Skocz do zawartości
gumis07

filtry skrzyni biegów w cergosie 345

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Filtry
gumis07    0

witam wszystkich użytkowników. Chciałem wymienić filtry od skrzyni biegów w cergosie 345, ale jakoś żadnego nie mogę znaleźć a jest ich podobno

dwa , a może nawet trzy . Mógł by ktoś podpowiedzieć gdzie ich szukać . A wie ktoś może ile oleju wchodzi do takiej skrzyni i czy olej

utto lub agrol byłby dobry , a jak nie to jaki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pros    0

Ja mam cergosa 340, mam 2 filtry jeden na przewodzie doprowadzającym olej ze skrzyni biegów do pompy olejowej przy silniku(przewód metalowy fi38 biegnie dołem wzdłuż ciągnika), drugi jest na przewodzie od pompy olejowej do wspomagania kierownicy. Olej najlepiej Fusch - AGRIFARM STOU MC 10W-40 lub Total- DYNATRANS MPV który jest odpowiednikiem firmowego oleju Classa. Ja osobiście kupiłem olej u dilera Classa - wchodzi około 65litrów. Nie lej Agrolu bo nie spełnia wymagań, a jeśli spełnia to jest droższy od tych co wymieniłem. Ogólnie informacji radzę szukać na stronach producentów olei, tam mają zakładki "Dobierz olej" wybierasz Typ pojazdu model itd. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pawelozim
      Witam wszystkich zakupiłem Reno 75-14 z 87r. i potrzebuje kilku porad a mianowicie; Jaki olej do silnika, skrzyni biegów no i przede wszystkim ile, jakie filtry, ile płynu do chłodnicy i jaki, co smarować i kiedy, dalej do czego służy pedał pomiędzy pedałami sprzęgła a hamulca czy to blokada czy co bo nigdzie jej nie widzę, i co to jest za linka z tyłu po prawej stronie na dole za wajchami od podnośnika i do czego służy, a i jeszcze jedno na desce rozdzielczej jest przełącznik tak jakby baków paliwa ale jest jeden bak po co to i koło niego po prawej pod przykrywką coś co można przekręcić śrubokrętem co to jest, a iczy są tam jakieś świece żarowe czy płomieniowa.
      Na razie tyle co bym chciał wiedzieć jak mi się coś przypomni to znowu zapytam.
      A może ktoś wie gdzie kupić katalog lub instrukcje albo skąd pobrać z internetu.
      Z góry dziękuje i pozdrawiam Paweł.
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez Michal673
      Cześć.
      Mam problem z ciągnikiem polegający na tym,że:
      Gdy ciągnik jest zgaszony bezproblemowo mogę wbić każdy bieg i tak samo działa przełączanie żółw/zając.
      Natomiast gdy ciągnik jest odpalony dźwignią zmiany biegów mogę tylko wrzucić 3 i 4 bieg. Chodzi o to, że dźwignią mogę poruszać tylko do przodu i do tyłu, a nie mogę przesunąć dźwigni w lewo w celu wbicia 1 i 2 biegu i równocześnie nie mogę przesunąć dźwigni w prawo żeby zmienić zakres żółw/zając. Rewers jak i półbiegi działa.
      Jeśli mieliście podobny problem to proszę o pomoc.
×