Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

proszę o pomoc ponieważ rozprowadzilem nową instalację elektryczną w mf 255 Z 90r i podlaczyłem ja jak starą Ale ze stacyjką ładu dojść nie mogę ponieważ gdy swiatła działają to rozrusznik nawet po odpaleniu kręci a w innej kąbinacji światła nie działają. A i kierunkowskazy nie działają. Proszę o pomoc i mile widziane zdjęcia i schematy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

XMK13    365

Światła powinny świecić niezależnie od stacyjki (rozumiem, że stacyjka jest od MF-a). Przewód idący do włącznika świateł powinien być nasunięty na ten sam pin stacyjki, co przewód prądowy z rozrusznika. Dopiero pod kolejne piny wpina się odbiorniki, świece i rozrusznik.

Jeśli stacyjka ma oznakowane piny (numery 1 - 4), to: nr. 1 - dwa piny do przewodu prądowego z rozrusznika i przewód na włącznik świateł, nr. 2 - odbiorniki (przewód prowadzący do skrzynki bezpieczników), 3 - świece żarowe, 4 - rozrusznik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


lukbold    411

ja tam światła podłaczył pod zacisk odbiorników... gasze traktor, światła gasną i spokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

XMK13    365

Oczywiście można tak zrobić. Ta stacyjka jest całkiem zgrabna do wszelkich kombinacji, ale nie wiem ile wytrzyma przy długotrwałym używaniu świateł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lukbold    411

a już z 10 lat tak chodzi ale swego czasu zastanawiałem się nad podłączeniem świateł poprzez przekaźnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

XMK13    365

Przekaźnik to dobra rzecz, bo znacząco wydłuża żywotność włącznika, w tym przypadku również stacyjki. Ogólnie te stacyjki i tak są mocne. Zwróć jedynie uwagę na wsuwkę prądową (przewód "+" z rozrusznika), bo u mnie się rozsypała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×