Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Woda

Kamilek22    0

Witam mam pytanie poszła mi woda do oleju w Ursusie c-385. wie moze ktoś z kolegów co mogło sie stac


Witam mam pytanie poszła mi woda do oleju w Ursusie c-385. wie moze ktoś z kolegów co mogło sie stac

Proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Kamilek22    0

Zapalałem go bez wody


Ciagnołem przyczepe i nagle mi zgasł i wywaliło wode korkiem od chłodnicy ale po chwili zapalił normalnie tylko pozniej własnie poszła woda do oleju i olej do wody

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl




mariuszd93    489

Trzeba .

Jak już zdejmiesz  głowicę i spuścisz olej ,  to  zalej  go wodą do poziomu bloku i zostaw na kilka  godzin  żeby sprawdzić  czy nie ubywa.

Kiedyś tez postawiłem  na  uszczelkę , zrobiłem  głowice , załozyłem  i  okazało sie że  jest  dziura  w tulei [  wżer  od  zewnątrz].

Musiałem  rozbierać  znowu  :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Robertkujawy    66

Pomyśl Nagle zgasł Ja po takim przejściu tuleje wymieniłem Ciekawe czy nie pękła Proponuje rozebrać a nie gdybać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


robert1226    42

Od razu trzeba bedzie głowice do plantowania oddac

Po co głowice planować przeciesz to nie jest głowica aluminiowa i maszblok pełen a nie każda tulej oddzielnie .A po objawach jak opisales to wygląda i na uszczelkie pod głowica i na peknieto tulej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lider19    32

woda do oleju czy olej do wody bo to duża  różnica ,ciśnienie oleju jest większe jak wody,  jeśli,woda do oleju stawiam na tuleje aczkolwiek głowica nie wykluczona nagłe zgaśnięcie silnika przyczyn może być wiele.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dukat2009    6

a moze chłodniczka oleju poszla ja tak miałem w ursusie 1224 ze olej poszedł do wody i chłodnica uciekał olej z woda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lider19    32

Wtym ciągniku olej chłodzi się chyba w misce olejowej płynem ale nie jestem pewien.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tomekzet    38

Zapalałem go bez wody

Ciagnołem przyczepe i nagle mi zgasł i wywaliło wode korkiem od chłodnicy ale po chwili zapalił normalnie tylko pozniej własnie poszła woda do oleju i olej do wody

 

A teraz wał się kręci?

Jak tak się stało jak piszesz to raczej trzeba się liczyc z remontem kapitalnym,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


tomekzet    38

Bo skoro ci sam stanął i woda wyszła korkiem to możliwe że mógł się zatrzeć ... dlatego pytam czy wał się kręci ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Borekk17    265

koledzy mam podobny problem z zetorem 8011 czyli to samo co c385 a że żadko je robię to chcę się dopytać  ciągnik od jesieni stał  wczoraj odpalił normalnie i zrobił ze dwie moze 3 mth w transporcie przy powrocie zaczął dymić z odmy na bagnecie już było mleko ale właściciel wrócił nim do domu pilnując stan wody i postawił mi go na podwórko

 

czy przez uszkodzoną usszczelkę pod głowicą  (tak podejrzewam bo woda poszła w olej ) ciągnik może lekko pukać    głowicę sciągnąlem ale na uszczelce  nie zabardzo widać uszkodzenie   co jeszcze  mogło spowodować takie objawy woda w oleju i lekkke stukanie  bo ja już zgłupiałem a nie chcę rozbierać wszystkiego niepotrzebnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tomekzet    38

Możliwy Wżer w tulei ... U nas było podobnie w 5011

Edytowano przez tomekzet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Borekk17    265

tylko że ten silnik kilka lat temu miał remont  to raczej by tak szybko nie przeżarło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez karol1900
      Witam. Znalazłem na ogłoszeniu do sprzedaży ursusa 914 TURBO z 1997 ale jest to dziwny wręcz nieznany egzemplarz ponieważ jest z silnikiem T4390 z ursusa 6614 i 6014/6012. Czy ktoś coś wie na temat tego sprzętu nie mogę nic znaleźć o tym kiedy był produkowany i wgl.  Jakiś biały kruk z niego czy co? Tak samo nigdzie nie ma 6014 na ogłoszeniach do sprzedaży ktoś orientuje się w tym  temacie?
    • Przez karo0l1
      Witam wszystkich. Problem polega na tym, ze mam bardzo dobry silnik 6-cylindrowy perkins z kombajnu claas mercator 70 i mam niezbyt dobry silnik w ursusie c-385. Czy da sie zalozyc silnik z kombajnu do mego ursusa? Bo az zal patrzec jak stoi i wiednieje na podworku juz 2 rok, a sprzedac w tych czasach jest ciezko i czy duzo tych przerobek by bylo?
      Idac dalej tematem mego ursusa problem w nim polega na cisnieniu silnika gdyz po odpaleniu odrazu cisnienie wskakuje na bardzo wysoki poziom no ale niestety olej sie deczko nagrzeje i cisnienie spada do 1 a czasem nawet ponizej i prosze nie pisac ze to przyczyna pompki olejowej bo w to nie realne zeby w 914-ce na tej samej pompce cisnienie bylo prawidlowe a na pompce z 14-stki w 80-ce dalej zle
    • Przez URSUS1614BYQ
      Witam nowych kolegów, na początku sie przedstawię. Jestem Łukasz, mieszkam w woj. Mazowieckim, mam 14 lat, pomagam tacie i bratu w gospodarstwie przy  codziennych pracach.
      Mam takie pytanie, kupiliśmy Ursusa 1614, niestety do remontu, wał miał być do szlifu, bo panewka się obróciła. Wymontowaliśmy silnik, nastepnie wał. Zawieźliśmy go do serwisu. Po dwóch dniach dostaliśmy wiadomość, że na jednym z czopów nie można już zeszlifować, bo nie ma z czego, a wychodzi na chyba 5 czy 6 szlif (pozostałe czopy są bardzo dobre, na 1 szlif). Postanowiliśmy że zawieziemy go do napawania i szlifu(chodzi nam o napawanie tego wytartego czopu do 1szlifu, nie o napawanie całego wału na nominał). Pytanie jest takie, czy ten wał wytrzyma w tak dużym silniku? Ile może wytrzymać? Proszę o odpowiedzi
      Dodam jeszcze jakieś zdjęcia sprzed kupna Wszystkie części brakujące na zdjeciach są, był rozpołowiony przed zakupem



    • Przez nunu85
      Czesc koledzy
      Traktor juz od lat miał cisnienie takie sobie (po pełnym rozgrzaniu max 2,5 na obrotach)
      Ostatnio cisnienie spadło do max 2, wiec pomyslalem sobie- pora zmienic olej- spuszczam go a tam na dnie wiadra ustało sie sporo drobnych stalowych opiłków (w filtrze to samo, całe ścianki bąka pokryte poutykanymi w sadzy opiłkami).
      Z tym ze te opiłki to z cąła pewnoscią nie sa panewki bo kolor biały
       
      Kto ma jakis pomysł skąd moga być?
      Co to sie tam drze?
      Dodam, ze silnik pracuje normalnie, odgłos też ok, siła w normie, kolor i ilość spalin również.
    • Przez piotr63a
      witam
      mój zetor 12245 zaczął dziwnie chodzić, tzn słychać cykanie w tłumiku, staje się to coraz głośniejsze , czy to może zawór nie domyka się? może miał ktoś z Was coś takiego?
      dodam jeszcze ze zawory prawidłowo wyregulowane.
       
×