Polecane posty

simonnurs    0

Pompa ma smarowanie centralne a korek spustowy i korek wlewu to są bo w niektórych zetorach nie było centralnego Pompe z centralnym smarowaniem można też przerobić tak że będzie sie normalnie wlewać do niej olej a z silnika olej nie pójdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek1992    145

Mam Pytanie w sprawie zetora 7211, o tuż nie można go zgasić normalnie w kabinie tylko trzeba przy pompie go gasić co to może być ? dodam że wcześniej można było go zgasić normalnie w kabinie


Sprzęt rolniczy Zetor 7211 -U-R-S-U-S- C-360 Władymirec T25A2+tur
Massey Ferguson 186 Anna Z-644
Hesston 5540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3046

jesli nic z nim nie robiles to moglo sie wygiac cieglo regulacyjne.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek1992    145

nic nie robiłem przy nim


Sprzęt rolniczy Zetor 7211 -U-R-S-U-S- C-360 Władymirec T25A2+tur
Massey Ferguson 186 Anna Z-644
Hesston 5540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

Witam, panowie jest taki problem,że Zetor normalnie odpala, pochodzi trochę i sam gaśnie. Trzeba go podpompować i znowu odpali, pochodzi trochę i gaśnie. Paliwo w odstojniku jest, przewody czyszczone, nowy filtr paliwowy, na zaworku zwrotnym w pompie też czysto. Czy mogła paść pompa zasilająca?


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
magnum123    288

Pewnie gdzieś łapie lewe powietrze na jakiejś podkłdce na łączeniu filtry pompka itp ewentualnie przelew. posprawdzaj to też tak miałem , one tak właśnie reagują na minimalną nieszczelnośc 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

No ale gdyby była nieszczelność,to powinno gdzieś cieknąć,a wszędzie jest sucho.


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad1529    1

Witam, u mnie podobna sytuacja, mój Zetor 3320 od 2 dni nie może sie wkręcić na większe obroty (np 1600-1700), gdy sie go zapali to chodzi jakiś czas i po chwili sam gaśnie. Problem pojawił sie nagle; tydzień temu orałem pole(wszystko było dobrze) a przedwczoraj gdy ponownie chciałem użyć ciągnika zaczęły sie problemy. Proszę o jakąkolwiek porade,
Z góry dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

Problem rozwiązany. Moja teoria się potwierdziła. Nowa pompa zasilająca i gada jak trzeba i dodatkowo lepiej wchodzi na obroty i równiej pracuje.


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2467

Mam problem a nie chcę zakładać nowego tematu w zetorze 62.. w ostatnim czasie zapowietrzał sie a wczoraj jag go odpowietrzyłem to wchodził na obroty nawet już podad 3500 i wyrwałem przewód od paliwa żeby zgasł i nierozalił silnika wiecie co to może być. np listwa sie zacieła czy ten przyspieszacz?

Miał ktoś podobny przypadek 

 


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2133

Zetor po  regeneracji pompy wtryskowej wymiana sekcji itp oraz regeneracji głowic jest mocniejszy zwawszy itp ale jakby głosniej chodził i tak bardziej twardo, czy to normalne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Możliwe ze jest  ustawiony wcześniejszy kąt wtrysku lub po remoncie silnik dostaje to co ma mieć lepiej rozpylone i tak się spala.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2133

Czyli sie narazie nie martwic? 

 

Sekcje od pompy były juz wyrobione troche i podobno ciezko pompa miala juz wytworzyc odpowiednie cisnienie.

Edytowano przez mds212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Tylko za wczesny kąt wtrysku może mu zaszkodzić a i na to trzeba lat. Sprawdź go i niczym się nie przejmuj.

To diesel z bezpośrednim wtryskiem w naturze ma to ze pracuje twardo.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2133

Ogolnie zetor byl juz slabawy i ciezko odpalal, po zrobieniu głowic i pompy zapala duzo lepiej, rowniej pracuje i szybciej sie wkreca na obroty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian2    17
Dnia 9.11.2015 o 18:14, wojtal24 napisał:

Mam problem a nie chcę zakładać nowego tematu w zetorze 62.. w ostatnim czasie zapowietrzał sie a wczoraj jag go odpowietrzyłem to wchodził na obroty nawet już podad 3500 i wyrwałem przewód od paliwa żeby zgasł i nierozalił silnika wiecie co to może być. np listwa sie zacieła czy ten przyspieszacz?

Miał ktoś podobny przypadek 

 

Tez mialem taki przypadek kilka razy w 7711 . Albo nie chcial zapalic albo zapalil na dawce rozruchowej i lapal bardzo wysokie obroty, a za ktoryms razem juz sie pompa zaciela na dobre i trzeba bylo ja dac do sprawdzenia. Stwierdzono ze niby suche paliwo  i sekcja zlapala tzn zaciela sie i nie mozna bylo regulowac dawki paliwa tyloko maks albo odcinalo, ogolnie pompa niby mial byc w dobrym stanie , przeczyszczona i wymienione lozysko, i zalecenie zeby dolewac oleju od dwusuwa do paliwa. Przez 2,5 roku byl spokoj a teraz znowu tak sie stalo wiec czy te pompy tak maja Dodam ze w 360 np nigdy siie takie cos nie przytrafilo a przez jakis czas chodzil na opale.

 

Dnia 23.12.2016 o 21:23, mds212 napisał:

Zetor po  regeneracji pompy wtryskowej wymiana sekcji itp oraz regeneracji głowic jest mocniejszy zwawszy itp ale jakby głosniej chodził i tak bardziej twardo, czy to normalne?

Jest prawdopodobnie wyprzedzony kąt wtrysku i wtedy bd twarda praca silnika i teoretycznie wyzsza moc ale utrudnione rozruchy zimnego.

Edytowano przez adrian2

-U-R-S-U-S- i wszystko jasne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

może listwa sterująca sekcjami  przymarzła -miałem taki właśnie przypadek


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mano    257

Miałem we wrześniu w swoim 7211 taki przypadek, wieczorem kończyłem siać pszenice wszystko było ok a rano nie mogłem odpalić a jak odpalił to max obroty. Pompę zawiozłem do zakładu  facet który naprawia od 25 lat pompy stwierdził że jedna sekcja stanęła  i powiedział że z paliwa w którym  jest dodatek Bio po jakimś czasie osadza się tak jakby grudki tłuszczu i on jest powodem awarii pomp. Ja zawsze kupuje orlenowskie paliwo i inny facet co przywiózł pompę od mtz też, i w jego  pompie  było to samo

Facet podpowiedział jeszcze jak stwierdzić czy sekcja stoi, mianowicie należy odkręcić śrubę z lewej strony na klucz bodajże 19 i zobaczyć czy sztanga chodzi jak nie to sekcja stanęła. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Najczęściej sekcje stają.  Listwa zębata pracuje wręcz w komfortowych warunkach  ciężko żeby ją złapało. Teraz chyba w każdym paliwie jest jakiś dodatek bio trzeba by tematem się zainteresować. Mozliwe ze częste odpalanie i krótka jazda potęguje to zjawisko na sekcjach przecież tiry ganiają i problemów nie ma.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

u mnie przymarzła ,a stało  się tak w czasach kiedy o biododatkach nikt nie słyszał .


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3046

suche paliwo- nie znalem takiej nazwy oleju opalowego :D,

kazde paliwo od wielu lat ma dodatek oleju rzepakowego[przewaznie] jesli jest to mniej niz 8 % to nie trzeba nawet tego zaznaczac, kiedys bylo nawet specjalne paliwo ktore mialo 20% ale to byl niewypal-szczegolnie w zimie, a potem ropa naftowa potaniala a rzepak zdrozal

w zimie zamarzaja parafiny-tez kiedys tak mialem w 3p-nawet policjanci mi pomagali dojechac do domu:P.

 


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825
1 godzinę temu, DarekD napisał:

u mnie przymarzła ,a stało  się tak w czasach kiedy o biododatkach nikt nie słyszał .

Złapało sekcję czy jakaś wilgoć wewnątrz pompy oleju?

