Atari

Zetor 8111 olej w chłodnicy.

Polecane posty

Atari    12

Witam, zauważyłem, że w chłodnicy pojawia się olej. Pomyślałem, że przyczyną może być uszkodzenie chłodniczki oleju, zatem została wymieniona wraz z uszczelkami. Jednakże problem nie ustąpił. Co może być przyczyną tego zajścia? Dodam, że płyn nie dostaje się do silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chwiolas    28

U mnie też tak było. Padła chłodniczka oleju. Wymieniłem. Tyle razy płukałem chłodnice, a i tak śladowe ilości oleju zostały. To było ze dwa lata temu. A teraz Panowie zrobiła mi się maślanka w oleju silnikowym. Odpaliłem ciągnik, ciśnienie zaczęło sobie iść do góry jak zwykle, zatrzymało się na 4 i zaczęło spadać. Spadło na 2. Zgasiłem go. Zaglądam na miarkę, a tam maślanka. Jakiś okoliczny majsterek kiedyś mi mówił że jak padnie chłodniczka to tylko idzie olej do wody, więc chłodniczke wykluczyłem. Może to być coś z uszczelką pod głowicą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GRG    0

Żadna chlodniczka, żadna uszczelka tylko głowica. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1116
Dnia 28.02.2016 o 09:34, Atari napisał:

Witam, zauważyłem, że w chłodnicy pojawia się olej. Pomyślałem, że przyczyną może być uszkodzenie chłodniczki oleju, zatem została wymieniona wraz z uszczelkami. Jednakże problem nie ustąpił. Co może być przyczyną tego zajścia? Dodam, że płyn nie dostaje się do silnika.

Pytanie czy ta chłodniczka została sprawdzona przed wymianą czy wymiana nastąpiła na "ślepo"?


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Dnia 30.12.2017 o 07:47, chwiolas napisał:

U mnie też tak było. Padła chłodniczka oleju. Wymieniłem. Tyle razy płukałem chłodnice, a i tak śladowe ilości oleju zostały. To było ze dwa lata temu. A teraz Panowie zrobiła mi się maślanka w oleju silnikowym. Odpaliłem ciągnik, ciśnienie zaczęło sobie iść do góry jak zwykle, zatrzymało się na 4 i zaczęło spadać. Spadło na 2. Zgasiłem go. Zaglądam na miarkę, a tam maślanka. Jakiś okoliczny majsterek kiedyś mi mówił że jak padnie chłodniczka to tylko idzie olej do wody, więc chłodniczke wykluczyłem. Może to być coś z uszczelką pod głowicą?

Może być z uszczelką, głowicą, pękniętą tuleją, lub oringami na którejś tulei.   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Atari    12
Dnia 6.02.2018 o 22:28, Sadek napisał:

Pytanie czy ta chłodniczka została sprawdzona przed wymianą czy wymiana nastąpiła na "ślepo"?

Niestety na ślepo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemas97    0

Witam. U mnie również pojawił się olej w chłodnicy i to dość dużo tego oleju  A w silniku olej jest ok taki jak powinien być.  Co robić od czego zacząć zetor 8011  i ubywa troszkę wody 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalfalk1    27

tak jak ktoś powyżej napisał głowica ale to trzeba sprawdzić czy na pewno pękła głowica.zdemontuj i napiszę jak to zrobić bo żaden zakład tego nie sprawdzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzarjan8111    265

zawieź ją do zakładu regenerujacego głowice , w każdym ci sprawdzą, pakują sprężone powietrze od strony termostatu , zaślepiają kanały wodne od dołu głowicy i wkładają pod wodę o temp. 70 stopni . mi pękła miesiąc temu. wyglada to tak 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bialy8011
      Witam, patrzcie no Panowie co to się zrobiło. Pacjent to Zetor 8011. Ktoś wie jaka przyczyna że z oleju się takie mleko zrobiło we filtrze?

    • Przez Rzepakowiec
      Witam, kupiłem na wiosnę zetora 8145 sprowadzonego z finladii. Na oględzinach wydawało się, że wszystko w porządku chodził równo, ładnie palił pojeździłem trochę wszystko w porządku. Ciśnienie oleju w silniku też ok, przepracował 40mtg i zauważyłem, że ciśnienie na obrotach jalowych spada na około 0,6 0,8 bara. W dodatku z odmy wydobywa się biały dym. Mam jeszcze 9ha do orki oraz uprawy po kukurydzy, więc będę musiał tak robić. Jakieś pomysły co to może być? Na wysokich obrotach ciśnienie jest ponad 2,5. 
    • Przez Papkin
      Kolejny raz problem z Zetorem. Ciągnik zgasł sam z siebie, zacząłem podejrzewać układ paliwowy. Wymieniłem filtry, wyczyściłem odstojnik,odpowietrzylem,dalej nie chciał odpalić. Następnie wyjąłem pompę paliwa i wtryski. Diagnoza zatarta pompa. Zamontowałem pompę po regeneracji i wtryski,odpowietrzylem,pompa podaje paliwo, ciągnik dalej nie chce odpalić. Raczej odpada problem z elektryką już wszystkie przewody sprawdziłem i poczyscilem. Rozrusznik na chwilę obecną u elektryka do sprawdzenia. Plak nie pomaga. Próbowałem też z przesuwaniem pompy w stronę bloku i na zewnątrz. Ma ktoś jakieś pomysły?
       
    • Przez lukasz021086
      Witam. Leci mi olej z pompy wtryskowej. Prawdopodobnie od strony silnika. Ma ktoś pomysł co mogło się stać? 
    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, wczoraj przeprowadzałem pierwszą grubszą robotę kupionym na wiosnę 8145. Talerzowalem i kiedy silnik się porządnie nagrzał to ciśnienie spadło do 0,8 na 800 obr/min, przy wyższych obrotach jest ponad 2. Z kolei na zimnym wynosi 4,5 na 800 obr. Wiem, że wraz z nagrzaniem ciśnienie spada, ale czy te 0,8 to nie jest trochę przymało? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj