Zaloguj się, aby obserwować  
Pawet

Fendt 714 VARIO czy Valtra T140

Polecane posty

brzozak2    241

e tam, zaden problem olej nagrzac, wrypac traktorowi czujke i nie pojedzie jak sie nie nagrzeje do danej temp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    4

ale tego ci fabrycznie nie zrobią sam musisz grzebac.a valtra jak zrobi swoja to może ominie ten błąd wiec wsiadasz i jedziesz :D


Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

to nawet w axionie w mechanicznej przekladni tak jest :D przy minus 15 trzeba poczekac pare minut, zeby zgasla kontrolka, a jak sie probuje jechac to komp blokuje skrzynie i trzeba jeszcze raz ciagnik uruchomic :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak to czytam to zastanawiam się czemu niektórzy na siłę chcą udowodnić, że Vario to złom. Np w dużym mrozie nie chodzi( skrzynie powershift też muszą się nagrzać, w moim MF przy temperaturze oleju poniżej 0 nie można zmienić półbiegów), i na pewno będzie gorsza i droższa od bezstopniówki Valtry itp. Rozumiem, że można lubić inne marki ale trzeba mieć jakieś sensowne argumenty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Drogi Mariuszu-jeżeli to do mnie pite-to kompletnie chybione-jeżeli zadałbyś sobie trudu i poczytał moje wypowiedzi to bez trudu dostrzegłbyś że z pewnością nie jestem antyfanem marki Fendt-ba nawet jestem jej fanem-w swoich wypowiedziach zwracałem jedynie uwagę na to aby nie patrzeć na Fendta bezkrytycznym wzrokiem-z pewnością jest to bardzo dobra firma-ale oprócz niej istnieje inna-całkiem niegorsza.

PS.Zdarzało mi się zmieniać półbiegi w JD przy dokładnie -29 C -krótko po odpaleniu tak że z pewnością olej miał temperaturkę ujemną :D

Co do Valtry-i sensownych argumentów-z pewnością dobry ciągnik i o wielu oryginalnych rozwiązaniach-ale na rynkach światowych niezbyt rozpowszechnioną-w Polsce-dzięki dobremu marketingowi -jeden z hitów (swoją drogą mało brakowało abym kupił właśnie Valtrę)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wiadomo, że w ciągniku zawsze jest coś co można poprawić, ale po co na siłę robić problemy. Działanie skrzyni w niskich temperaturach poprawi zastosowanie innego oleju, nie wiem jak jest w innych skrzyniach bezstopniowych z pracą na mrozie, ale każda wykorzystuje silniki i pompy hydrauliczne i problemy techniczne będą podobne, także nie dotyczy to tylko Fendta.

Po drugie to nie wiem czy jest potrzeba pracy ciągnikiem w takich warunkach, przy -30 raczej w pole się nie jeździ, a do wożenia paszy dla bydła itp są ciągniki pomocnicze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

A jak dzwoni znajomy aby go z zaspy wyciągnąć ?

Wożenia bel też dokonuję JD-bo

-stoi pierwszy z brzegu :D

-jak mam śnieg -wiem że ostatnimi czasy towar mocno deficytowy -ale zdarzało mi się już na własnym podwórku Zetorem i C-360 tak zakopać że historia :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF2007    1

Prawda jest taka, że Chellenger, Valtra, MF i Fendt należą do tej samej korporacji (AGCO) więc wszystkie te marki dzielą się w pewnym stopniu swoją technologią.

MF i Chellenger dostały od Fendta przekładnie Vario, a Valtra ma sprzęgło HiTrol zwane u Fendta Turbomatic. Fendt jest najbardziej prestiżową marką w tej korporacji i to on dostaje jako pierwszy nowe rozwiązania więc Chellenger, Valtra i MF nigdy nie będą od niego lepsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

tzn jest w opcji sprzeglo hydrokinetyczne, ale czy to patent fendta to nie wiem, calkiem mozliwe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johny    2
czesc.moim zdaniem oba są dobre i weś Fend

haha fajne masz zdanie a może jakieś argumenty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam do wyboru trzy ciągniki:
      -Fabrycznie nowy MTZ 892.2 
      -Lub John Deere 6330 z 2008 z przebiegiem prawie 10tys 
      -Oraz John Deere 6310 z 1998 roku z przebiegiem prawie 10 tys godzin (obstawiam że więcej). Jaka jest w ogóle dostępność części do tego ciągnika?
      Cena między 6330 a mtz mniej więcej to samo, a 6310 około 40 tys taniej.
    • Przez Patryszka
      Witam ma ktoś z was forda 6610? 
      Chciałbym coś kupić do 35k z napędem. I właśnie zastanawiam się nad tym fordem 80km turbo. 
      Ma ktoś z was ? Jakieś opinie ?
      Dzięki 
    • Przez FarmerPL6075
      Trochę ponad 3000 mth i 6 lat na naszym Gospodarstwie. FT Heritage 6075 DTn chodzi głównie z paszowozem




    • Przez jakubgor123
      Tak jak w tytule poszukuję ciągnika do 40 tysięcy może być 4x4 lecz nie jest to konieczność co polecacie ? Minimum 80KM
    • Przez Janusz_m
      Witam szanowne Grono.
       Doradżcie proszę , czy  ciągnik Kubota MU 5502 sprawi się dobrze na winnicy, czy ktoś ma i jest zadowolony? Czy lepiej szukać czegoś innego między 50 - 60 Km i jaki z ciągników byście polecili?
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj