Gosc5080R

Zetor 8011 + przedni napęd

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor 7211
Gosc5080R    0

<p>Witam</p>
<p>Czy opłaca się zakładać przedni napęd do ZETORA 8011 ? Czy może lepiej kupić drugi ciągnik z napędem od nowości ?</p>

Edytowano przez Gosc5080R

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    370

Założenie takiego napędu to koszt min. w granicach 10tys. to tak skromnie. decyzja należy do Ciebie.

 

lepiej kupić z oryginalnym napędem i od razu turbiną

 

Czemu jak inny ciągnik to od razu z turbiną? Bo to śmieszna wypowiedź.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

BUSTED    63

bo mam porównanie ciągnik bez napędu i taki sam ciągnik z napędem temu z napędem nie brakuje przyczepności ale za to brakuje mocy więc z własnego doświadczenia wiem że lepiej parę koni więcej może nie tak koni jak momentu obrotowego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    370

Każdy kto miał do czynienia z ciągnikiem z napędem i bez wie jaka to różnica. Więc nie trzeba pisać że z turbo, z że po prostu potrzeba więcej mocy co nie jest równoznaczne z turbiną.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zenek714    0

W przypadku 8011 ta właśnie turbina się naprawdę przyda. 80 koni to troszkę za mało na taką masę z 4x4.   Odnośnie dostawiania napędu to moim zdaniem opłaca się tylko jak dostaniesz gdzieś tanio przednią oś z kołami bo to najważniejsze, A ładowanie 10 tys do ciągnika co jest warty 16-18 mija się z celem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RolnikSam55    3

Jeżeli masz ciągnik wyremontowany na tip top to warto się nad tym zastanowić,ale 10 tys.raczej mało,trzeba jeszcze pamiętać o oponach ;-)
Ale jeżeli jest w średnim lub słabym stanie to go sprzedaj i kup z przodkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tyfo89
      Witam interesuje mnie jak się załącz wom w zetorze 8011 wiem ,że są podobne tematy ale jakoś nie mogę odszukać tych wiadomości. Pytanie nie jest zadane bo mi się nudzi tylko chcę się tego dowiedzieć. Dzięki za pomoc 
    • Przez Tedexx
      Kupiłem zetora i nie zgadza mi się waga w dowodzie z wagą rzeczywistą wagą i co się okazało że papiery są dokupione do tego ciągnika.Numer vin na tylnym moście niby sie zgadzają ale są nabite cztery ostatnie wieksze a pierwsze są mniejsze.Tabliczka tez jest nabijana ręcznie, co tu robić ? Dzięki z góry za odpowiedzi
    • Przez Tedexx
      Kupiłem ciągnik i rok jest inny w dowodzie a na inny wygląda , nie ma tabliczki znamionowej i nie wiem jak to sprawdzić .
      Dzięki za odpowiedzi z góry 
    • Przez grom4444
      Witam. proszę o pomoc w podłaczeniu wskaznika temp. wskaznik jest oryginalny, ale sprawdzałem bezposrednio na akumulatorze to sie wzbudza na maksa. podłaczyłem przewod z czujnika i przwód od bezpiecznika z prądem i nic sie nie dzieje po rozgrzaniu silnika. jak to nalezy prawidłowo podłaczyć??? może ktoś ma jakis schemacik?? proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu bo nie długo czas jechać do roboty a bez wskażnika to trochę nie bardzo
    • Przez tomaszs88
      Mam problem otóż podczas prac jesiennych zauważyliśmy że w chłodnicy jest olej ale temperatury nie łapał i wyganiało płyn...postanowiliśmy wymienić dwa oringi w chłodniczce oleju i problem zniknął...podczas orki zauważyłem to samo...wszystkie prace skończyliśmy i ciągnik stał przez kilka dni...po jechałem po nawóz i podczas jazdy z pustą przyczepą zagotował się płyn...okazało się na podwórku że płyn poszedł do oleju bo bagnet był aż szary...zaczęliśmy rozbierać...zdjęliśmy głowicę...uszczelka cała...sprawdzaliśmy chłodniczkę oleju...szczelna...za laliśmy płyn w kanały by zobaczyć czy ucieka to spadło dosłownie 0,5cm...reszta stoi...nie wiemy gdzie szukać przyczyny bo najpierw poszedł olej do płynu a póżniej płyn do oleju....tylko którędy? głowicą? z góry dzięki za pomoc :rolleyes:
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.