Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Woda
Kamilek22    0

Witam mam pytanie poszła mi woda do oleju w Ursusie c-385. wie moze ktoś z kolegów co mogło sie stac


Witam mam pytanie poszła mi woda do oleju w Ursusie c-385. wie moze ktoś z kolegów co mogło sie stac

Proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamilek22    0

Zapalałem go bez wody


Ciagnołem przyczepe i nagle mi zgasł i wywaliło wode korkiem od chłodnicy ale po chwili zapalił normalnie tylko pozniej własnie poszła woda do oleju i olej do wody

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mariuszd93    489

Trzeba .

Jak już zdejmiesz  głowicę i spuścisz olej ,  to  zalej  go wodą do poziomu bloku i zostaw na kilka  godzin  żeby sprawdzić  czy nie ubywa.

Kiedyś tez postawiłem  na  uszczelkę , zrobiłem  głowice , załozyłem  i  okazało sie że  jest  dziura  w tulei [  wżer  od  zewnątrz].

Musiałem  rozbierać  znowu  :(


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertkujawy    66

Pomyśl Nagle zgasł Ja po takim przejściu tuleje wymieniłem Ciekawe czy nie pękła Proponuje rozebrać a nie gdybać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    67

Od razu trzeba bedzie głowice do plantowania oddac

Po co głowice planować przeciesz to nie jest głowica aluminiowa i maszblok pełen a nie każda tulej oddzielnie .A po objawach jak opisales to wygląda i na uszczelkie pod głowica i na peknieto tulej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lider19    32

woda do oleju czy olej do wody bo to duża  różnica ,ciśnienie oleju jest większe jak wody,  jeśli,woda do oleju stawiam na tuleje aczkolwiek głowica nie wykluczona nagłe zgaśnięcie silnika przyczyn może być wiele.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dukat2009    6

a moze chłodniczka oleju poszla ja tak miałem w ursusie 1224 ze olej poszedł do wody i chłodnica uciekał olej z woda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lider19    32

Wtym ciągniku olej chłodzi się chyba w misce olejowej płynem ale nie jestem pewien.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    38

Zapalałem go bez wody

Ciagnołem przyczepe i nagle mi zgasł i wywaliło wode korkiem od chłodnicy ale po chwili zapalił normalnie tylko pozniej własnie poszła woda do oleju i olej do wody

 

A teraz wał się kręci?

Jak tak się stało jak piszesz to raczej trzeba się liczyc z remontem kapitalnym,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    38

Bo skoro ci sam stanął i woda wyszła korkiem to możliwe że mógł się zatrzeć ... dlatego pytam czy wał się kręci ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    351

koledzy mam podobny problem z zetorem 8011 czyli to samo co c385 a że żadko je robię to chcę się dopytać  ciągnik od jesieni stał  wczoraj odpalił normalnie i zrobił ze dwie moze 3 mth w transporcie przy powrocie zaczął dymić z odmy na bagnecie już było mleko ale właściciel wrócił nim do domu pilnując stan wody i postawił mi go na podwórko

 

czy przez uszkodzoną usszczelkę pod głowicą  (tak podejrzewam bo woda poszła w olej ) ciągnik może lekko pukać    głowicę sciągnąlem ale na uszczelce  nie zabardzo widać uszkodzenie   co jeszcze  mogło spowodować takie objawy woda w oleju i lekkke stukanie  bo ja już zgłupiałem a nie chcę rozbierać wszystkiego niepotrzebnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    38

Możliwy Wżer w tulei ... U nas było podobnie w 5011

Edytowano przez tomekzet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    351

tylko że ten silnik kilka lat temu miał remont  to raczej by tak szybko nie przeżarło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez sloneczniktv
      Część. Jakie są zmiany w ursusie 902, to seria produkowana dość krotko, ten ciągnik jest charakterystyczny, ma dużo mieszanych części z385 a 912. Mogę pytanie odnosi się do glowicy, korbowód, walu, pompy paliwa między silnikami 8401 a 8401.1. Proszę o trafne informacje a nie podział na stary i nowy typ gdyż z tego co przerobiłem to 902 jest ściśle pomieszana eheheh:) 
    • Przez MatiTM
      Witam!
      Potrzebuję instrukcji w ustawieniu początku wtrysku w ursusie 912. Dałem pompę do regeneracji gdzie przeszła kapitalny remont jak i również wszystkie wtryski. Założyłem tak jak była. Wydaje mi się ze ciągnik nie ma mocy, słabo wkręca się na obroty przy czym jest tak jakby metaliczny dźwięk. 
    • Przez denis914
      gdy ciągnik jest zimny słabo reaguje na dodanie gazu i niema mocy
    • Przez xzy
      Witam, mam problem z ursusem 6 cyl . Sprawa jest tego typu ze leci mi olej z kolektora wydechowego . 1 i chyba 2 od strony chłodnicy.  Do tego leci dym z odmy  . Tylko dym leci z odmy od razu jak odpalam  . Na zimnym silniku też .  Ciągnik został niedawno kupiony . I gość gadał że kiedyś tam robił głowicę w nim i nie ustawial  zaworów później .  Więc zawory są na pewno są do nastawienia .  Do tego ciśnienie na zimnym przy małych obrotach no tak niecałe 3 . Na dużych 4 . I przy 70 stopniach przy obrotach 600-700 jest już sporo poniżej jeden.  A na wysokich obrotach na ciepłym trzyma też 4 no może nie całe 4 .  Co to może być ? Czy wystarczy nastawić zawory czy może głowicę czy może jeszcze coś innego ? 
      Co ciekawe jest to co jest ale ciągnik ma siłę i nie jest mulowaty i do tego mogę jeszcze powiedzieć że ciągnik nie kopci
    • Przez chicken19
      Witam wszystkich.Mam pytanie do osób które trochę dłubią w pompach wtryskowych.W mojej 80-tce jest czeska pompa Motorpal.Chciałem wymienić symeryng na wałku napędowym pompy ale okazało się że pokrywka w której siedzi jest mocno uczczerbiona w gnieżdzie symeryngu i jest ryzyko że straci szczelność lub nawet symeryng wypadnie.Zamówiłem na jutro nową w Agromie ale mam mały dylemat.Między pokrywką a korpusem pompy nie ma żadnej uszczelki.Na schemacie również nie ma.Uważam że coś tam powinno być lub jest uszczelniane jakimś preparatem np typu hermetyk.Gdy odkręciłem pokrywkę wypadł mały oring może z 1 mm średnicy ale uważam że  nie wygląda na oryginalny no bo powinien mieć swoje miejsce w pokrywce lub korpusie tzn takie wyżłobienie a nie ma.Nie może tak sobie siedzieć byle jak.Ja bym stawiał na hermetyk ale dobrze jakby ktoś to mógł potwierdzić.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.