Skocz do zawartości
Artemis

Case 5140 problem z hamulcami

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
Artemis    0

Witam, posiadam Case 5140 i mam z nim problemy. 

Pierwszy to prawdopodobnie zapowietrzony lewy hamulec, pedał po rozłączeniu wpada w podłogę a ciągnik dalej jedzie, prawa strona działa dobrze . Nigdzie nie mogę znaleźć odpowietrznika.

Drugi problem dotyczy się też układu hamulcowego, gdy odłączę wężyk od zbiorniczka przy pompach hamulcowych na włączonym silniku nie leci tam olej, z tego co się orientuje olej wpływa tam z chłodnicy olejowej.  

Może ktoś miał podobne problemy z tym ciągnikiem i wie jak można to naprawić.  

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikos22    2

Witaj. Odpowietrzniki masz na moscie, po lewej i prawej stronie, stań z tyłu ciągnika i dokładnie się przyjrzyj, wyglądają jak kalamitki, co do odpowietrzania, dwie osoby, jedna pompuje, druga odkręca Odpowietrzniki, najlepiej na odpalonym silniku, i podczas pompowania kręc kierownica w jedną i w drugą do oporu i pompuj, wtedy szybko pedał wraca, wszystko jest powiązane, wspomaganie, hamulce, jeśli masz gdzieś nieszczelność na złączkach przewodu to to może być przyczyną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artemis    0

Dzięki za info, dziś jak będę miał czas to zobaczę i spróbuję odpowietrzyć te hamulce. Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

BENNY82    34

a takie moje pytanie? rozpoławiałem ciągnik i po złożeniu mam odczucie że wspomaganie ciężej chodzi hamulce ok rozkręcany był przewód do siłownika wspomagania po odpaleniu przekręciłem po dwa razy do oporu w każdą ze stron w celu odpowietrzenia ale działa gorzej. czy na przedniej osi też są odpowietrzniki hamulców? i takie jeszcze jedno pytanie czy nieszczelność w układzie podciśnienia może mieć też wpływ na wspomaganie i  hamulce bo w autach tak jest . jeżeli ktoś wie proszę o odpowiedz

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artemis    0

Witam, z tego co mi wiadomo przód nie jest hamowany, więc nie będzie tam odpowietrzników. Podciśnienie nie ma tutaj znaczenia, ponieważ układ ten nie jest taki sam jak w samochodzie. Tak jak wspomniał kolega Mikos22 wspomaganie, hamulce oraz skrzynia są ze sobą połączone. Może odpal ciągnik i na wolnych obrotach kręć kierownicą żeby układ się odpowietrzył. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    34

no u mnie wydaje mnie się że hamuje były dwa rodzaje osi montowanych w tych modelach ale hamulec może hamuje skrzynie wiec i przód jednocześnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artemis    0

Problem z hamulcami połowicznie rozwiązany, dzięki pomocy Mikos22 znalazłem odpowietrzniki, jednak problem z brakiem oleju w chłodnicy hydrauliki pozostał. Może ktoś wie skąd wychodzą węże na chłodnicę oleju i dlaczego olej nie idzie na chłodnicę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez BENNY82
      Witam. Tak jak w tytule mam pytanie odnośnie wskazań wyświetlacza temperatury co on właściwie wskazuje temp, wody czy oleju hydr.? I ile kresek wskazuje po rozgrzaniu bo u mnie latem maks 3 a teraz przy. Takich temperaturach maks 2 kreski. Nosze sie z zamiarem wymiany termostatu ale nie chce tego robic na darmo bo może jest ok. Przy talerzowaniu rzepaczyska zapchala sie chlodnica i uroslo do polowy i sam nie wiem jak to ocenić. Prosze uzytkownikow z takimi samymi wyświetlaczami o podpowiedzi
       
    • Przez TheBociek1996
      Jak wiadomo grupa CNH na targach SIMA w Paryżu (22-26.02.2015 r.) ma zaprezentować nowe modele ciągników:
      Case IH Maxxum i Puma
      Steyr Profi i CVT
      New Holland T6 i T7

      Oto co udało mi się znaleźć w sieci.

      Case IH:

      Maxxum


      Puma



      oraz zapowiedź
      https://www.youtube.com/watch?v=XvZ8-4e1sbM

      New Holland:

      T6


      T7



      Niestety nic na temat Steyera nie udało mi się znaleźć.


      Jeśli będziecie mieć nowe informacje co się zmieniło wizualnie, technicznie, co będzie a czego nie, jak będą oznaczone nowe modele i jak będą odpowiadać w stosunku do siebie zachęcam to podzielenia się tym info tutaj.

      Oprócz Case IH do tematu postanowiłem wrzucić jeszcze Steyera i NH bo to ten sam koncern i po co robić zamieszanie, także jeśli będzie w złym dziale proszę o przeniesienie.
    • Przez ursusc360turbo123
      Witam. Czy wie ktoś z jakim momentem dokręcić Głowice i panewki w silniku D-239 ?(case 856 XL) 
    • Przez Tty318_PL
      Witam, czy wie ktoś może co to jest?? Proszę o szybką odpowiedź.(International 844sb)

×