News
zyga100

Valtra 8550 HiTech -Napęd nie rozłącza się

Polecane posty

zyga100    1

Nie dawno zakupiłem valtre 8550 hi tech z miękkim przodem, i przedni napęd w nim stale ciągnie, lampka od napędu gaśnie ale napęd ciągle się kręci, przełącznik działa, przekaźnik pyka ale nie rozłącza, co może być przyczyną? wie ktoś może w której części ciągnika znajduje się elektrozawór odpowiedzialny za załączanie napędu, dodam jeszcze że gdy włącznik napędu jest w pozycji off w tylnej części ciągnika słychać syczenie a gdy przełączy się na on to syczenie ustaje. Jeżeli ktoś cokolwiek wie na ten temat proszę o odpowiedź. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyga100    1

jak byś mógł kolego to był bym Ci bardzo wdzięczny :) , ja myślałem że od napędu jest któryś z tej kostki co znajduje się po lewej stronie ciągnika (z pozycji kierowcy) bo w tej kostce jest ich chyba z 6, a po prawej stronie u mnie jest tylko jeden :rolleyes:  


w linku zdjęcie tej kostki z elektrozaworami 

http://zapodaj.net/67813c87c95d2.bmp.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

renault    2

Musisz zmierzyc ciśnienie, mogło paść uszczelnienie na tłoku

post-13374-0-84599000-1457971887_thumb.png

Edytowano przez renault

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyga100    1

czyli od napędu będzie górny elektrozawór po lewej stronie, mógłbyś przybliżyć jak zmierzyć te ciśnienie i gdzie, jakie uszczelnienie mogło paść? dużo roboty żeby wymienić?


tylko że u mnie w tej kostce jest chyba z 6 tych elektrozaworów


nie wiem czy to prawda ale słyszałem że w tych valtrach jak jest oś amortyzowana to napęd jest jakoś inaczej załączany niż w tych bez amortyzacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renault    2

na twoim zdjęciu numer 32 podepnij manometr o skali do 30 bar po zapaleniu powinno pokazywać około 18 bar po kolei włączaj i wyłączaj wałek blokadę napęd

przy włączeniu powinno wahnąć się ciśnienie i wrócić do pierwotnego. napęd jest ten sam tylko amortyzacja jest dołożona system nie zmienia się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rafa5
      Witam, mam problem w MF 520. A mianowicie w tamte żniwa na koniec zaczął grzać mi się olej hydrauliczny(gotować). Zimą wymieniłem olej hydrauliczny i filtr oleju i nic to nie pomogło. Po ok. pół godzinie koszenia olej w zbiorniku zaczyna się gotować, hydraulika przestaje działać (nie podnosi heder) no i jest problem. Może ktoś coś podpowie w temacie, pozdrawiam
    • Przez matijas67
      Witam
      Mam problem z ładowarką przegubową o&k l6 silnik deutz  f4l1011 
      Problem polega na tym że ładowarka nie odpala bez samostartu i prostownika 
      Zrobiłem kapitalny remont silnika( był do remontu) i po remoncie silnik nie pali bez pomocy, dodam że przed remontem dobrze palił i obroty rozrusznika były niskie a odpaliła zawsze, teraz 2 miesiące palilem na samostarcie i prostowniku. 
      Wczoraj odłaczylem pompę hydrauliki i silnik od razu odpalił.
      Co może tam siedzieć? Macie jakieś pomysły?
      Proszę o pomoc 
       
    • Przez ursusikc330m
      Mam pytanie do użytkowników Valtry 6250,chodzi o to gdzie się spuszcza olej ze skrzyni biegów oraz tylnego mostu i gdzie znajduje się wlew oleju do skrzyni.
    • Przez Jaro466
      Witam. Zakupiłem ciągnik Renault 95.14 po 2 tygodniach przestał totalnie reagować na biegi pomimo tego ze wszystkie wchodzą.. czy mógłby mi ktoś naświetlić co mogłoby być nie tak ? Ciągnik odpala  ale po wrzuceniu biegu nie jedzie . Szukałem info na internecie ale nic nie mogę na ten temat znalezdz . Z góry  dzięki za jakiekolwiek informacje 
    • Przez zeflik
      Witam Koledzy , może mi ktoś odpisze , wymieniłem filtry na nowe, olej, pompę w skrzyni oraz uszczelniacze w przystawce i na zimnym oleju i jak i na gorącym napęd ciągnie , sprawdzałem elektrozawór chodzi prawidłowo zamyka i otwiera. Podłączyłem zegar na wyjściu które idzie do przystawki pokazuje prawie 20 bar na zimnym a jak trochę pochodzi to już spada, na gorącym oleju zaś było 10 bar. Znajomy mechanik mówi mi ze skrzynia możne być zużyta bo jest smarowana centralnie i tam możne uciekać ciśnienie. Dodam jeszcze ze po przejechaniu ok 17 km skrzynia była gorąca jak silnik bez żadnego obciążenia. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.