mateo105

mf 690 wymiana oleju w skrzyni

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mateo105    24

witam tak jak w temacie a wiec przymierzam sie do wymiany oleju w skrzyni i mam pytanie do wszystkich uzytkownikow tych ciagnikow czy olej w zwolnicach jest ten sam co w skrzyni i czy oddzielnie sie go wymienia ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Generalnie olej jest inny. Wymienia się go oddzielnie w zwolnicach masz przekładniowy w skrzyni przekładniowo-hydrauliczny.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

A gdzie masz uszczelniacz w zwolnicy? Są modele nawet bez korka wlewowego ( tylko spust ) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1447

Dokładnie. Olej jest ten sam w skrzyni, tylnym moście i zwolnicach. Do zwolnic nawet nie ma korka wlewowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    24

U mnie w tylnym moście w zwolnicach jest korek wlewowy i spustowy. I teraz ciekawostka dla kolegów którzy twierdzą że między zwolnicą a tylnym mostem nie ma uszczelniania. Korek wlewowy zwolnicy jest również miarką oleju, spuszczając olej z tylnego mostu po odkręceniu wlewu do zwolnicy olej nadal tam jest. W niektórych modelach uszczelniacz jest a w innych niema, a Wy kategorycznie piszecie że niema i wprowadzacie w błąd. Pozdrawia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Tylko się zapytałem. Nikogo w błąd wprowadzać nie zamierzam. W 390 nie ma ( ma tylko korek spustowy ) ale 255 ma korek wlewowy i spustowy a również nie ma uszczelniacza.

Zawsze zostanie tam jakaś ilość oleju - po to są korki spustowe. Nawet jeśli jest tam ten uszczelniacz to olej będzie ten sam co w skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    24

Zgadza się że olej będzie ten sam co w skrzyni. A temat o uszczeniaczch w MF 255 był wałkowany na forum. Posiada MF 255 i umnie uszczelniacze sa, nawet w katalogu części jest pokazany poz.36.numer kat. 1860954M1.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

A u mnie w 255 nie ma:)

Sprawdziłem z ciekawości w katalogu i to jest loteria. Praktycznie każdy MF z tym mostem ma jakieś zakres nr. identyfikacyjnych z uszczelniaczem lub bez. 

W zasadzie nie ma to znaczenia. Jeśli jest korek wlewowy to uzupełnić poziom do tego otworu i po sprawie. Jak nie ma to nie ma:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Sąsiad miał 690 i normalnie olej był oddzielnie lany i tu i tu. Co do oleju zaleje ten co w skrzyni to w zasadzie nie przeszkadza bo to olej przekładniowo-hydrauliczny gorzej jest na odwrót. Sam przekładniowy nie nadaje się tam. W takim razie co ciągnik to co innego montowano. 


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    24

Trochę znaczenia ma, bo jeżeli nie ma uszczelnienia to zwolnica odpowietrza się przez odpowietrznik skrzyni. A jeśli uszczelniacz jest to od czasu do czasu trzeba popuszczać korek wlewowy zwolnicy żeby ją odpwietrzyć. Także rozwiązanie bez uszczelniacza jest lepsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Po to są korki/śruby z odpowietrznikiem aby tego nie robić.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateo105    24

a mam pytanie czy do tego ciagnika to odpowiedni olej to agro stou 10w30 czy 10w40?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Tylko po co taki olej. Do tego modelu wystarczy Agro UTTO z Orlenu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HurtBeskid    0

Tylko się zapytałem. Nikogo w błąd wprowadzać nie zamierzam. W 390 nie ma ( ma tylko korek spustowy ) ale 255 ma korek wlewowy i spustowy a również nie ma uszczelniacza.

Zawsze zostanie tam jakaś ilość oleju - po to są korki spustowe. Nawet jeśli jest tam ten uszczelniacz to olej będzie ten sam co w skrzyni.

Members :)

Zapraszamy Ciebie i Wszystkich zainteresowanych do kontaktu - zajmujemy się sprzedażą olejów, płynów i smarów www.HurtBeskid.pl

Zadzwoń +48 502702803 - doradzimy i wybierzemy najbardziej dogodne parametry produktu i ceny ;)

Zapraszamy 

Zespół www.HurtBeskid.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
    • Przez Piotrpiotrek89
      Cześć,
      Gdzie znajdę dane dot. Dmc przyczepy z hamulcem? Niestety wymagają tego przy rejestracji, a nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji. Z góry dziękuję.
    • Przez 35bogus
      Witam, 
      Potrzebuje ustawić pompę wtryskową w MF690 1983r. Odebrałem pompę i wtryski od fachowca. Chcę ustawić prawidłowo pompę wtryskową ale nie mam pewności czy dobrze się do tego zabieram. Zaraz po świętach chce to zrobić. 
      Od początku. Kręcę kołem zamachowym, pojawiają mi się dwa znaki jeden po drugim, wnioskuję że to moment wtrysku, dalej kręcę mam jedną kreskę podejrzewam GMP 1 tłoka. Cofam do tych pierwszych dwóch znaków ale nie wiem na który ustawić. Bo jak ustawiam na drugim to w pompie nie mogę ustawić znaku C na koniec segera. Pompa była u dobrego fachowca. Może ja na zły znak ustawiam. Proszę o poradę czy ustawiać na tym pierwszym z tych dwóch czy na dym drugim z tych dwóch. Będę wdzięczny za podpowiedź jak ustawić koło zamachowe żeby potem ustawić pompę.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj