Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
semos

C-330 czy można gdzieś to kupić??

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
C-330
semos    11

Witam!

Chyba każdy z was ma już dość zalanego olejem błotnika u swojego C-330, znalazłem zdjęcie gdzie jest to bardzo ciekawie rozwiązane w związku z tym pytanie. Może ktoś wie czy w ogóle są gdzieś dostępne takie rurki do hydrauliki zewnętrznej

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/54050afa2154c810.html

czy można je gdzieś kupić czy trzeba je robić we własnym zakresie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    83

Można powinieneś je dostać w Agromie to przecież seryjne wyposażenie 30-tek z końca ich produkcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

semos    11

mam katalog do c-330 w którym jest również opisana wersja c-330m i nic tam takiego niestety nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dcnt    10

A kup se pan weza zamiast rurek i przymocuj w 2-3 miejscch do blotnika i na jedno wyjdzie, teraz niemal wszedzie dorabiaja weze na taka dlugosc jaka potrzebna i z takimi koncowkami jakie potrzeba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    11

Wznawiam temat. Byłem we wszystkich okolicznych sklepach z częściami i w Agromie KRAKÓW i nikt o tych rurkach nie słyszał.

 

Zrobiłem to na wężach, ale mam wrażenie, ze przepływ oleju jest gdzieś tłumiony, mała średnica wylotu w zakutej końcówce. (słabo sie kręci owijarka) Czy myślicie ze to ma wpływ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    83

Na pewno nie w 30-tce tak się kręci raczej wolno i nic na to nie poradzisz przewody na pewno nie dławią p[przepływu oleju no i na pewno nie są cieńsze od tych przy owijarce Ciekawe jaką masz pompę od hydrauliki jakiej wydajności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Dorobią taką rurkę tam gdzie naprawiają hydraulikę siłowa, podałem niżej link do firmy TUBES , w której to gną metalowe rury do hydrauliki. Dzwoń i pytaj, dobrze mieć starą na wzór lub rozrysowane wymiary i gwinty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luke16    220

pablo moja nie ma jest z 73 roku :) Ja mam inaczej rozwiązne wyjście hydrauliczne :) wogóle nie mam rozdzielacza a hydraulike mam ;P Owijarka śmiga aż miło ;P Jutro walne foto :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mickas092    333

Ja mam na błotniku 2 wyjscia hydrauliczne i mimo ze ich nie uzywam błotnik jest zalany olejem :)

jest na to rada??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    101

a ja bym kupił przewody gumowe zakute w grene + eurozłącza z plastikowymi kapslami i byłoby ok.

zakładam, że hydraulika jest ok.

 

u nas w c330M tego problemu nie ma bo nie mam wyjscia hydrauliki (tak więc do przyczep czy rcw bierzemy zetorka).


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
javorskyp    2

Ej, nie wiecie ile jest warty ten cały rozdzielacz wraz ze wszystkimi rurkami dzialajacy??? Nie popekany ani nie uszkodzony ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Kicu
      Witam was ponownie otóż mam taką sprawę do was byliśmy w sklepie pytać sie o rozdzielacz do pompy hydraulicznej w c-330 ten kolo siedzenie nie na błotniku. Okazało sie że sa 2 typy owej części czyli po regeneracji i nowy cena po regeneracji 300 zł a nowego 489 zł. I mam do was pytanie czy jest sens brania używanego ale po regeneracji czy nowego nie wiem jak jest z tymi po regeneracji ale słyszałem że długo nie pociągnie. Miał z was ktoś taki problem ?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez Kicu
      Witam dziasiaj pojechałem orać 1 h pola i wszystko szlo dobrze do 2 ostatnich przejazdów gdy podniosłem pług zaczął opadać. Z trudem zaorałem pole i pojechałem po moja talerzówkę i podnosiłem ja a on tak jak plug opadała. Nie wiem co sie dzieje 4 miesiące temu cala pompa była wymieniana.
      Proszę o pomoc!!!
    • Przez brutus44
      mam problem z hydrauliką zewnętrzną w c 330-mianowicie pompa hydrauliczna działa bardzo dobrze i praca np. przy wywrocie przyczepy przebiega bez zarzutu.Kłopot zaczyna się przy opuszczaniu przyczepy-opuszcza się bardzo powoli lub wcale-przy wysokich obrotach nie opuszcza się wcale a nawet minimalnie się podnosi.Myślałem,że to wina rozdzielacza(tego na błotniku) ale po wymianie na nowy jest tak samo.Gdy zgaszę silnik w ciągniku to tłok przyczepy opada szybko.
×