Skocz do zawartości
D-e-x-t-e-r

Wybór ciągnika z kilku modeli..

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
D-e-x-t-e-r    2

Siemka, mam już oferty kilku ciągników, proszę o pomoc w podięciu decyzji na który się zdecydować. Ciągnik będzie jako główny w gospodarstwie 25-40ha i będzie z ładowaczem... Ceny za sam ciągnik.

 

Deutz Fahr 5115.4 G GS 107KM skrzynia 20p/20t rewers elektrohydrauliczny klima itd. cena 165-170 tyś. netto

New Holland T5.115 skrzynia 24x24 rewers elektrohydrauliczny klima itd. 178 tyś netto

Case Farmall 105A 107KM skrzynia 12x12 klima. 155 tyś netto

Zetor Proxima Power 120 z rewersem elektrohydraulicznym, klima 161 tyś netto

 

Wyposażenie podobne, Najbardziej interesuje mnie na jaką markę się zdecydować. Zastanawiam się nad Deutz lub new holland ale jeszcze nie zdecydowałem. 

 

w New Holland wymiana oleju itd. co 600mtg i koszt ok.1300zł w deutz wymiana co 250mtg i koszt ok. 1700zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    667

w deutz wymiana co 500 mtg w silniku a w Polsce co 250 zalecana po za tym olej plus filtr to góra 320 zł. nie wiem kto ci głupot nagadal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
D-e-x-t-e-r    2

w deutz wymiana co 500 mtg w silniku a w Polsce co 250 zalecana po za tym olej plus filtr to góra 320 zł. nie wiem kto ci głupot nagadal

 

handlowiec deutza, taka przedstawil mi oferte, i takie ceny podał za ich serwis. Akurat dziś byłem u nich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MichalDrozd    5

Co do serwisu to każdy zrobi jak uważa, ale podstawowe wymiany oleju w skrzyni i silniku, filtry oleju i paliwa można zrobic samemu oczywiscie na odpowiednich metriałach, ale samemu. Pieniadze z takich przeglądow lepiej zostawić sobie na kalibracje skrzyni czy jakas naprawe i wtedy wołac serwis. Te płatne przeglady tylko na gwarancji. Co do marki to ja wybralbym case w naszym gospodarstwie sa dwa case jxu 95 i jedna puma 200 cvx. Małe maja 6 i 5 lat jeden chodzi w siewniku do buraków, opryskiwaczu, rozrzutniku do nawozow, opiełacz do burakow. Drugi siewnik do kukurydzy, rozrzutnik do nawozów, talerzowka 3m czasem jakis agregacik dwie przyczepy 7i6 ton. Skrzynia 12x12 rewers elektrohydrauliczny, klima, ehr, przedni tuz. Wszystko w nich smiga i nigdy nas nie zawiodły, a czasem jak stoja to stoja, a jak zaczynaja sie siewy to musza siac dzien i noc przez klika, kilkanascie dni. Puma jest nowa ma 4 miesiace , ale wybralismy ta sama marke wlasnie ze wzgledu na te male poki co wszytko jest super, komfort, funkcjonalnosc. Wiem, ze ma dopiero 100 godzin, ale wszystko dziala jak nalezy. Powiedz z czym mialby pracowac ten traktor u Ciebie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    37

Zasiarczenie paliwa zakres jest 300-600 godzin pracy

Jeśli chcesz brać nh lub case zastanów się nad przekładnia EC.

Edytowano przez Patryk1222

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
D-e-x-t-e-r    2

Ciągnik zastąpi aktualnego Ursusa 80KM, bede kupował do niego na pewno plug obrotowy coś używanego najlepiej 4 skiby, maszyny na razie mam wszystkie do ursusa ale będe pomału wymieniał na coś nowszego...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bajek    7

Ja kupiłem DF 5105.4 G HD i jestem bardzo zadowolony. Do ładowacza bardzo dobry ciągnik - zwrotny, świetna widoczność (kabina na 4 słupkach i duży szklany szyberdach), rewers eh i opcjonalny system SSD świetny do tura. Ciągnik mało pali, jest bardzo wygodny i ma spory uciąg, a największy plus to brak tych ustrojstw od oczyszczania spalin jak dpf czy adblue - silnik wyposażony jest wyłącznie w bezobsługowy katalizator doc (lejesz ropę i jedziesz). Ale wiadomo, każdy chwali co ma. Jak byś chciał zaoszczędzić to możesz wziąć 5105 zamiast 5115 i po końcu gwarancji wgrać sterowniki od mocniejszego, ja tak planuję. Fizycznie niczym się nie różnią oprócz komputera a różnica kilku tysięcy. Mi bądź co bądź mocy nigdy nie brakowało, ale planuję tak zrobić. Jak ma być główny to myślę że powinieneś doposażyć w półbiegi, ehr, może wzmocniony udźwig (zależy co chcesz ciągać), warto też zadbać o komfort - klima i siedzisko pneumatyczne. Pierwszy serwis kosztował poniżej 1000 zł. Najlepiej to weź każdy na testy i sam oceń który najbardziej Ci odpowiada. I najważniejsze - targuj targuj targuj. :)

