Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam mam spory problem dotyczący MF . A dokładniej pękły widełki biegu 3,4 , widać na widełkach że z jednej strony było stare pęknięcie i aż wkońcu nie wytrzymało. Moje pytanie to czy jest możliwość wyciągniećia tego wałka co trzymają się wodziki i wymiany , ponieważ nie mam ochoty go rozpoławiać. Prosżę o Odpowiedż jak to zrobić post-97102-0-22110500-1457096902_thumb.jpg :) Dodaje fotki:

post-97102-0-03751600-1457096951_thumb.jpg

post-97102-0-27435800-1457096974_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    777

wykręć te kwadratowa śrube ze zdjęcia i zobacz na ile uda się cofnąć tego pręta... może akurat wystarczy aby spadły te widełki które Cie interesują. U mnie jakiś magik miske olejową silnika przyciął aby prawdopodobnie wyszarpać widełki reduktora... obawiam się, że dla Ciebie to bedzie za mało aby spadły widełki 3-4. musiałbym sprawdzić bo jutro wkładam ów widełki ;)

 

Co trzeba robić, jak szarpać za dźwignie żeby widełki pekły? synchronizatory to Ty masz sprawne?

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    149

Wałek wychodzi bez rozpoławiania. Trzeba wykręcić kwadratową śrubkę z pierwszego zdjęcia i odkręcic zatrzaski na widełkach, jest jeszcze zaślepka w otworze przy śrubce ale powinna wyskoczyć. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ptaszyna    149

Wałek wychodzi bez rozpoławiania. Trzeba wykręcić kwadratową śrubkę z pierwszego zdjęcia i odkręcic zatrzaski na widełkach, jest jeszcze zaślepka w otworze przy śrubce ale powinna wyskoczyć. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rumcajsm10    1

Jeśli zabraknie kilkunastu milimetrów to można podszlifować nieco misę olejową żeby dalej wysunąć pręt. U mnie jak kupiłem to już tak było zrobione...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedz dam znac co i jak;) czyli odkrecic kwadratowa srube oraz popuscic zaciski na wodzikach i cofnac walek ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    884

Ten  wałek wysuwa się całkowicie do tyłu czyli do obudowy mostu ale żeby zrobić należy zdjąć dekiel z pompą hydrauliczną. nic nie rozpoławiać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    777

wyjdzie do przodu ale takiego garba na misce olejowej musisz zeszlifować... wbij 2 bieg i wystarczy miejsca... właśnie sprawdziłem.

Do tyłu też pójdzie ale trzeba pompe wyjąć bo haczy o rure zasysająca olej

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    179

No to weź nastawny jaki problem. Ja zdejmowałem ten wodzik wysuwając wałek do przodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kwadratowa srubq odkrecona zabezpieczenia wodzikow odkrecone tylko teraz nie chce ta zaslepka wyskoczyc , a raczej srubokretem tego nie wyciagne , rozumiem ze musze do tego punktu wypchac walek zeby wyciagnac widelki 1.2 biegu bo inaczej chyba nie dostane sie do widrlek 3.4 ;) ja mysle aby ta zaslepka wyskoczyla to musze odkrecic zabezpieczenie widelek 1,2 i zakrecic zsbezpieczenie 3.4 i lekko pukac mlotkiem az wyskoczy zaslepka i przeskocza widelki 1,2 a potem poluzowac 3.4 i wyciagnac ;) dobrze mysle?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    777

ja bym radził włączyć myślenie i zacząć kombinować bo wiosna Cie zastanie jak o każdą pierdołe będziesz pytał. Chyba logiczne, że trzeba wyjąć obie widełki jeśli jedne zasłaniają drugie. Ja tam korka nie miał tylko jakiegoś grubego gluta z silikonu ale domniemywam, że starczy pare razy stuknąć tym prętem od widełek i korek wyskoczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego zapytać nie mozna młody jestem i się uczę a po drugie po to jest forum aby pytać niż madz cos uszkodzić; )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I tak próbowałem i tak i za chiny ludowe nie wychodzi siedzi tam i nie ma ochoty wychodzić ktoś mądry ją dolozyl do samego walka i przy ruszaniu walkiem nawed lekko mlotkiem probowalem i nawed nie drgnie, myslalem zrobic z trzy male otworki w tej zzaslepce moze wtedy pusci i wyskoczy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    777

to odkręć któryś dekiel w tylnym moście i pierdykniesz w ten pręt młotkiem. Jeśli odkręcisz dekiel z pompą to bedziesz mógł pręt cofnąć do tyłu nie ruszając zaślepki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wolalbym go do przodu wyciagnac jakby ta pierd***** zaslepka chciala wyjsc :) nawed zebym mial ja uszkodzic to trudno dorobie sobie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    149

Wywierć w niej mały otworek, potem włożysz podgiętego pręcika i wyrwiesz. Przy składaniu zakleisz silikonem i będzie dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dalo rady wyciagnac tak jak kolego mówiłeś; ) teraz tylko jakos te wodziki z tych zatrzaskow wyciagnac *.* Ten mechanizm co zalacza widelki 1,2 a 3,4 to to tylko na walku luzem zalozony czy nie? A i zalaczone drugie foto tam jest taka jakby blokada na widelkach pierwszych od tylnego mostu , trzeba to wyciagnac . Ten urwany bez problemu cofne a znowu drugi albo blokuje juz na zebatkach lub na tym mechsnizmie moze mi ktos po kolei powiedziec co mam pierw cofnac czy tam na jakim biegu ?

post-97102-0-60712900-1457281874_thumb.jpg

post-97102-0-53543900-1457281895_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    777

odkręć zatrzaski, wyjmij pręt, wszystko spadnie. widełek reduktora się nawet nie tykaj bo znając życie ich nie ustwisz

 

Wyczytałem że jeszcze trzeba poluzować nakrętke koronkową 21, która utrzymuje element 22 na swoim miejscu a potem wbic 3 lub 4 bieg choc nie wiem po co i wtedy wyjmowac preta

post-120-0-01939800-1457285701_thumb.jpg

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie to chyba jakies zabezpieczenie iz poniewaz wlasnie widelki w miare ladnie przeskakuja a ten element 22 nie idzir nim ruszyć takze trzeba to odkrecic i probowac cofnąć:)
To ten walek konczy sie na widelkach reduktora? Dosyć on długi a na tym schemacie na koncu walka od strony mostu jest zaznaczone to jakis wpust?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U to rzeczywiscie trzeba bedzie chyba podszlifowac ta miske bo tyle to nie wyjdzie az chyba aby wyciagnac widelki ;)
U to rzeczywiscie trzeba bedzie chyba podszlifowac ta miske bo tyle to nie wyjdzie az chyba aby wyciagnac widelki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odkrecone i widelki już ściągnięte , dobrze kolega mówił zeby to wszystko wyciagnac trzeba odkrecic tą nakretke poniewaz nawed jak nam walek idzie to nam yo nie ruszy a i że trzeba podszlifowac miske trochę i tak zrobiłem i walek wyszedł na styk ze szło wyciągnąć widełki 1,2 ;) dam znać jak to zloze wiem ze bedzie napewno problem z zalozeniem pokrywy ale jakos powoli sie powinno udać .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak dla pokoleń ; Ciagnik zlozony i dziala wszystko .Dzięki kolegom za info dotyczące wyciągnięcia widelek , mały problem mialem z zalozeniem pokrywy ale udalo się , najlepiej jest ustawić luz na A/B oraz wrzucić pierwszy bieg i wtedy sobie elegancko wejdzie :) aby wyciagnac walek musimy po pierwsze spuscic olej nastepnie odkrecic pokrywe (wyciagnac zaslepke walka) odkrecic zatrzaski na widelkach 1,2-3,4 , odkręcić zabezpieczenie walka ( z przodu taka kwadratowa sruba M6, następnie wrzucamy drugi bieg i sciagamy mechanizm przełączania pomiedzy biegami 1-4 i wypychamy wałek do przodu ciągnika (trzeba podszlifowac miske olejowa aby walek doszedł do momentu kiedy bedzie mozna ściągnąć widełki 1'2 i 3*4 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dereniek
      Witam mam pytanie odnośnie trojdzialu, po dobrym rozgrzaniu sie ciagnika wspomaganie słabnie i czytałem gdzieś na forum ,ze trójdział może być przypchany, i tu moje pytanie czy to jest ten dzielnik pod maską i jak sprawdzić czy jest dobry ,jak go wyczyścić, zdj:

    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam was mam problem z ciagnikiem dymi na bialo na kazdych obrotch jak parowóz z tego łaczenia tłumnika a turba leci olej a z silnika nie ubywa 30 min pracował przez ten czas co dymił na biało i nie wiem czy to może być uszczelka pod głowicą czy wtryski lub turbina dodam ze jak narazie moc ma a oleju nie ubyło może  30ml 
      Co to może być ze dymi na biało?
    • Przez marcin00
      Witam. Mam problem z moim MF bo coś szwankują mi hamulce. Mam go już z 4 lata i wszystko było ok i nagle pedał hamulca zrobił się miękki i wpada w podłogę. Hamować coś tam hamuje ale to już nie jest to. I teraz takie pytanie za co najpierw się złapać bo tu są chyba te hamulce hydrauliczne bez zbiorniczka i wogole nie tak jak w moim starym ursusie 1012. I tak naprawdę nigdy nie miałem doczynienia z takimi hamulcami. Szukałem czegoś na forum i w Googlach ale nic nie znalazłem. Może ktoś coś podpowie co z tym zrobić. Teraz jesień jeszcze przemęczenie ale na wiosnę pasuje to ogarnąć.
    • Przez Maximus13
      Witam ciagnik MF 3080 bardzo dziwny objaw jesli jest zimny to wszystko w porzadku tylko jesli się rozgrzeje i na niskich obrotach przy podjazdach pod górkę przyspieszacz sam się przełącza ,rozjechany juz byl 6 lub 7 razy wymienione dużo części juz nie mam sily proszę o pomoc 
    • Przez Bern
      Witam, jakie powinny być luzy zaworu ssącego i wydechowego w Massey Ferguson 3680? 1990r silnik Valmet, sisu 612DS
      Oraz chciałbym zapytać czy można gdzieś kupić katalog części MF 3680 w języku polskim?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.