Skocz do zawartości
Konrad2510

Skupiający bydlo Lubelskie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Bydlo
Konrad2510    23

witam mam pytanie posiadam pierwsza partie byków na sprzedaż wiek 20miesiecy i tu zaczyna sie dylemat ktory skupiający bydlo na lubelszczyznie jest najlepszy i najmniej oszukuje heh na co trzeba zwracac uwage jak waza itp itd jestem zielony ponieważ jeszcze nie sprzedawalem a moj ojciec nie zajmowal sie hodowla opasa z gory dzieki za podpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelmf    39

jeżeli zamierzasz chodować byki kup wagę inwentarską i cię wtedy nieoszuka sam tak zrobiłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Rolnik1973    2416

Skąd dokładnie kolego jesteś i ile masz tych sztuk zaznaczę że nie jestem handlarzem a plus minus waga bydła

A co chcesz pod osłoną nocy na tira załadować że tak wypytujesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolr2    183

Jak masz tą partię? Jeśli masz 10 lub więcej to ci przyjadą po te byki nie tylko z Lubelskiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LuckyLuke12345    179

Rolnik na żuka jak można komuś pomóc jak nie wiadomo skąd jest 


Rolnik na żuka jak można komuś pomóc jak nie wiadomo skąd jest 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konrad2510    23

No własnie i u nas Krowiński jeździ i Pietrzyk to ktory lepszy☺
No własnie i u nas Krowiński jeździ i Pietrzyk to ktory lepszy☺

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

Krowiński  Piotr  pewny  jeśli chodzi o płatnośc , co  do wagi  najlepiej  sprawdzić .

Pietrzyka  nie  znam .

Co do płacenia  pewny jest  też  Bogdański  Mariusz i Osiak  Michał


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tobi866    55

ja ostatnio sprzedawałem Czarneckiemu on jest gdzieś od Woli Mysłowskiej i wydaje się OK. i kasa za 2-3 dni już jest na kącie,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianzbr    1382

Krowiński  Piotr  pewny  jeśli chodzi o płatnośc , co  do wagi  najlepiej  sprawdzić .

Pietrzyka  nie  znam .

Co do płacenia  pewny jest  też  Bogdański  Mariusz i Osiak  Michał

Ten Osiak to jakiś większy handlarz, co większą ilością przerzuca?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malorolny121    25

ja ostatnio sprzedawałem Czarneckiemu on jest gdzieś od Woli Mysłowskiej i wydaje się OK. i kasa za 2-3 dni już jest na kącie,

U Czarneckiego chociaż waga OK . Ja Byki i krowy  zważyłem na swojej wadze i za 2 dni brał  o waga się zgadzała. Wagi mojej nie widział i nie wiedział że 

ważone. Także dobrze ważył wtedy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

Ten Osiak to jakiś większy handlarz, co większą ilością przerzuca?

Za  wielki to  raczej nie jest ,  ma  bodajże  IVECO  co mieści się  z 5 -7  szt , jeździ sam , wagi  swojej nie  ma  - to  akurat  dobrze  bo  waży sie na  ogólnej .

Kupuje  tez  źrebaki .


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oktawia1988    13

Szostak tez bierze w Lubelskim.  U mnie  bral, kilka razy razy i nie wiedział ,ze sa zwazone no i waga sie zgadzala. Wypłącalny tez, 3-5 dni i kasa na kacie.

Krowiński u mnie bral 2 razy, i więcej już nie weznie.  wypłacalny jest , ale jego waga, mowiac delikatnie-  ,, nie działa,, jak należy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

Bardzo  ciekawe że  tak  chwalisz  tego  Szostaka... już  to kiedys pisałem  , ale  u  znajomego  jak  sie dowiedział że ma  wagę,  w ogóle przestał brać  ... nagle  nie  chciał przyjechać po prostu  :mellow: ,  chociaż  wcześniej  sam  sie  dopytywał kiedy będzie  cos miał  :P


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oktawia1988    13

Mariusz93,  Ty kiedyś tak  Krowinskiego  chwaliles, a teraz piszesz, ze co do wagi, lepiej sprawdzić....   Powiem tak, jeśli nie wiesz, ile wazy Twoje bydle, to każdy jeden może cie oszukać. Jeden jest u mnie ok, a u drugiego może opi,,, lic na maxa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

Co do wagi nigdy go nie chwaliłem. Tylko za szybkie i pewne przelewy. Już sam fakt źe jeżdżą zawsze we 3 , daje do myślenia... Jak im się to opłaca...


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Paulina1985
      Witam. Używacie dla cieląt powyzej miesiąca paszy gotowej z sieczką lub suszem z lucerny określanej jako "pasza TMR dla cieląt" ??Charakteryzuje się ona wiekszą zawartoscią włókna, przez co ułatwia przygotowanie do pobrania objetościówek w przyszłości.
      Na rynku jest kilka firm oferujących, np.VitTra, Biofeed czy DeHeus. 
      Jeśli ich używacie, moglibyście ocenić wyniki ich stosowania? Może jakies zdjęcia samej paszy? Koszty? 
      Ja używam jednej z nich, ale co dostawa to inaczej wygląda. Liczę na pomoc, z góry dzięki za odzew.
    • Przez livebird
      Witam mam około 2 ton dyni i zastanawiam sie w jakich dawkach podawać ją dziennie krowom mlecznym i bykom?
    • Przez baranek
      Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś z forumowiczów pracował za granicą jako pomocnik w gospodarstwie np. przy bydle, trzodzie w polu itp. Jeśli tak to piszcie przy czym pracowaliście, jak wam się to podobało i opłacało. Za odp. z góry wielkie dzięki
    • Przez przezuwaczka
      Od miesiąca bawię się SOLem i nawet mi się to podoba. Prosiłabym o opinie i pomysły, jak go w największym stopniu wykorzystać. 
      Program jest darmowy dla stad pod oceną. Reszta musi płacić ponad 200 zl rocznie.
      Jak dla mnie fajne narzędzie. Największa korzyść, dla której warto zalogować się raz do roku, to gotowy rejestr bydła do agencji. Jedno kliknięcie i ściąga się w pdf-ie. Ponieważ cała zabawa jest w uzupełnianiu zdarzeń, planowaniu prac itp, więc wymaga zaangażowania i poświęcenia czasu. Co ciekawego odkryłam, napiszę jeszcze. Proszę każdego o to samo.
       
    • Przez ROLNIKwMarynarce
      witam. mam pytanie jezeli jestem rolbikiem a chce kupic cieleta 300 km od domu to potrzebuje do tego samochod przystosowany w 100 % czy moge kupic dostawczaka i zalozyc wode w nim i to wystarczy ? potrzebuje jakies zezwolenia ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.