No ja słyszałem (nie potwierdzone) że 6% ma każdy ON.  Stary ruski jest na takie akcje jak parafina praktycznie niepodatny bo ma bardzo malutki obieg paliwa, w nowszych przelew z pompy leci do baku więc zanim całe się ogrzeje to trochę potrwa. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian2    17

+jacus  o to ze suche ale to chodzilo o ON bo wlasnie Zetor nigdy opalu nie posmakowal a silniki na pompach mieleckich smigaly na opale i takich zjawisk nie bylo

Nawet gdzies czytalem ze niby dobrze jest wlasnie dolewac Mixola lub cos w tym stylu i to nawet do silnikow samochodowych i to tez tych na szynie.

My przez jakis czas po ostatnim jak ta pompa sie zaciela tez dolewalismy nie wiem czy to cos dawalo ale bynajmniej go nie przepalal bo wyrzucal tlumikiem.


-U-R-S-U-S- i wszystko jasne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Mixol do opału dolewali. Ale to tak samo upośledzone jak jazda na opale. Do ON nie ma takiej potrzeby. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian2    17

http://www.forum.alfaholicy.org/forum_ogolne_o_alfa_romeo/76456-mixol_dlaczego_dolewamy_oleje_2t_ropy_pigulce_.html

tu jest to bardziej wyjasnione jesli ktos jest zainteresowany

Zalezy tez jakiej jakosci to paliwo. Jesli nie ma potrzeby to jaka jest przyczyna ze sie sekcje zacinaja skoro mechanik jak ja rozebral stwierdzil ze jest w dobrym stanie tylko wyczyscil i zlozyl spowrotem.


-U-R-S-U-S- i wszystko jasne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez traktorzystaJakub7211
      Witam, wycieka mi gdzieś płyn hamulcowy, cylinderki przejrzane i suche , żadnego wycieku zewnętrznego , przewody suche. Jedyne co mi zostało przejrzeć to ten układ co idzie na przyczepy. Robił to już ktoś ? wie jak to działa i jak się do tego zabrać ? bądź wie gdzie jeszcze ten płyn może uciekać ?
    • Przez Maverick
      Witam. Chciałbym dorobić zaczep rolniczy (dolny) do Zetora 14145 gdyż jest to wersja eksportowa z zaczepem piton fix do której standardowy zaczep z agromy nie pasuje gdyż jest zbyt gruby (30mm). Grubość zaczepu jaki pasowałby w mocowanie piton fix to max 25mm. Zakupiłem odpowiednio gruby płaskownik wycięty palnikiem acytylenowym i teraz stoję przed pytaniem jak bardzo wysunięty był fabryczny zaczep w tym ciągniku. Gdyby był ktoś tak uprzejmy i zmierzył w swoim ciągniku tej serii odległość od końcówki wałka wom do środka oka listwy zaczepu dolnego byłbym niezmiernie wdzięczny. Dodam że ciągnik jest na kołach 20.8 R38 co powoduje że nie mogę umieścić zaczepu zbyt blisko tylnej osi, bo spowoduje to trudności w skręcaniu pod ostrym kątem. Odległość od końcówki wałka wom do środka oka zaczepu (mierzone w idealnym poziomie) uważam za uniwersalny punkt odniesienia w tej serii ciągników. Zdjęcie zamieszczam poniżej. Z góry dziękuję.
      Oto zdjęcie piton fixa. Ta belka pod spodem jest od przedniego tuza która była przykręcona do piton fixa. Interesuje mnie odległość końcówki wałka do środka oka sworznia zaczepu rolniczego (dolnego). Czy ktoś z posiadaczy ciężkiej serii zetora mógłby zmierzyć u siebie i podać odległość?

    • Przez KlimekPL
      Narodził się kolejny problem w Zetorze 5211. Wymienialiśmy pompę wody na nową, daliśmy nową uszczelkę a miejsce mocowania pompy zostało dokładnie oczyszczone i odtłuszczone, śruby dokładnie i równo dociągnięte a podczas zalewania okazało się, że cały płyn zaczął uciekać właśnie w miejscu mocowania pompy. Gdzie należy szukać przyczyny? Czy jedynym sposobem będzie uszczelnienie na silikon? Bo tak właśnie była zamontowana stara pompa a teraz zamiast tego poszła normalna uszczelka, a płyn ucieka pokaźnym strumieniem (nie kropelkami, tylko normalnie wodospad).
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj