hopis1983

new holland ts 125a problem z odpalanie

Polecane posty

hopis1983    2

może ktoś wie co może być przyczyną długiego kręcenia przy odpalaniu new hollanda  ts 125a, kreci około 7-10 sekund dopiero odpala,jak go zgaszę i zaraz przekręce kluczyk pali od strzała, myślałem że to zaworek zwrotny więc założyłem nowy i nic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hopis1983    2

możliwe a czy mogą być inne przyczyny wolał bym zacząć od tańszych rozwiązań, ogólnie nie ma do czego się przyczepić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

no w sumie aku też może być winne ale jemu jak ciepły źle pali.ja mam tak w 2.5 tdi jak zimny to pali na dotyk jak ciepły też ale jak postoi z godzinę to już problem i po odpaleniu biały dym wtedy jest i to u mnie wina pompy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hopis1983    2

dowiedziałem się że tak musi być bo pompa musi wytworzyć ciśnienie i trzeba pokręcić (wypowiedz serwisanta ) jak nie dzieje się nic innego, tylko to tak nie halo jak stoisz w kolejce ze zbożem a z  przodu esem szybciej odpala od New Hollanda :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr291179    2

Ja miałem podobnie ale w samochodzie 2.5 TDI i różni mechanicy ogarniali problem a to pompa a to świece i akumulator a przyczyną okazał się rozrusznik,więc może warto zbadać ten element.

Edytowano przez Piotr291179

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

dowiedziałem się że tak musi być bo pompa musi wytworzyć ciśnienie i trzeba pokręcić (wypowiedz serwisanta ) jak nie dzieje się nic innego, tylko to tak nie halo jak stoisz w kolejce ze zbożem a z  przodu esem szybciej odpala od New Holland

Ten serwisant chyba był z serwisu taczek budowlanych skoro tak stwierdził. Co do problemu, to trzeba najpierw stwierdzić czego mu brakuje w momencie kręcenia. Jest to bardzo proste, jednak trzeba dysponować odpowiednim sprzętem. I nie mam na myśli komputera diagnostycznego, nawet oryginalnego NH.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
falko77    0

witam powiem Ci gdzie jest problem napisz mi na email falko107@Hotmail.It zadam Ci trochę pytań i problem rozwiążemy albo skontaktuj się przez whatsapp podam Ci nr 0039 3290352992 pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hopis1983    2

Problem był tego typu że wtryski padały w końcu zregenerowałem koszt 680zł brutto 1szt i pali super chałas był w kabinie nie przez problem ze skrzynią tylko łapa od kabiny się odkreciła i drgania przechodziły na kabine (60 z popsutą zwolnicą chodziłą ciszej jak on) po przykręceniu cisza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez driver24
      Wystąpił w moim t6 błąd 12806. Wiem, że to błąd coś związany z pneumatyka, hamulcami przyczep, ale może ktoś spotkał się i wie coś więcej co jest przyczyną?
    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj