Skocz do zawartości
patrykb2736

Jak podłączyć przetwornicę ładowania MTZ Belarus 952.4

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
patrykb2736    7

Witam panowie pytanie dość banalne ale mam problem z ładowaniem a raczej jego brak spalił mi się przekaźnik ładowania ,kupiłem nowy i podłączyłem ale kontrolka od ładowania nadal świeci ,dodam ze ja tego nie rozbierałem i nie wiem jak powinno być podlączone dodam załącznik jak podłączyłem, z góry dzięki.

post-48212-0-44205300-1456502214_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To nie jest przekaźnik, tylko przetwornica. Masz na niej napisane jak ją podłączyć. Pod zacisk 14V podłączasz przewód od alternatora, do zacisku 28V przewód do akumulatora, dwupinowa wtyczka pasuje w jedną stronę, więc inaczej podłączyć się nie da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No właśnie, chyba. Dopóki nie pomierzysz nic nie będziesz wiedział.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    5

Nasuwa się pytanie kto stwierdził i na jakiej podstawie , że to akurat była wina przetwornicy , że alternator nie ładuje aku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patrykb2736    7

przetwornica była spalona , mierzyłem napięcie na jednym akumulatorze 14,6 na drugim 13,3 na tym co idzie przewód od akumulatora do przetwornicy.Nie znam się panowie na tym więc robię co mogę żeby się dowiedzieć bo niedługo będę musiał akumulatory wyrzucić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    48

Co to świecącej kontrolki ładowania, nie przejmuj się nią , u mnie z ładowaniem jest wszystko OK a ona świeci. rusek tak ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianraki3    6

Są egzemplarze że świeci i ładowanie jest :) po postoju zmierz prąd na jednym i drugim, potem na wolnych obrotach i znów na dużych obrotach. Koledze ostatnio mierzyłem i miał tak jak podałeś i kontrolka nie świeciła. U nich jeden jest zawsze gorzej ładowany. Ja raz na pół roku zamieniam je miejscami i wtedy długo wytrzymują. Pierwsze nie wiedziałem i tego co do odpalania służy po 1,5 roku diabli wzięli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TorukMakto    0

Witam, mój Belarus jest z 2003r z ordinalna przetwornica, ktora wyglada inaczej niz te nowe. Problem polega na tym, ze nadszedl czas na jej wymiane, ale nie wiem jak podlaczyc nowa, bo stara ma 3 przewody oprócz kosti, a nowe maja 2 zaciski.W starej ten 3 przewód jest zielony i nie wiem od czego jest. Pomoze mi ktos?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    110

Nasuwa się pytanie czy nie mogłeś zamówić przetwornicy po oryginalnym numerze? Pewnie była lepsza od tych nowego typu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TorukMakto    0

Dzieki,że mi odpisales.Kolego lepsza czy nie, to takiej jaką mialem już sie niedostanie.Nie wiem jak dodac tu zdjęcie, bo mam zrobione jak ona wygląda.Tak sobie pomyślałem, że ten piąty przewód, to moze być od bezpiecznika.Te nowe mają bezpśrednio zainstalowany, a u mnie jest dalej w instalacji tak jakby za chlodnicą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    22

weź np. pokazywarka.pl i załaduj tam zdjęcie i ten link co się pojawi daj tu na forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×