Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
lukim23

Skrzynia biegów w MTZ 920.3

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lukim23    0

Witam

Panowie mam pewien dylemat czym różni się zsynchronizowana skrzynia od niezsynchronizowanej??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    0

w synchro jest 1 bieg mniej co daje przy reduktorze i polowych 4 przelozenia mniej czyli 14 biegow a nie 18. predkosci sa inaczej rozlozone ale ich wystarcza tylko przy obciazeniu na ostatnim biegu trzeba pomoc sobie polbiegami. glowna zaleta synchro jest to ze biegi wchodza bez zgrzytow i lekko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

LukaszZduny    0

tzn od 2km/h wzwyz. predkosc mozna dobrze dostosowac. jak komu malo albo ciagnik do warzywek potrzebny to w opcji jest reduktor biegow pelzajacych jesli sie nie myle to 6 tys kosztuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beorn    1

zle sie wyrazilem. chodzilo mi o biegi polowe. w starej skrzyni zdaje sie jest 10 biegow szosowych i 8 polowych(ktorych praktycznie nie uzywam jak robie mtz). jak jest w tej synchronizowanej skrzyni? biegi wchodza lekko?? zgrzyta cos pomimo synchronizacji? po prostu czy jest lepsza od tej starej??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszZduny    0

3 polowe i 4 szosowe z reduktorem 6+8=14. biegi wchodza bez zgrzytow chyba ze jakos sie zle wlaczy to czasami bo trzeba bieg wlaczac plynnym ruchem. ja nie jezdzilem na starej skrzyni ale wujas jak sie naszym przejechal to powiedzial ze nie ma porownania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pynczor    2

Siema chlopaki troche z innej beczki ale najlepiej mi sie ten temat nadal ...

chodzi mi o MTZ 82 kupilismy go w oplakanym stanie i byl remont zagladalismy do skrzyni wszystko wygladalo cacy no nic

zlozylismy wszystko ok biegi chodza wszystko dziala ale jak wyjechalismy na droge to nic nie slychac tak skrzynia wyje olej jest wszystko dziala tylko ten huk co to moze byc mam zamiar rozebrac ale czy warto ??? ciagnik przerobil moze ze 100mth i stoi bo nikt nie chce jezdzic :) moze mieliscie podobny problem z gory dzieki ;) aha remont byl w ubieglym roku zlozylem go na poczatku tego roku :)

 

to ten ciagnik

http://www.agrofoto.pl/forum/MTZ-82-image132599.html


mtz82, mtz82,mtz82,mtz80,wladymirec,pronar 1221A nie ma to jak miec cały wschód pod domem :)
21 November 09 rok wejście w AF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pynczor    2

Pomoze mi ktos ?? nikt nie mial takiego przypadku ?


mtz82, mtz82,mtz82,mtz80,wladymirec,pronar 1221A nie ma to jak miec cały wschód pod domem :)
21 November 09 rok wejście w AF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez dzony9203
      Witam wszystkich.
      Mam problem z odpięciem przewodu paliwowego od lewego baku.
      Pytanie niby banalne ale nie mogę bo za nic odkręcić, nawet żabą.
      Ktoś ma podobne doświadczenia albo pomysły ?
      Załączam zdjęcie poglądowe.
      Pozdrawiam.

    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez dzastin
      Witam!
      Mam dylemat odnośnie przyłączenia hydrauliki wapniarki do ciągnika. Potrzebuje podłączyć dwa węże, z którego jeden będzie zasilający a drugi na powrocie. Standardowo podłączyłem je jak pług obrotowy do tych gniazd z lewej strony, zamieniając dwukrotnie pozycją prawy na lewe i lewe na prawe, ale za każdym razem wysadziło mi uszczelniacz przy wapniarce. jako że nie jestem wybitnym specjalistą w tych sprawach , a w książkach serwisowych ciężko cokolwiek znaleźć mam do Was pytanie: czy za powrót oleju nie będzie czasem odpowiadało to gniazdo z prawej strony ciągnika? Będę wdzięczny za jakąkolwiek poradę ;)

    • Przez Kacper2305
      Witam. Niechcący poprzestawialem ustawienia licznika w belarusie. 952 2011r przód krzyzakowy koła z tyłu r34. Czy wie ktoś jakie muszą być ustawione te kody i pomorze? 



×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.