Edytowano przez Bajek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    259

mój kolega ma nowego nh i nowego df o podobnych mocach i powiedział że nh nie ma polotu do df. df lepszy uciag lepszy komfort lepsza zwrotnosc


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    37

Natomiast gdy ja oglądałem model 5090g (nie wiem czy napewnog lub D)
I powiem krótko cena zaspiewali bodajże 160 netto a ciagnik ogólnie shit wszystko takie (chińszczyzna lipa przekładnia manualna a kabina malutka puszka Prawie jak w MtZ tylko klima była i rewers EH.
Co innego model 5100c większy i inna bajka ale konkurencja moim zdaniem niczym nie odbiega

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bajek    7

@Patryk 1222 to widziałeś 5D, czyli dawnego Agroplusa, bo 5G i 5C mają tą samą kabinę i wnętrze, a 5G HD jest to praktycznie 5C tylko z innym silnikiem i bez ledowych świateł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stannis    0

Jeżeli chodzi markę to najlepszy Deutz Fahr najlepsza jakość z tych co wymieniłeś komfort też oczywiście. Wspomniałeś o wymianie oleju a jak z tymi serwisowymi sprawami w innych markach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przezdziec    1

Pronar na głównych podzespołach Deutz 106 km w bardzo bogatym wyposażeniu w standardzie 120 tys netto. Poczytaj o tym modelu w nacie. To samo co w oryginalnym Deutz ale w lepszej cenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bajek    7

@przezdziec 120 tys netto to nawet Farmer 100 km nie kosztuje a więcej. Pronar 5340 ma tylko silnik Deutza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    37

Te ceny też wydają się trochę dziwne za deutza dobra cena a nh to sporo za dużo za manualną...
Pogadaj na poważnie z przedstawicielami to cena wszystkich marek będzie podobna i wyposażenie również a potem zostanie ci wybór koloru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobcat2250    354

Tak na marginesie to z moich informacji wynika iż Pronar 5340 katalogowo kosztuje 149 netto...
Z tego co można zaobserwować w galerii, to T5 plują turbinami, Farmall ma zawrotną pojemność 3,4 l ...
Ja doradzałbym Zetora, lub Deutza. Zetor może być całkiem nieźle wyposażony w tych pieniądzach ,tyle, że wiadomo po okresie np. 10 lat może się sypać sprzęgło, ehr itd. Jak to w zetorze (choć i za inne marki palca uciąć nie dam).
Tak jak kolega wyżej mówi warto byłoby np. Dołożyć do 5C, bo to już całkiem inna jazda ;)
Nie myślałeś nad marką John Deere? Mam na myśli 6110MC, 6105M?


Zwykły użytkownik, o numerze 30068  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    128

Masz stare informacje, obecnie Pronar kosztuje właśnie 120 000zł netto i mogę powiedzieć że już za tą cene można sie nad nim zastanawiać...

http://olx.pl/oferta/pronar-5340-najnowszy-model-promocyjna-cena-CID757-IDenZDT.html#c5ff1fd1a7

 

 

Co do wyboru z tych 4 to ja bym Duetz-Fahr'a brał ze względu na to iż nie posiada filtra DPF. Podobnie z resztą jak Pronar, z tą różnicą że Pronar ma oryginalny silnik Deutz'a a ten DF jest napędzany włoską jednostką o nieco większej pojemności.


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobcat2250    354

A to przepraszam. Właśnie taką cenę mi Mówili we Wrześniu'15


Zwykły użytkownik, o numerze 30068  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
D-e-x-t-e-r    2

Ja kupiłem DF 5105.4 G HD i jestem bardzo zadowolony. Do ładowacza bardzo dobry ciągnik - zwrotny, świetna widoczność (kabina na 4 słupkach i duży szklany szyberdach), rewers eh i opcjonalny system SSD świetny do tura. Ciągnik mało pali, jest bardzo wygodny i ma spory uciąg, a największy plus to brak tych ustrojstw od oczyszczania spalin jak dpf czy adblue - silnik wyposażony jest wyłącznie w bezobsługowy katalizator doc (lejesz ropę i jedziesz). Ale wiadomo, każdy chwali co ma. Jak byś chciał zaoszczędzić to możesz wziąć 5105 zamiast 5115 i po końcu gwarancji wgrać sterowniki od mocniejszego, ja tak planuję. Fizycznie niczym się nie różnią oprócz komputera a różnica kilku tysięcy. Mi bądź co bądź mocy nigdy nie brakowało, ale planuję tak zrobić. Jak ma być główny to myślę że powinieneś doposażyć w półbiegi, ehr, może wzmocniony udźwig (zależy co chcesz ciągać), warto też zadbać o komfort - klima i siedzisko pneumatyczne. Pierwszy serwis kosztował poniżej 1000 zł. Najlepiej to weź każdy na testy i sam oceń który najbardziej Ci odpowiada. I najważniejsze - targuj targuj targuj. :)

 

Ile daleś za swojego DF ?

co deutz tanszy od nh? cos mi tu nie pasuje...

 W tych cenach co podałem do DF jest ze słabym wyposazeniem a NH juz trochę tych bajerów ma, mam drugą oferte na DF 5115 G HD z sporym wyposażeniem na 185tyś netto.. Więc te ceny sa bardzo podobne, a pewnie przed samym zakupem z tych cen będzie jeszcze ok. 5% rabatu..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkoza    9

Ciągnik zastąpi aktualnego Ursusa 80KM, bede kupował do niego na pewno plug obrotowy coś używanego najlepiej 4 skiby, maszyny na razie mam wszystkie do ursusa ale będe pomału wymieniał na coś nowszego...

 a ursusa niechcesz wymienić na ursusa

post-23015-0-65933500-1457801832_thumb.jpg

post-23015-0-01845200-1457801928_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bajek    7

Ile daleś za swojego DF ?

 

210 brutto 5105.4 G HD GS skrzynia HI-LO 40x40 rewers EH, EHR, 4 prędkości WOM, największe możliwe koła + spawane felgi, klima, pneumatyczny fotel, fotel pasażera, dodatkowe oświetlenie, dolny zaczep roboczy, Żałuję tylko tego szyberdachu że nie wziąłem, przydałby się.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ShunDevil
      Witam poszukujemy wraz z ojcem ciągnika o mocyktórej 110-140 koni.Ciągnik ma być główny w gospodarstwie.Ma być to ciągnik nowy i powinien zmieścić sie do 340 tys.
       
    • Przez Zico99
      Witam poproszę was o opinię który waszym zdaniem i dlaczego? Tylko te dwa ciągniki mnie interesują. 
    • Przez globus512
      Witam. Proszę o opinie ponieważ zastanawiamy się nad nowym ciągnikiem, właściwie bierzemy pod uwagę tylko Valtrę lub John Deera. Moc 195 do 220km 
      Jeśli John to 6195R lub 6215R na skrzyni DD lub PQ czy AQ jak ona się tam nazywa
      Jeśli Valtra to T194 lub T214 Versu na Powerschifcie
      Na Valtrę T214 na oponach 710 tył i 600 przód, nawigacja do 2cm, skrętne błotniki, 4 pary hydrauliki, przedni tuz, miękka ośka, dolny zaczep smart Tuch i kilka innych cena 433 tyś netto mi zaproponowali. 
       
      Co lepsze, mniej awaryjne, i mniej pali ? Będę wdzięczny za opinie. W gre nie wchodzi ani NH, ani Deutz biorę te 2 pod uwagę
    • Przez zielo0ony
      Witam serdecznie, 
      Przejrzałem nasze forum w poszukiwaniu opinii na temat traktorów wyższej mocy. Niestety nic sensownego nie znalazłem i w związku z tym postanowiłem założyć osobny temat. 
      Chciałbym aby każdy kto wie coś na ten temat się wypowiedział.
      Mamy do porównania Claas ARION, AXION oraz John Deere 7430 7530 lub 7720 7820.
       
    • Przez SlaSzy
      Poszukuje jakiegos używanego konia pociagowego 150-180 KM, w okolicy pojawił się axion  cmatic w zadowalającym stanie , boję się skrzyni biegów cmatic , niby fajna ale to typowa bezstopniówka  ZF o której nic nie wiem. Ciekaw jestem tez ile może kosztować naprawa takiej skrzyni, vario z fendt za naprawe w okolicy cenią od 5 do 25 tyś , ZF będzie  taniej czy drożej ? Kolejna sprawa to jakoś bardzo duzo jest na sprzedaż tych axionów , czyzby ludzie byli niezadowoleni z nich ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.