junior2000

podlaczenie tur mtz 820

Polecane posty

junior2000    0

witam ma pytanie do użytkowników mtz 820. W moim mtz są 3 pary wy ja hydraulicznych 2 pary z przodu i jedna z tyłu. Ja przeniosłem wyjścia które były zprzodu z prawej strony ciągnika sterowane środkowa wajha na rozdzielaczu w kabinie do tylu też z prawej strony. I teraz mają przyjechać zamontować mi tura i moje pytanie brzmi czy będę musiał spowrotem przenosić te gniazda czy będzie można podpiąć tura do wyjść z lewej strony z przodu ciągnika. znajomy twierdzi ze gdy zblokuje sie wajhe od tej pary szybkozlaczy z lewej stroy to tur nie bedzie pracowal bo wtedy jest na plywanie ustawione i bede miusial ta wajhe na snurku miec przywiazan wpozycji nie zblokowanej. a jak podlaczone bedzie pod ta wajhe srodkowa to wtedy bedzie na zblokowanej dziala a tylko dla bezpieczenstwa trzeba sobie zrobic haczyk zeby cisnienie przy pracy jej nie wybiloZ góry dzięki za odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toof    11

Witam

Jak Ci będą montować tura to niech podepną go pod pompę z pominięciem rozdzielacza w ciągniku. Podpinanie pod wyjścia hydrauliczne mija się z celem ponieważ zawsze gdy będziesz używał tura to olej będzie przepływał przez dwa rozdzielacze. Ten przy traktorze ma z tego co pamiętam ma najczęściej mniejszy przepływ od rozdzielaczy montowanych w turach, co będzie miało wpływ na szybkość pracy tura. No chyba że wykorzystasz obydwa przednie wyjścia i wtedy możesz w ogóle pominąć rozdzielacz ładowacza, ale tu będzie problem ze sterowaniem trzecią sekcją (włączanie elektrozaworu), chyba że dwie sekcje Ci wystarczą. Oczywiście joystik jest zdecydowanie wygodniejszy. Tak że niech podpinają pod pompę, dodatkowych wyjść hydraulicznych nigdy za wiele. Jak nie będą wiedzieli jak do d..y nie monterzy.

pozdrawiam

p.s. napisz jaki to ładowacz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2357

a właśnie mógłbyś wytłumaczyć mniej więcej jak podłączyć tura pod pompę bo mnie niedługo to czeka


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo1970    51

Zrób    jak   kol  radzi  ja  mam   przez  rozdzielacz  i   jest   do   bani  ,   ci  co   montują   dobrze  wiedzą   o  co  chodzi  .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianraki3    12

A jaki przepływ ma rozdzielacz od tura? Bo te tanie firmy to dają ten najtańszy 40 l i olej grzeją. Możesz kupić przyłącze

http://allegro.pl/przylacze-kolnierzowe-pompy-nsz32-gw-m30x1-5-i6025391743.html i dajesz z niego na rozdzielacz od tura a powrót rozdzielacza z powrotem na hydraulikę ciągnika. W sklepie gdzie kują wężę po podaniu końcówek i długości zrobią Ci węże. Tylko średnice węży weź większe żeby oporu nie robić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris148a    89

Piszecie panowie żeby powrót z rozdzielacza od tura dać na zasilanie rozdzielacza od mtz ale rozdzielacze bez ciągłości ciśnienia mają na powrocie max 50bar czyli lipa. Macie jakieś inne pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj