Skocz do zawartości
zyga100

Valtra 8550 HiTech -Napęd nie rozłącza się

Polecane posty

zyga100    1

Nie dawno zakupiłem valtre 8550 hi tech z miękkim przodem, i przedni napęd w nim stale ciągnie, lampka od napędu gaśnie ale napęd ciągle się kręci, przełącznik działa, przekaźnik pyka ale nie rozłącza, co może być przyczyną? wie ktoś może w której części ciągnika znajduje się elektrozawór odpowiedzialny za załączanie napędu, dodam jeszcze że gdy włącznik napędu jest w pozycji off w tylnej części ciągnika słychać syczenie a gdy przełączy się na on to syczenie ustaje. Jeżeli ktoś cokolwiek wie na ten temat proszę o odpowiedź. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyga100    1

jak byś mógł kolego to był bym Ci bardzo wdzięczny :) , ja myślałem że od napędu jest któryś z tej kostki co znajduje się po lewej stronie ciągnika (z pozycji kierowcy) bo w tej kostce jest ich chyba z 6, a po prawej stronie u mnie jest tylko jeden :rolleyes:  


w linku zdjęcie tej kostki z elektrozaworami 

http://zapodaj.net/67813c87c95d2.bmp.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

renault    2

Musisz zmierzyc ciśnienie, mogło paść uszczelnienie na tłoku

post-13374-0-84599000-1457971887_thumb.png

Edytowano przez renault

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyga100    1

czyli od napędu będzie górny elektrozawór po lewej stronie, mógłbyś przybliżyć jak zmierzyć te ciśnienie i gdzie, jakie uszczelnienie mogło paść? dużo roboty żeby wymienić?


tylko że u mnie w tej kostce jest chyba z 6 tych elektrozaworów


nie wiem czy to prawda ale słyszałem że w tych valtrach jak jest oś amortyzowana to napęd jest jakoś inaczej załączany niż w tych bez amortyzacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renault    2

na twoim zdjęciu numer 32 podepnij manometr o skali do 30 bar po zapaleniu powinno pokazywać około 18 bar po kolei włączaj i wyłączaj wałek blokadę napęd

przy włączeniu powinno wahnąć się ciśnienie i wrócić do pierwotnego. napęd jest ten sam tylko amortyzacja jest dołożona system nie zmienia się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×