MirekWraga

luz na sworzniu zwrotnicy

Polecane posty

MirekWraga    0

witam

 

mam luz wzdłużny na sworzniu zwrotnicy w C360  . to naprawic ??

czy konieczna jest wymiana tulejek ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    24

Wymień od razu tulejki i dołóż pierścienie remontowe i powinieneś skasować ten luz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie odnośnie rozebralem dzis przednia os w mojej 60siatce i zobaczyłem, że przednia os chodzi na sworzniu, a nie w tych tulejkach w wuzku i moje pytanie w tej przedniej belce jest jakaś tuleja, która się wymienia oraz czy ten sworzeń wychodzi do przodu, tam gdzie jest ta blacha co się go zabezpiecza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Alamo    1377

Tak,wychodzi do przodu,tulejka jest w belce, oraz wsporniku dwie.Są zestawy naprawcze sworzeń-nadwymiarowe tulejki.O twory we wsporniku należy roztoczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    321

Oddaj przód do zakładu, samemu tego dobrze nie zrobisz i za pół roku będzie to samo co przed naprawą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    240

Tak jak kolega wyżej pisze.Wymontuj i zawieść całość do ślusarza dorobi tulejki jakie będą najlepiej pasować.Te zestawy naprawcze to są chińskie tulejka nie jest mosiężna tylko napawana mosiądzem w obudowie. Tą starą i tak masz napewno przyspawaną.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    321

Już nawet nie chodzi o tulejki. Jak się obraca już tam wszystko to trzeba wspornik regenerować tak samo jak belkę i wyprowadzać to pod nominalny wymiar tak aby wbić tuleję z odpowiednim oporem. Do tego jeszcze obrobienie końcowe tulejek które się deformują po wbiciu. Do tego potrzebne są maszyny, nie młotek i przecinak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czytaliście co napisałem, bo chyba nie, a więc te tuleje we wsporniku są sztywno. Sworzen, który przechodzi przez nie stanął w tulejkach. Ruszala się tylko przednia belka. Wszystkie tuleje i sworzen są  w bdb stanie o wymieniona zostanie tylko belka  i 1 tulejka, bo poprzednik dał 2 podkładki z 1 strony i wytarlo obudowę tulei od czoła :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    724

czytałem i mało z tego zrozumiałem

co najważniejsze nie napisałeś jaka oś


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zacznijmy od tego czy os okragła czy prostokatna 

gdzie masz luz a gdzie stawia opory 

nie wiem czy chodzi ci o belke i sworzen centralny czy zwrotnice bo tam nie ma swozni(bolca) tylko półoś piszesz w temacie o zwrotnicy a pozniej o wsporniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez banan575
      Podczas jazdy po drodze asfaltowej na 5tce ile fabryka da po jakims czasie zaczynaja chodzic jak zosemkowane i zaczyna telepac calym ciagnikiem. Jak sie skreci w lewo albo w prawo to przestaje ale jak sie jedzie znow po prostej to znow sie tak dzieje. os byla robiona koncowki drazka tez. Co to moze byc??
    • Przez Sqowron
      Pytanie: Mam miękki przód na kołach 18 w swojej 40 a chciałbym zmienić je na 16 takie jak w 16 da rade się wgl to zamienić czy nie za bardzo wystarczy wymienić tylko piasty czy coś jeszcze?
    • Przez lukaszolawa
      Witam! Wszystkich. Piszę na tym forum 1 raz i chciałbym zasięgnąc porady. W swoim ursusie 4011 posiadam przód miękki 2 dni temu na prawiałem przekładnie kierowniczą aby zlikwidować luz - to sie akurat udało. Ale pozostał problem cięzko chodzącej kierownicy. Po oględzinach stwierdziłem że sypną się przód sworznie złapały luz - brak smaroania zrobiło swoje - i mam tu pytania:
      1. czy ktoś robił sam kiedys ten przód i czy znalazł części
      2. czy ktoś ma ksiązke ursusa 4011 i zrobił by zdjęcie strony z przodem miękkim
      3. czy można sobie poradzic samemu z tymi sworzniami czy lepiej zdecydowac sie na regenerację (tu mam akurat wątpliwości)
      To na razie tyle. dzieki za odpowiedź.
    • Przez kombinator18
      witam mam taki problem ile moga kosztowac te polosie przodnie co sie felge naklada nie wiem jak to nazwac sorki ze takie blache pytanie ale nie moge znalezsc ceny a nie mam czasu jechac albo jakby ktos mial acha potrzebuje na 6 dziur
    • Przez cosmos
      Czy ktoś ma dobry sposób na wyciągnięcie starych tulejek ze zwrotnicy w ursusie c-360? No i opcjonalnie na sprytne włożenie nowych? I czy bez rozwiercania nowych przy pomocy rozwiertaka się da to zrobić?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.