Skocz do zawartości
hopis1983

new holland ts 125a problem z odpalanie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
hopis1983    2

może ktoś wie co może być przyczyną długiego kręcenia przy odpalaniu new hollanda  ts 125a, kreci około 7-10 sekund dopiero odpala,jak go zgaszę i zaraz przekręce kluczyk pali od strzała, myślałem że to zaworek zwrotny więc założyłem nowy i nic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hopis1983    2

możliwe a czy mogą być inne przyczyny wolał bym zacząć od tańszych rozwiązań, ogólnie nie ma do czego się przyczepić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

iron    676

no w sumie aku też może być winne ale jemu jak ciepły źle pali.ja mam tak w 2.5 tdi jak zimny to pali na dotyk jak ciepły też ale jak postoi z godzinę to już problem i po odpaleniu biały dym wtedy jest i to u mnie wina pompy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hopis1983    2

dowiedziałem się że tak musi być bo pompa musi wytworzyć ciśnienie i trzeba pokręcić (wypowiedz serwisanta ) jak nie dzieje się nic innego, tylko to tak nie halo jak stoisz w kolejce ze zbożem a z  przodu esem szybciej odpala od New Hollanda :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr291179    2

Ja miałem podobnie ale w samochodzie 2.5 TDI i różni mechanicy ogarniali problem a to pompa a to świece i akumulator a przyczyną okazał się rozrusznik,więc może warto zbadać ten element.

Edytowano przez Piotr291179

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

dowiedziałem się że tak musi być bo pompa musi wytworzyć ciśnienie i trzeba pokręcić (wypowiedz serwisanta ) jak nie dzieje się nic innego, tylko to tak nie halo jak stoisz w kolejce ze zbożem a z  przodu esem szybciej odpala od New Holland

Ten serwisant chyba był z serwisu taczek budowlanych skoro tak stwierdził. Co do problemu, to trzeba najpierw stwierdzić czego mu brakuje w momencie kręcenia. Jest to bardzo proste, jednak trzeba dysponować odpowiednim sprzętem. I nie mam na myśli komputera diagnostycznego, nawet oryginalnego NH.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
falko77    0

witam powiem Ci gdzie jest problem napisz mi na email falko107@Hotmail.It zadam Ci trochę pytań i problem rozwiążemy albo skontaktuj się przez whatsapp podam Ci nr 0039 3290352992 pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hopis1983    2

Problem był tego typu że wtryski padały w końcu zregenerowałem koszt 680zł brutto 1szt i pali super chałas był w kabinie nie przez problem ze skrzynią tylko łapa od kabiny się odkreciła i drgania przechodziły na kabine (60 z popsutą zwolnicą chodziłą ciszej jak on) po przykręceniu cisza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marekk12
      do czego służą przyciski przy dźwigniach hydraulicznych new holland  t6080
    • Przez gr_rat
      Witam czy uszczelniał ktoś tylny wom ? Czy po odkręceniu tych 4 śrub na imbus dostanę się do jakiegoś uszczelniacza ? Czy muszę spuścić olej z skrzyni ? 

    • Przez damianjarosz11
      Witam,
      Mam problem z ciągnikiem NH 6030 Plus z przednim napędem i wymuszoną blokadą mechanizmu różnicowego.
      Pierwszy problem polega na tym że po włączeniu napędu przedniego nie da się go wyłączyć nieważne czy jest na automacie (który powinien wyłączyć przedni napęd po przekroczeniu kąta skrętu- czego nie robi) czy na pozycji wymuszającej działanie cały czas. Czasami nawet na wyłączonym napędzie włączy się sam. Dodatkowo hamując nie załącza sie przedni napęd. Aby wyłączyć przedni napęd muszę wyłączyć i włączyć ciągnik i wszystko działa przez chwile 1-5 min i wraca do włączonego non stop przedniego napędu. 
      Przedni napęd działa cały czas było sprawdzane czy napęd jest przekazywany na przednie koła.
      Na zaciągniętym ręcznym przedni napęd jest aktywny, a przynajmniej tak wskazuje kontrolka.
       
      Drugi problem polega na tym że włączając blokadę mechanizmu różnicowego w pozycji automatu wszystko działa gdy przełączę na pozycję wymuszającą pracę cały czas blokada nie uruchamia się.
      Nie mam pojęcia czy te problemy są ze sobą połączone czy są to osobne usterki.
      Wszystkie bezpieczniki sprawdzone, przekaźników narazie nie ruszałem ale skoro działa przez chwilę napęd to chyba nie jest ich wina.
       
      Proszę o pomoc, nakierowanie na prawdopodobne miejsca usterki, ewentualnie jakąś książkę serwisową na PW gdzie będę mógł znaleźć miejsca usterki.
    • Przez gr_rat
      Witam taki problem w nh tsa tylne górne lampy robocze zapalają się same po włączeniu świateł pozycyjnych . Gdy włączę te halogeny włącznikiem świecą mocniej . Gdzie szukać ?
    • Przez Maciek_hehe
      Witam jak jakis inny sposób na zaradzenie problemu skrzypiącego amortyzatora kabiny niż wymiana go?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.