Skocz do zawartości
News
patrykb2736

Jak podłączyć przetwornicę ładowania MTZ Belarus 952.4

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
patrykb2736    13

Witam panowie pytanie dość banalne ale mam problem z ładowaniem a raczej jego brak spalił mi się przekaźnik ładowania ,kupiłem nowy i podłączyłem ale kontrolka od ładowania nadal świeci ,dodam ze ja tego nie rozbierałem i nie wiem jak powinno być podlączone dodam załącznik jak podłączyłem, z góry dzięki.

post-48212-0-44205300-1456502214_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To nie jest przekaźnik, tylko przetwornica. Masz na niej napisane jak ją podłączyć. Pod zacisk 14V podłączasz przewód od alternatora, do zacisku 28V przewód do akumulatora, dwupinowa wtyczka pasuje w jedną stronę, więc inaczej podłączyć się nie da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No właśnie, chyba. Dopóki nie pomierzysz nic nie będziesz wiedział.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    16

Nasuwa się pytanie kto stwierdził i na jakiej podstawie , że to akurat była wina przetwornicy , że alternator nie ładuje aku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patrykb2736    13

przetwornica była spalona , mierzyłem napięcie na jednym akumulatorze 14,6 na drugim 13,3 na tym co idzie przewód od akumulatora do przetwornicy.Nie znam się panowie na tym więc robię co mogę żeby się dowiedzieć bo niedługo będę musiał akumulatory wyrzucić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    50

Co to świecącej kontrolki ładowania, nie przejmuj się nią , u mnie z ładowaniem jest wszystko OK a ona świeci. rusek tak ma


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianraki3    7

Są egzemplarze że świeci i ładowanie jest :) po postoju zmierz prąd na jednym i drugim, potem na wolnych obrotach i znów na dużych obrotach. Koledze ostatnio mierzyłem i miał tak jak podałeś i kontrolka nie świeciła. U nich jeden jest zawsze gorzej ładowany. Ja raz na pół roku zamieniam je miejscami i wtedy długo wytrzymują. Pierwsze nie wiedziałem i tego co do odpalania służy po 1,5 roku diabli wzięli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TorukMakto    0

Witam, mój Belarus jest z 2003r z ordinalna przetwornica, ktora wyglada inaczej niz te nowe. Problem polega na tym, ze nadszedl czas na jej wymiane, ale nie wiem jak podlaczyc nowa, bo stara ma 3 przewody oprócz kosti, a nowe maja 2 zaciski.W starej ten 3 przewód jest zielony i nie wiem od czego jest. Pomoze mi ktos?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    206

Nasuwa się pytanie czy nie mogłeś zamówić przetwornicy po oryginalnym numerze? Pewnie była lepsza od tych nowego typu.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TorukMakto    0

Dzieki,że mi odpisales.Kolego lepsza czy nie, to takiej jaką mialem już sie niedostanie.Nie wiem jak dodac tu zdjęcie, bo mam zrobione jak ona wygląda.Tak sobie pomyślałem, że ten piąty przewód, to moze być od bezpiecznika.Te nowe mają bezpśrednio zainstalowany, a u mnie jest dalej w instalacji tak jakby za chlodnicą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    84

weź np. pokazywarka.pl i załaduj tam zdjęcie i ten link co się pojawi daj tu na forum.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wojtf23
      Witam. Mam pytanie czy macie ciśnienie w filtrze paliwa i czy powinno być???? Bo mi się wydaje że ja mam i chyba duże ponieważ kupiłem nowy filtr paliwa ten koło pompy wtryskowej i okazał się dziurawy i z tej miniaturowej dziurki leci mgiełka taka że zbiornik hydrauliki jest obryzgany ropą a jak się zgasi silnik to cały czas kapie.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez wkacperw
      Mam pytanie czy mtz 82 jest dobrym wyborem do paszowozu? Obecnie mam ursusa c360 i odczuwam lekki brak mocy. Mieszmy około 2000kg.
    • Przez damianraki3
      Witam, zna ktoś może moment z jakim dokręcamy korby w tym silniku D-260 ? I jaki jest kąt wtrysku? Może taki sam jak w czwórce. Nie mogę znaleźć książki serwisowej.
    • Przez dzonny
      Witam!
       
      Mam MTZ 82 z roku 1999. Kłopot polega na tym że coraz częściej zdarza się sytuacja że gdy zagłebie pług w ziemię to przy próbie podnoszenia podniesie jakieś 2-3 cm i wydaje dźwięki takie jakby maszyna była już w górze, radziłem sobie w takiej sytuacji dociążając podnośnik (dźwignia podnoszenia na max do przodu) po tym zabiegu zawsze podnosił, tylko teraz już momentami nie chce ta sztuczka działać. Problem staje się o tyle bardziej uciążliwy że w momencie gdy tylne koła trafią na beudże to ciągnik potrafi się zawiesiść (tylne koła tracą przczepność z podłożem) w tym wypadku pomaga wyjechanie na przednim napędzie, ale ile razy można się z czymś takim męczyć. Podnośnik jest aktualnie ustawiony poprawnie na tryb siłowy, poziom oleju w hydraulice taki jaki potrzebny, dodam że na trybie pozycyjnym i mieszany problem także się pojawia. Co może być przyczyną tego bardzo ale bardzo wkurzającego zjawiska?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.