Polecane posty

macko25    27

mam pytanko od niedawna kupiłem ciagnik mf 5609 i powiedzcie mi jak macie ustawione z jakiego biegu startuje i cofanie jak ustawie z pierwszego biegu i polbieg D to jakoś wolno startuje a jak z dwójki i polbieg A to szarpie.U was też tak szarpie czy skrzynia musi być wykalibrowana czy na deszcze rozdzielczej ustawic dobrze czułość a jak wy macie ustawione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin5625    0

Jeżeli ustawisz sobie odpowiednią agresywność to nawet przy wysokim biegu ruszania nie powinno szarpać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mak135    1

pisz priv mam mf 5611
musisz wcisnąć sprzęgło z lewej strony pół bieg do przodu lub do tylu i jednocześnie wajcha(T) z prawej strony I przesuwac powinno się zmieniać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macko25    27

wiem ze tak się robi tylko mi chodzi z jakiego wy wogole startujecie z drugiego biegu jest fajnie bo szybko startuje ale za bardzo szarpie a z jedynki to tak wolno rusza.A jak masz trzeci bieg i polbieg A i przełączyć na bieg czwórkę to jak jest u Ciebie nie ma za dużego p rzeskoku silnik zaraz obroty soadna
spadną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin5625    0

Ja ruszam z 3A lub 2D to w zależy co będę robił i faktycznie gdy jadę z 3A i przełączam na 4A to obroty trochę spadają no ale to też o wiele szybciej się jedzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macko25    27

Z 3A to całkiem szarpie co ????A może przyślij mi na pocztę zdjęcie z kokpitu jak masz ustawione czułości rewers itd
Aha a jaki masz olej do skrzyni jaki korbanek wlew z Fuchsa ale parametry jakie możesz pidac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin5625    0

Czułość ustawiam do każdego biegu osobno ustaw sobie 3a i sprawdzaj czułość po kolei olej mam oryginalny od korbanka taki jak zalecają jeżeli nic się nie zmieni to dzwoń do korbanka niech się tym zajmą.A może musisz mieć zrobioną kalibracje??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macko25    27

że Spalaniem narazie nie powiem bo mam od grudnia ciagnik więc później napiszę jak będą roboty polowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ustaw sobie sobie agresywność wszystkich trzech parametrów maksymalnie na minus jeśli nadal szarpie to konieczna będzie kalibracja przekładni, jeśli masz na gwarancji to dzwoń do korbanków, a jak po to mogę zrobić Ci to taniej. Mam również części i filtry w konkurencyjnych cenach.


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Clark
      Mam następujący problem. Po podpięciu przyczepy nie mogę jej podnieść, tzn nawet nie drgnie. W styczniu jeszcze kiprowała jak głupia, odstawiłem ciągnik na dwa miesiące i jest problem. Wydaje mi się, że olej nie jest wcale podawany. Po przesunięciu dźwigni słychać syczenie (pracę) ale nic się nie dzieje. Próbowałem nawet palcem wcisnąć zaworek w szybkozłączu (na włączonej dźwigni) i nic, nawet kropla nie poleciała. Wszystko inne działa bez zarzutu. Miał ktoś podobny problem? 
    • Przez Silver
      Witam!
      Naczytałem się że tak awaryjne są skrzynie w mf serii 30xx, wiec może ciekawą alternatywą jest mf 399
      http://www.allegro.pl/item274257484_massey_ferguson_399.html, czy to jest nowsza wersja 690, jak jest z komfortem czy w 3060 jest lepsza kabina czy nie, zaznaczam że nie potrzebuje ani ehr ani półbiegów, bo to chyba jest najbardziej awaryjne w 3060?
      Ile pali perkins 6cio cylindrowy?
    • Przez Tomex04
      Witam mam problem mf6120  z przyciskiem przedniego napędu napęd da się załączyć przez przycisk blokady przy prędkości rozłącza lecz przycisk od 4x4 nie załącza ani nie rozlącza

    • Przez marian508
      witam serdecznie od kilku dni pali mi sie kontrolka akumulatora oraz czerwony trójkąt ostrzegawczy czasami sie żarzą, napięcie na alternatorze sprawdziłem jest 14,2 więc jest ok czy owe kontrolki oprucz ładowania jeszcze za coś odpowiadają czy dalej szukać problemu w instalacji i ładowaniu ?
    • Przez neqsik
      Witam,
       
      Co prawda mój temat dotyczy koparko-ładowarki, ale zabudowanej na ciągniku MF, także myślę, że dział odpowiedni. Koparko-ładowarka jest na silniku perkins 4P, ogólnie kabina jest dość fajnie zrobiona, pełna podłoga, sporo szyb, fajne uszczelki na drzwiach, szybach itp. dobra guma na podłodze. Ale mimo wszystko wydaję mi się, że można trochę poprawić fabrykę, bo np. ściana grodziowa pomiędzy silnikiem a kabiną jest z blachy i nie jest niczym wyłożona, a jest tam sporo miejsca i tak się zastanawiam, czy mogę ją wyłożyć od środka i od zewnątrz? I co najlepiej w tym miejscu przykleić? Od środka tam są pompki hamulcowe, przewody, deska rozdzielcza itp także myślę, że tu nie będzie problemu, ale od zewnątrz jest bak no i pod bakiem już jest silnik, więc zastanawiam się co tam ewentualnie można przykleić aby to było bezpieczne - coś ognioodpornego może? Macie coś sprawdzonego? 
      Tak samo myślę nad dachem, jest tam co prawda jakaś tapicerka, ale będę go ściągał do malowania, więc myślę, żeby go też wykleić czymś. Jeszcze nie wiem ile tam jest miejsca żeby zmieścić wyciszenie ale wstępnie myślałem nad matą butylową - spełni to swoje zadanie?
      Maszynę trochę ogarniam, bo kupiłem częściowo zapuszczoną i przy okazji chcę trochę poprawić fabrykę - nie potrzebuje mieć ciszy jak w aucie, ale chcę niewielkim kosztem trochę poprawić komfort pracy
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj