Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Woda
Kamilek22    0

Witam mam pytanie poszła mi woda do oleju w Ursusie c-385. wie moze ktoś z kolegów co mogło sie stac


Witam mam pytanie poszła mi woda do oleju w Ursusie c-385. wie moze ktoś z kolegów co mogło sie stac

Proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamilek22    0

Zapalałem go bez wody


Ciagnołem przyczepe i nagle mi zgasł i wywaliło wode korkiem od chłodnicy ale po chwili zapalił normalnie tylko pozniej własnie poszła woda do oleju i olej do wody

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mariuszd93    495

Trzeba .

Jak już zdejmiesz  głowicę i spuścisz olej ,  to  zalej  go wodą do poziomu bloku i zostaw na kilka  godzin  żeby sprawdzić  czy nie ubywa.

Kiedyś tez postawiłem  na  uszczelkę , zrobiłem  głowice , załozyłem  i  okazało sie że  jest  dziura  w tulei [  wżer  od  zewnątrz].

Musiałem  rozbierać  znowu  :(


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertkujawy    66

Pomyśl Nagle zgasł Ja po takim przejściu tuleje wymieniłem Ciekawe czy nie pękła Proponuje rozebrać a nie gdybać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    114

Od razu trzeba bedzie głowice do plantowania oddac

Po co głowice planować przeciesz to nie jest głowica aluminiowa i maszblok pełen a nie każda tulej oddzielnie .A po objawach jak opisales to wygląda i na uszczelkie pod głowica i na peknieto tulej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lider19    32

woda do oleju czy olej do wody bo to duża  różnica ,ciśnienie oleju jest większe jak wody,  jeśli,woda do oleju stawiam na tuleje aczkolwiek głowica nie wykluczona nagłe zgaśnięcie silnika przyczyn może być wiele.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dukat2009    6

a moze chłodniczka oleju poszla ja tak miałem w ursusie 1224 ze olej poszedł do wody i chłodnica uciekał olej z woda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lider19    32

Wtym ciągniku olej chłodzi się chyba w misce olejowej płynem ale nie jestem pewien.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    39

Zapalałem go bez wody

Ciagnołem przyczepe i nagle mi zgasł i wywaliło wode korkiem od chłodnicy ale po chwili zapalił normalnie tylko pozniej własnie poszła woda do oleju i olej do wody

 

A teraz wał się kręci?

Jak tak się stało jak piszesz to raczej trzeba się liczyc z remontem kapitalnym,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    39

Bo skoro ci sam stanął i woda wyszła korkiem to możliwe że mógł się zatrzeć ... dlatego pytam czy wał się kręci ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    458

koledzy mam podobny problem z zetorem 8011 czyli to samo co c385 a że żadko je robię to chcę się dopytać  ciągnik od jesieni stał  wczoraj odpalił normalnie i zrobił ze dwie moze 3 mth w transporcie przy powrocie zaczął dymić z odmy na bagnecie już było mleko ale właściciel wrócił nim do domu pilnując stan wody i postawił mi go na podwórko

 

czy przez uszkodzoną usszczelkę pod głowicą  (tak podejrzewam bo woda poszła w olej ) ciągnik może lekko pukać    głowicę sciągnąlem ale na uszczelce  nie zabardzo widać uszkodzenie   co jeszcze  mogło spowodować takie objawy woda w oleju i lekkke stukanie  bo ja już zgłupiałem a nie chcę rozbierać wszystkiego niepotrzebnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    39

Możliwy Wżer w tulei ... U nas było podobnie w 5011

Edytowano przez tomekzet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    458

tylko że ten silnik kilka lat temu miał remont  to raczej by tak szybko nie przeżarło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez HornetZnawca
      Witam pytanie które wielu ludzi twierdzi różnie,jedni mówią że tylko do startowania one są i nie wolno długo używać a jedni mówią że można używać cały dzień (ma działać hehe)...Mam 3 biegową skrzynie i z pługiem 2 polowa jest za wolna a 3 za szybka...
    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

    • Przez lukaskurp
      Witam, do podobnego tematu się nie dokopałem a sprawa pilna więc, kilka dni temu padła mi pompa wodna więc przy jej wymianie postanowiłem naprawić wskaźnik wody bo fałszował. termostat był uszkodzony więc go wymieniłem na nowy lecz nieco inny. stary miał sprężynę u dołu, od strony pompy a klapka otwierała się do góry zgodnie z kierunkiem tłoczenia wody do chłodnicy. W nowym termostacie aby klapka otwierała się do góry trzeba go zamontować sprężyną do góry i tu moja wątpliwość, bo przecież wtedy woda z małego obiegu niema kontaktu bez pośrednio ze sprężyną która odpowiada za otwieranie i zamykanie go. Więc jak ktoś montował niech się podzieli swoimi wnioskami.
      Następna sprawa, mianowicie wymieniałem owy czujnik od temperatury i w agromie dali mi drugi troche inny ale gwint pasował, jednak skala się nie zgadzała, czujnik miał 50 stopni a na zegarze 100 ale dołożyłem opornik i grało. ale przy montażu zerwałem gwint i kupiłem drugą kopułkę i nowy czujnik od c385 w grene i jak go podłączyłem to jeszcze gorzej, w 30 stopniach zegar pokazuje 100 stopni. A to tego tu opornik za bardzo nie pomaga bo skrajne wartości rezystancji są dość blisko i jak dołożę odpowiedni opornik to zegar jak zimna woda to pokazuje 70 stopni, jak gorąca to 90 stopni więc ciężko rozróżnić kiedy jest ok a kiedy się przegrzewa.
      proszę o jakieś rady
       
      ciągnik ursus c-385
    • Przez W1tcher
      Witam mam problem z moją 6 turbo  
      Ciągnik został zakupiony jakieś 2 tygodnie temu , po remoncie silnika blacharce itp 
      I otóż sprzedający zapewnił że ciągnik ma założony nowy wał , pierścienie itp wiadomo mówił że po remoncie nie dotarty  to pochodził trochę na sucho na niskich obrotach później  na troszkę wyższych , pojeździłem nim na sucho i teraz przyszła chwila ogarniałem sobie tereny koło pryzymy agregatem 3 m bomet żeby nie miał ciężko  i teraz sprawa wygląda tak  na zimnym silniku na małych obrotach ciśnienie oleju wskazuje 6  a na temp ok 70-80c przy obciążeniu wiadomo nie katuje go 4,5-5  przy czym z odmy wali biały jakiś dym i ciągnik ogólnie strasznie kopci  jak myślicie kwestia dotarcia? może turbina ? chętnie  czekam na opinie i uwagi użytkowników 1614  
      pozdrawiam
    • Przez mateunia19
      mam takie pytanie odnośnie ciśnienia oleju. Gdy ciągnik jest zimny i tuż po zapaleniu ma 3-4 na niskich obrotach a jak się przegazuje to 5-6. Gdy ciągnik popracuje i olej się już rozgrzeje porządnie to na małych obrotach ma 1 atak w pracy przy np pługu przy 18-20 tyś obrotów to ma w granicy 2-4. Takie ciśnienie jest wystarczające? pytam w kwestii ciekawości tak na przyszłość. dzięki za odpowiedzi.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.