News
zyga100

Valtra 8550 HiTech -Napęd nie rozłącza się

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
zyga100    1

Nie dawno zakupiłem valtre 8550 hi tech z miękkim przodem, i przedni napęd w nim stale ciągnie, lampka od napędu gaśnie ale napęd ciągle się kręci, przełącznik działa, przekaźnik pyka ale nie rozłącza, co może być przyczyną? wie ktoś może w której części ciągnika znajduje się elektrozawór odpowiedzialny za załączanie napędu, dodam jeszcze że gdy włącznik napędu jest w pozycji off w tylnej części ciągnika słychać syczenie a gdy przełączy się na on to syczenie ustaje. Jeżeli ktoś cokolwiek wie na ten temat proszę o odpowiedź. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyga100    1

jak byś mógł kolego to był bym Ci bardzo wdzięczny :) , ja myślałem że od napędu jest któryś z tej kostki co znajduje się po lewej stronie ciągnika (z pozycji kierowcy) bo w tej kostce jest ich chyba z 6, a po prawej stronie u mnie jest tylko jeden :rolleyes:  


w linku zdjęcie tej kostki z elektrozaworami 

http://zapodaj.net/67813c87c95d2.bmp.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

renault    2

Musisz zmierzyc ciśnienie, mogło paść uszczelnienie na tłoku

post-13374-0-84599000-1457971887_thumb.png

Edytowano przez renault

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyga100    1

czyli od napędu będzie górny elektrozawór po lewej stronie, mógłbyś przybliżyć jak zmierzyć te ciśnienie i gdzie, jakie uszczelnienie mogło paść? dużo roboty żeby wymienić?


tylko że u mnie w tej kostce jest chyba z 6 tych elektrozaworów


nie wiem czy to prawda ale słyszałem że w tych valtrach jak jest oś amortyzowana to napęd jest jakoś inaczej załączany niż w tych bez amortyzacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renault    2

na twoim zdjęciu numer 32 podepnij manometr o skali do 30 bar po zapaleniu powinno pokazywać około 18 bar po kolei włączaj i wyłączaj wałek blokadę napęd

przy włączeniu powinno wahnąć się ciśnienie i wrócić do pierwotnego. napęd jest ten sam tylko amortyzacja jest dołożona system nie zmienia się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Wozzach
      Cześć 
      poważnie rozważam zakup Valtry T174e, w wersji Active.
      Proszę użytkowników tych ciągników o opinie i jeśli można, to odpowiedź na poniższe pytania:
      - czy tryb ECO jest przydatny w najcięższych pracach polowych typu orka, gruber? Dealer mi tak tłumaczy, że przełączamy się w ECO, tam mamy większy moment obrotowy, więcej Nm, i w orce maszyna lepiej ciągnie. Z kolei gdzieś w internecie znalazłem, że tryb ECO to raczej oszczędność paliwa w transporcie i lekkich pracach. Więc jak to wygląda z punktu widzenia użytkowników?
      - czy ten patent z osobnymi układami oleju jest fajny i warto go mieć? Wydaje się fajny na pierwszy rzut oka, zalety są wiadome. Ale  - gdyby to naprawdę było uzasadnione, to myślę że Valtra nie byłaby jedynym producentem który to stosuje. Trochę się obawiam, że niewiele będzie zalet (i tak pracuję tylko swoimi maszynami i tylko jednym ciągnikiem) a za to 2 razy więcej oleju do wymiany (przykładowo konkurencyjny NH czy JD ma łącznie ok 70 litrów oleju na skrzynię i hydraulikę, a Valtra 74 litry w przekładni i dodatkowo osobne 62l na hydraulikę). jak wiadomo dobry olej przekładniowy swoje kosztuje.
      - najbardziej wymagające maszyny które mają pracować z tym ciągnikiem to pług obrotowy 5 skibowy Akpil KM180 (szer. orki ok 240cm) i gruber Mandam 3.8 metra na ściernisku. Gleby mozaiki, większość lekkie ale wyspowo glina. Da radę ta Valtra sensownie z tym jechać?
      - czy jesteście zadowoleni z tego ciągnika? Kupilibyście go jeszcze raz? Jakieś poważniejsze awarie?
      - Ja wybieram między właśnie Valtrą T174E a New Holland T7.210. Przy zbliżonym wyposażeniu New Holland tańszy o około 20.000zł netto.  Ciężko porównać niektóre parametry. Valtra podaje tylko moc maksymalną 175KM przy 1900 obrotów. Nie podaje nigdzie mocy znamionowej.  NH podaje moc znamionową 165KM przy 2100 obrotów, ale moc maksymalną gdzieś przy 1800-1900 obrotów podaje 180km. Pod względem parametrów bardzo podobne ciągniki, różniące się szczegółami. Miał ktoś może doswiadczenia z oboma maszynami? Jak wrażenia?
       
    • Przez lszyndlar
      Witam.
      Mam problem z podnośnikiem w renault 110.54 (mechaniczna). Bez obciążenia podnosi się normalnie i opuszcza też . Jeśli tylko jest jakiś większy ciężar to podniesie normalnie ale już opuści go tylko do pewnego momentu (do połowy). Jaka może być przyczyna??
      Bardzo proszę o pomoc.
    • Przez Slawo351
      Witam ostatnio mam taki problem w ładowarce że sie zacina i nie opusza ani nie działa druga sekcja
    • Przez Marcin9908
      Witam, mam problem ze sterownikiem od prasy John Deere 580. Podłączyłem dziś pierwszy raz tą prase do Claasa Axosa, podłączyłem wszystkie przewody i włączam sterownik na sznurek czyli załączam ją tak jak zawsze i nic, przełączyłem na siatkę i "wariacja kontrolek na panelu głównym". Wszystkie wtyczki w gniazdach są na swoim miejscu i są dobrze osadzone. Wcześniej prasa pracowała z Zetorem 7340, zobacze czy po podpięciu przewodów do niego coś się zmieni, dodam że sprawdzałem żarówką w gnieździe trójbiegunowym i po jednym podłączeniu żarówka się zapaliła i po drugim znów zaczęły palić się kontrolki i migać. Jak myślicie czym to może być spowodowane, proszę o pomoc i z góry dziękuję za podpowiedzi.
    • Przez gameplayakiho
      Witam.
      Zastanawiam się na zakupem ciągnika i mam problem z wyborem między Claasem Arion 430 oraz Valtra A114 lub N104
      ewentualnie New Holland T5.
       To będzie mój główny ciągnik więc zależy mi na wytrzymałości tego ciągnika dlatego moje pytanie który ciągnik był by najlepszy  w przedziale 100-120 KM
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.