Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Woda
Kamilek22    0

Witam mam pytanie poszła mi woda do oleju w Ursusie c-385. wie moze ktoś z kolegów co mogło sie stac


Witam mam pytanie poszła mi woda do oleju w Ursusie c-385. wie moze ktoś z kolegów co mogło sie stac

Proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamilek22    0

Zapalałem go bez wody


Ciagnołem przyczepe i nagle mi zgasł i wywaliło wode korkiem od chłodnicy ale po chwili zapalił normalnie tylko pozniej własnie poszła woda do oleju i olej do wody

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mariuszd93    489

Trzeba .

Jak już zdejmiesz  głowicę i spuścisz olej ,  to  zalej  go wodą do poziomu bloku i zostaw na kilka  godzin  żeby sprawdzić  czy nie ubywa.

Kiedyś tez postawiłem  na  uszczelkę , zrobiłem  głowice , załozyłem  i  okazało sie że  jest  dziura  w tulei [  wżer  od  zewnątrz].

Musiałem  rozbierać  znowu  :(


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertkujawy    66

Pomyśl Nagle zgasł Ja po takim przejściu tuleje wymieniłem Ciekawe czy nie pękła Proponuje rozebrać a nie gdybać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    69

Od razu trzeba bedzie głowice do plantowania oddac

Po co głowice planować przeciesz to nie jest głowica aluminiowa i maszblok pełen a nie każda tulej oddzielnie .A po objawach jak opisales to wygląda i na uszczelkie pod głowica i na peknieto tulej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lider19    32

woda do oleju czy olej do wody bo to duża  różnica ,ciśnienie oleju jest większe jak wody,  jeśli,woda do oleju stawiam na tuleje aczkolwiek głowica nie wykluczona nagłe zgaśnięcie silnika przyczyn może być wiele.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dukat2009    6

a moze chłodniczka oleju poszla ja tak miałem w ursusie 1224 ze olej poszedł do wody i chłodnica uciekał olej z woda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lider19    32

Wtym ciągniku olej chłodzi się chyba w misce olejowej płynem ale nie jestem pewien.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    38

Zapalałem go bez wody

Ciagnołem przyczepe i nagle mi zgasł i wywaliło wode korkiem od chłodnicy ale po chwili zapalił normalnie tylko pozniej własnie poszła woda do oleju i olej do wody

 

A teraz wał się kręci?

Jak tak się stało jak piszesz to raczej trzeba się liczyc z remontem kapitalnym,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    38

Bo skoro ci sam stanął i woda wyszła korkiem to możliwe że mógł się zatrzeć ... dlatego pytam czy wał się kręci ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    361

koledzy mam podobny problem z zetorem 8011 czyli to samo co c385 a że żadko je robię to chcę się dopytać  ciągnik od jesieni stał  wczoraj odpalił normalnie i zrobił ze dwie moze 3 mth w transporcie przy powrocie zaczął dymić z odmy na bagnecie już było mleko ale właściciel wrócił nim do domu pilnując stan wody i postawił mi go na podwórko

 

czy przez uszkodzoną usszczelkę pod głowicą  (tak podejrzewam bo woda poszła w olej ) ciągnik może lekko pukać    głowicę sciągnąlem ale na uszczelce  nie zabardzo widać uszkodzenie   co jeszcze  mogło spowodować takie objawy woda w oleju i lekkke stukanie  bo ja już zgłupiałem a nie chcę rozbierać wszystkiego niepotrzebnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    38

Możliwy Wżer w tulei ... U nas było podobnie w 5011

Edytowano przez tomekzet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    361

tylko że ten silnik kilka lat temu miał remont  to raczej by tak szybko nie przeżarło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kobra66
      Witam! Może ktoś wie a moż posiada klucz którym można odkręcić nakrętkę od mocowania pompy wtryskowej od strony bloku silnika, albo podpowiedźcie czego do tej operacji używacie. Liczę na pomoc, pozdrawiam
    • Przez XaWi
      witam odalem pompe wtryskowa ursus 1014 do regeneracji po powrocie nie moge ustawic zaplonu a nic wiecej oprocz pompy w tym czasie nie robilem  wydaje mi sie ze sprzegielko jest nie to lub cos w pompie jak ustawic teraz zaplon  .ciagnik odpale lecz po dodaniu gazu slabo reaguje na niskich obrotach na  gaz na wyzszych jest lepiej zbiera sie odrazu lecz gdy spuszcze do ok 500 i dodam gaz to trwa to pare sekund proszę o porady co mam robic gdyż ciągnik mam jeszcze nie dotarty
    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
    • Przez tobi0092
      Witam wszystkich forumowiczów .Mam problem w ursusie 1014 ,a mianowicie popychacz laski zaworowej tzw.szklanka spada w dół bloku co powoduje stuk w silnik poprzez zbyt duży luz zaworowy. Zaznaczam  ze zawory ustawione na luz 0.25 na ssacym i 0.3 wydechowy. Po wyciągnięciu laski z gniazda silą i ponownym ustawieniu zaworów problem się powtarza . Co może byc przyczyną takiego zachowania .Reszta szklanek pozostaje w swoim miejscu .Może ktoś się spotkał z takim problem i coś doradzi w tej kwestii.
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.