WojciechTrojan

Pływak do paliwa , zetor forterra 9641

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam, czy są jakieś częsci zamiennie lub jakiś zestaw naprawczy do pływaka do tego ciągnika? mam zepsuty potencjometr oraz ten pręcik co chodził po potencjometrze się urwał (wyeksploatował), dolutować sie nie da bo próbowałem, potrzebuje albo jakby ktoś miał sam ten drucik by go przekręcić albo cały potencjometr bo całego pływaka nie opłaca mi sie kupować.

 

 

Ktoś coś?   jakby ktoś miał coś odsiebie na sprzedaż proszę o kontakt .    trojanwojtek@gmail.com

 

 

dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    379

a nie lepiej kupić całą tą nową część którą wkłada się do zbiornika


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wojtal24    379

to po co zakładasz taki temat skoro wiesz lepiej to kup za 1-2zł i po sprawie


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale no własnie, nie wiem gdzie, oraz jaki.. bo do samochodu masz inny a tu masz inny. i pytam sie czy ktos moze ma do sprzedania czy coś, albo ma ogarniety gdzies sklep z takimi rzeczami. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przecież ten potencjometr nie występuje jako część zamienna, ani jako część typowa, więc jest nie do kupienia. Trzeba kupić cały pływak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    379

Ale jak ktoś jest "madrzejszy" to mu nie przetłumaczysz a cały ten pływak wzależnosci od modelu zetora kosztuje od 60-100zł 


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wojtal ... widze że ty należysz do tych którzy  udają mądrzejszych. 

 

Pływak nie kosztuje do 100 zł jakby Ci się udało wywnioskować za tyle to móglbym go kupić. Ale głowe to od parady masz :))

 

Pływak kosztuje dokładnie (do tego modelu)  245 zł i trzeba dodać kilka złotych na przesyłke. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No to trzeba. Szkłem d..py nie podetrzesz. Zepsuło się to trzeba kupić. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez darecki99
      Chcem poruszyć temat przedniego mostu w proximie power . Ciągnik jest z 2015r  ostatnio moja uwaga przykulo rozłączanie przedniego napędu a mianowicie mocno wyczuwalne szarpniecie   w trakcie wyłaczania . Czasami wyłaczy sie delikatnie w szczegolnosci kiedy w momencie przełączania lekko przygazuje i ujme gazu a czasem jest taki mocny stukot jakby młotkim stuknoł. Jak to u was wyglada .? Czynność tą wykonujecie na postoju czy w trakcie jazdy . Jakoś wczesniej nie zwracałem na to uwagi , ale teraz troszkę mnie to niepokoi . Dodam ze mam zetora 5340 z mostem carraro i tam tez wyczuwalny jest moment rozłaczania napedu  ale nie słychac takiego walniecia .
    • Przez OsiolKUMURUN
      Jestem po wymianie synchronizatorów w swoim zetorze i początkowo po skręceniu wszystko chodziło elegancko ale dziś natrafiłem na problem, mianowicie po przesunięciu wajchy półbiegów z najwyższego na średni silnik zaczął się dławić, zareagowałem puszczając gaz i ciągnik zgasł. Problem występuje cały czas nawet gdy nie ma załączonego biegu i dotyczy półbiegu pierwszego i drugiego. Podczas rozpoławiania wymieniłem taśmę, która wyregulowałem trzema śrubami, wymieniłem też manszet na tłoku który napina taśmę, kosza wzmacniacza nie rozbierałem, wałek przekaźnika działa. Gdzie szukać przyczyny?
    • Przez PrzemoO
      Czy próbował ktoś z Was reanimować ten zawór ? Uchodzi mi przez niego powietrze .

    • Przez michal009
      Proszę o uwagę na co zwrócić uwagę podczas oglądania przed zakupem Zetora 8441? 
       
      Planuję zakup tego ciągnika i w najbliższym czasie wybieram się obejrzeć kilka modeli. Z racji, że nie miałem takiego, ani podobnego modelu, zdjęcia ze wskazanymi miejscami do sprawdzenia mile widziane. Pytam co mogę sprawdzić samemu, bo jak już wytypuję konkretny egzemplarz, to zabiorę ze sobą mechanika i niech jeszcze zerknie fachowym okiem. 
    • Przez Dominikst
      Witam, posiadam zetora 9540 z 4 biegową skrzynią. Po skończeniu rozrzucania obornika biegiem 1 z przyspieszaczem nie mogę już wyrzucić biegu. Wajcha zaklinowała się na 1 biegu, nie da się zmienić na inny bieg.  Co jest przyczyną? Co mam robić?
      Dodam jeszcze, że za każdym razem, gdy chciałem zredukować z wyższego biegu na 1 to był zgrzyt, musiałem poczekać, aż traktor się zatrzyma.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.