rolnikmlody

Case CVX

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
darolee    12

Choć zupełnie się na tym nie znam dla mnie to logiczne i realne. Zwiększenie mocy ciągania powoduje zwiększenie zapasu mocy, za czym idzie znaczne zmniejszenie obrotów podczas pracy. Tak mnie się wydaje :)

 

A z tym siewniczkiem to nie chodziło mi co ona ma, tylko jak jest wykonany :( Z tego co wiem ( np sąsiad) to materiały fatalne, pęka to tu to tam. Właśnie w tym roku kupił drugi choć machio-gaspardo ma od nowego ze 4-5 lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    754

To jest tak jak z samochodami ponieważ każdy ciągnik dostaje to samo oprogramowanie tak samo ustawione a każdy pracuje inaczej dla jednego program będzie odpowiedni i z 140koni będzie miał np 145 a drugi będzie miał 135km. W zmianie oprogramowania chodzi o to, że jest po pierwsze ono robione pod daną maszynę nie dać się naciągnąć na gotowe chipy bo to nie o to chodzi bo mogą tylko zaszkodzić. Zmiany sprawiają, że paliwo jest lepiej spalane przez motor z czym się wiąże możliwość zwiększenia mocy bez dodatkowej dawki paliwa a w 90% zmniejszenia zużycia jej o mniej więcej 10% ale dodanego pułapu mocy, później już trzeba inną pompę paliwa jeżeli dana nie daje rady przy czym już zwiększa się ilość spalanego paliwa. Każdy prosi o program jaki uważa że go zadowoli. Najlepszy jest umiarkowany który nie zmniejsza żywotności maszyny i nie będzie kopciła.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

nie robmy tu OT, jesli jest cos na rzeczy odnosnie tuningu zapraszam do wczesniej podanego przeze mnie tematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darolee    12

No tak trochę porównanie do samochodu, to dla mnie niezbyt :unsure: Owszem nie wierzę, że podniesienie o powiedzmy 40KM zmniejszy zużycie paliwa samo w sobie. To , że pozwoli znacznie zmniejszyć obroty przy zadanej prędkości, przez co się zmniejszy zużycie ON to i owszem. Właśnie dlatego nie porównywałbym do samochodu.

U mnie na przykład jak robię powiedzmy aresem unii 10km/h i śmigam na 1500-1600 obr/min, to zwiekszenie o 0,5km/h już wskakuje na 1900-2000, a wiadomo, że przy tych obrotach wir w baku :P

Generalnie nie mam potrzeby zwiększania mocy, bo sprzetem, którym dysponuję i tak sobie radzi aż nad ;[ Jedynie zastanawiam się nad zwiększeniem mocy do czynnego agregatu uprawowo-siewnieko. chciałem kupić maksymalnie zróżnicowa koła aby uzyskać max przełożenie na bronę. I chodzi mi o to aby silnik był mocniejszy bo WOM bedzie dość obciążomy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

@darolee ale to zalezy tylko i wylacznie od charakterystyki, ja swoim axionem czy bede jechal na 2000 obr, czy na 1500 jesli bedzie takie samo obciazenie to zuzyje dokladnie tyle samo paliwa - taka charakterystyka pracy silnika.

 

jesli po chipie osiagniesz ta sama moc przy nizszych obrotach to nie koniecznie zmniejszy sie ilosciowe zuzycie paliwa, moze zmniejszyc sie jednostkowe, ale tez nie koniecznie. wiec obroty silnika nie maja nic do rzeczy poza tym ze "wchodza" do mocy, a ta do jednostkowego zuzycia.

 

prosze jeszcze raz o zaprzestanie pisania na temat tuningu w tym temacie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darolee    12

No Panie Krzysztofie odsyła nas Pan na link JD? ja myślał, że to ogólnie o chip tuningu, to sobie poszedłem, a tam "Zwiększenie mocy w JD 6620" Nas tu interesują CVX :P I chyba rozmawiamy o modernizacji w tym temacie więc nie bardzo widzę jakiejś wielkiej odskoczni :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Siwy7406    47

Nie klóccie sie ,trochę źle się wyraziłem spalanie na godzinę pozostalo bez zmian ale na obrobiony hektar spadło dzięki zapasowi mocy i możliwości użycia szerszych maszyn.


Szymczak Robert (@deer) - Człowiek Roku Wielkopolski - wyślij sms o treści WLKP.20 na numer 72355 (koszt 2.46 zł z VAT)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MaKux    0

Zastanawiam się nad kupnem za kilka lat (2-4 lata) ciągnika case cvx 150/1155 i pytanie czym one się różnią, i ogólnie awaryjności skrzyni wydatki spalanie itd

Zapomniałem dodać: 

Może lepszym wyborem będzie mx 135? Ciągnik ma służyć do pługów, rozrzutnika itd. ogólnie do wszystkiego 

Edytowano przez MaKux

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez messot
      Witam
      Pacjent bliźniaczo podobny do case mx 
      Przy zmianie z 3 na 4 połbiegu delikatnie przydusza silnik i tak samo z 2 na 1
      z 1na 2 ok 
      Z 2 na 3 ok
      Z 3 na 2 ok
      Ciśnienia posprawdzane po 19 na każdym połbiegu
      Cewki podmienione z innego ciągnika 
      Obserwacje przy zmianie z 2 na 1 na drugim koszu ciśnienie spada do ok 15b na ułamek sekundy i dopiero spada liniowo
      Na pierwszym koszu narasta liniowo 
    • Przez agromichu
      Case 4220 podnośnik nie opada pod obciążeniem. Dodatkowo dźwignia od wysokości opadania podnośnika (ta do pługa) tylko podnośniła i opuszczała. Ostatnio tata jej używał i zaczął cały ciągnik drżeć i koniec końców coś się zrobiło tak, że teraz nawet podnośnik nie chce opaść pod obciążeniem. Nie wiem czy to ma znaczenie ale przy uchwycie cięgna centralnego od podnośnika wychodzi jakiś bolec i jest na wierzchu. Gdzie szukać przyczyny? Co to może być? Proszę o pomoc.
    • Przez ProstyRolnikZPodlasia
      witam objaśni mi ktoś od czego są wszystkie pokrętła ehr w case mx 135? z góry dziękuję
    • Przez agromichu
      Gdzie znajduje się pompa hydrauliczna w case 4220? Czy rozdzielacz może przepuszczać olej przez gniazdo? Mam problem z rosiewaczem amazone z hydraulicznymi zasuwami, które się same otwierają na rozgrzanym oleju i czasem jest problem z dźwigniami rozdzialacza ponieważ na rozgrzanym oleju jest problem z otwieraniem i zamykaniem zasów. Tak jakby fiksował rozdzielacz. Proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj