Skocz do zawartości
JustynaBuczek

Case 1694 nie pali i kopci na biało

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case

Mam problem z Case 1694. Sprawdziłem pompę paliwową, wtryskiwacze, wymieniłem pierścienie tłokowe, zrobiłem szlif głowicy wraz z wymiana uszczelek, rozrusznik jest sprawny, kręci dobrze a on dalej nie chce zapalić. Po nagrzaniu świec żarowych ciężko zapali i strasznie kopci na biało. Nie wiem już gdzie szukać przyczyny i co zrobić żeby odpalał na kopa. Wymiana i sprawdzenie poszczególnych podzespołów nastąpiła po wcześniejszym przegrzaniu silnika, przedtem palił normalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki88    182

Na biało to płyn chłodniczy dostaje się do komory spalania. Zmierz ciśnienie sprężania, prawdopodobnie masz nieszczelność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek15    7

to na pewno nie płyn chłodniczy! musisz sprawdzić układ paliwowy. Ja tak miałem jak była pompa do wymiany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Jarecki88    182

Paliwo się dymi na czarno a nie na biało. Skąd możesz wiedzieć, że na pewno? Ja proponuję zacząć od najprostszych rzeczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem coś takiego I była nieszczelnośc na jednym cylindrze Głowica poszła do planowania przy okazji wymieniłem pierścienie tłoki .i teraz pali od strzała nawet jak jest zimno A wcześniej to jak było 0 to zapalić nie chciał i na biało dymil Ale można było zobaczyć ze tylko jeden cylinder był nie szczelny Bo jak już zapalił to raz puszczał biały potem 3 normalne i biały i 3 normalne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawory wyregulowane , wszystko juz sprawdzone, nie wiadomo skąd ten problem.

Edytowano przez JustynaBuczek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Ne wiem może tuleje były bardzo zużyte i pierścienie nie siadły czeba czasu żeby się dopasowały albo może przy montażu jakieś pękły ja bym dolał doktorka i sprawdził co się dzieje jak było by lepiej to bym tak jeździł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    13

Proponuję zmierzyć ciśnienie sprężania ,łącznie z próba olejową .Sprawdzić kąt wtrysku.Jeżeli były wymienione końcówki wtrysków to czy właściwe i czy jest nominalne ich cisnienie.Poza tym niekiedy pompa nie daje rady do nowych wtrysków. Zdarza się również ,że świeca płomieniowa przelewa jednocześnie gubiąc cisnienie zasilania pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×