Versu na Powerschifcie
      Na Valtrę T214 na oponach 710 tył i 600 przód, nawigacja do 2cm, skrętne błotniki, 4 pary hydrauliki, przedni tuz, miękka ośka, dolny zaczep smart Tuch i kilka innych cena 433 tyś netto mi zaproponowali. 
       
      Co lepsze, mniej awaryjne, i mniej pali ? Będę wdzięczny za opinie. W gre nie wchodzi ani NH, ani Deutz biorę te 2 pod uwagę
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.