Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Silnik
grzeskw75    5

Witam. Może piszę nie tu co potrzeba, ale może tu ktoś mi odpowie. Jestem posiadaczem renault celtis z silnikiem john deere dps 4045. Mam taki problem, że po odpaleniu silnika gdy jest zimny i po ok 1 min. dodam gazu do ok. 2000 obr. silnik nierówno pracuje tzn. przerywa. Jak się rozgrzeje chodzi idealnie nic się nie dzieje. Dodam jeszcze że czy zimny czy ciepły odpala bez zarzutu. Filtry paliwa wymienione. Czy to wina pompy? Jest przy tym silniku stanadyne. Z góry dziękuję za podpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    217

Dymi jakoś może ? Bądź nie dymi jest zupełnie czysto? Gdy jest zimny możesz normalnie dodać gazu i wchodzi na obroty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzeskw75    5

Nie dymi. Zachowuje się normalnie, puszcza normalny dym przy dodawaniu gazu. Jak jest zimny wchodzi na obroty tylko tak od 1700-1800 zaczyna przerywac. Mozna dodac gazu pow. 2000 obr. i wchodzi tez na obroty tylko przerywa. Jak ciepły jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

grzeskw75    5

Rozmawiałem dziś z mechanikiem od JD i mówi że pompa.Twierdzi że albo cewka albo coś tam się wyrabia i trzeba będzie to w przyszłości zrobić. Narazie kazał jeździć dopóki nie zacznie wariować na ciepłym. Dzięki corrado za zainteresowanie tematem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Mskm
      Witam,
      chciałbym się spytać użytkowników tego ciągnika z jakimi agregatami pracują. Planuje zakup uprawowo-siewnego nabudowanego 3m .Nie wiem czy nie będzie za ciężki. Czy ktoś pracuje takim zestawem. Dodam że ciągnik jest podkręcony do 100 koni i ma 750kg balastu z przodu.
    • Przez PawePopiel
      Witam potrzebuję aby ktoś wrzucił filmik z ustawień bcu, bif, ecu, ecp, do DJ5090r najlepiej z opisem funkcji , ponieważ teraz pokazuje mi w milach i niemam godziny ,(sąsiad wykasował błędy i chyba coś przestawił ale zgubił kartkę i nie chce grzebać aby czegoś nie uwalić)
    • Przez wabrzek
      Witam mam opony Michelin multibib 600/65/38 tył i przód 480/65/28 ciągnik jd 6115r. Pytanie do jakiego sensownego poziomu obnizyc ciśnienia przy pracy z plugiem i agregarem upr-siew. Maszyny o wadze ok 1.5 t. Chodzi o pracę w polu i przejazd drogą utwardzoną. Według kalkulatora firmowego można obniżyć do 0.6 Bara ale wtedy są piasek jak bez powietrza. 
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Witam, mam dylemat. Zastanawiam się nad wyborem JD o mocy ok 115km. W grę wchodzi JD 6330(nie premium) lub Jd 6115M. Cena w zasadzie jak podaje diler będzie podobna. Mam obawy co do silnika z filtrem cząstek stałych W modelu 6M. I pytanie czy lepiej wstawić CHIPA do 6330 i ze 105 km zrobić ok 120 km i mieć starą generację silnika (na pewno niezawodną) bez filtra czy nie obawiać się filtra i wybrać 6M bez Chipowania(bez ingerencji w fabryczne ustawienia) trochę lepiej wyciszonego i różniącego się nieznacznie nowościami. Mam po prostu obawy przed "nowym dzieckiem" JD i "chorobami wieku dziecięcego" związanych z silnikiem. Proszę o porady i wypowiedz użytkowników serii 6R z racji obecności filtra cząstek stałych
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Nierozumiem dlaczego po 2 latacch od produkcji 6170R wprowadzili nowe 6175R i są na scr i wiele innych bajerow?
×