Skocz do zawartości
olgierdowyy

case puma cvx 200 vs deutz fahr ttv 7210 vs deutz fahr cshift 6210

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
olgierdowyy    0

Witam,
jak wyżej który z tej trójki ?
a moze nawet czwórki do porownania dodajac jeszcze pume 200 na powershifcie ?
mocą wygląda tak że najsłabiej wypada ttv 7210 ?! przy znamionowych obrotach 189 km
puma cvx 200 - 200 km
cshift 6210 - 209 km
 

Gospodarstwo pagórkowate, gleby ciężkie...kamieniste.
głowny sprzęt to : pług overum 4 korpusy do tego podwójny wał cambella plus crosskil
talerzówka staltech na wózku 4m wał packer - całość pod 4 tony.
agregat uprawowo siewny kongskilde ncs 3140 z wałem packera - szer. 4m

Aktualnie Lamborghini Champion o mocy 155km ma ciężko szczególnie pod górki.Dlatego zmiania aby móc pracować z lepszym efektem.

 

Co proponujecie z powyzszego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

iron    394

może jakieś argumenty dlaczego case lepszy? po za tym moc w CNH jest zawyżona. nie wiem skąd jesteś ale w Jaskinie mieli 7250 ttv w zajebistej cenie 415 000 netto.
Jaskocie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
olgierdowyy    0

To cena naprawde zajeebista.
Kujawy/wielkopolska
W euromaszu lipka za ttv 7210 uslyszalem 458 netto ?!
Za cshifta 6210 w innym miejscu 385 netto.
To case odpada calkowicie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RolnikMati    25

ja mam case puma 200. Na hamowni miał dokładnie 192 a po podkręceniu 230. jest na powershift. Cvx jest kiepski na pagórkowaty teren jak każda inna bezstopniówka, u nas ma kilku i żałuje. Minus taki że za długo myśli komputer. ja jak jadę po polu i widze przed sobą zmiane terenu np pod górkę to dam gazu albo zrzucę jeden bieg i praktycznie mam taką samą prędkość. Bezstopniówka nie widzi górki i dopiero jak zaczniesz podjeżdżać czuje że ciężko i zaczyna zrzucać z prędkości, czasami za dużo i potem się wkręca. Bieg to jest bieg. Na równym to może i dobre bo jak dobierze obroty to tak jedzie od początku do konca. Ja bym proponował powershifta ale skrzynie 19/6 a nie 18/6. szkoda kasy na bezstopniówkę bo ta jest super skrzynia. Ciągałem na testach pumą 5m pottingera terradisc  5300kg to szła ładnie około 10km/h. jedyny minus tej skrzyni to taki że przełącza sprzęgło między 12 a 13 biegiem i szarpie trochę. na 12 biegu robi się do 10km/h wiec jak robisz szybciej to musisz przechodzic na drugie sprzeglo i caly czas poszarpuje to z 12 na 13 to z 13 na 12. ale mimo wszystko duzo lepsza od cvx. jeszcze troche to pewnie w takich mocach nie kupi ciagnika bez bezstopniowki bo wszystko ku temu idzie. jak cos to pytaj. mozesz wpasc zobaczyc w pracy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tetsuya    7

Case zdecydowanie nie ma tych koni co podaje miałem pume 145 na teście gorzej wypadła niż mój stary new holland 135km.
Co wy za bzdury gadacie o bezstopniowej skrzyni ze gorsza. Widzę kolego ze jesteś z Kujaw ja mam claasa ariona 620 na bezstopniowej skrzyni mam też górki i praktycznie lepsza ziemię i ja widzę tylko pozytywne strony tej skrzyni o niższym spalaniu nie wspomnę bo i na niższych obrotach pracuje. U nas każdy kto ma bezstopniowa skrzynie nie żałuję a tylko zachwala jej Walory. Chcesz wiedzieć więcej pisz PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

case oszukuje powiadacie? test pumy 230cvx na hamowni, wynik 228KM czyli tyle ile podaje producent to gdzie to oszukanie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tetsuya    7

Ja naprawdę miałem pume 145 i poległa u mnie na pokazie starym new hollandem ją objezdzalem diler był w szoku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrDawido    70

najlepiej żebyś sobie je sam spróbował przetestować bo każdy i tak będzie doradzał Ci inaczej a nie ma to jak własny test w swoich warunkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

Ja naprawdę miałem pume 145 i poległa u mnie na pokazie starym new hollandem ją objezdzalem diler był w szoku.

 

to teraz jeszcze powiedz jaki to był NH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tetsuya    7

New holland m135 na pokazie byli też sąsiedzi i też nie wierzyli w to co widzieli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroSlask    76

Znajomy na 240 ha miał na testach DF'a 7250 TTV jak szybko przyjechał, tak szybko pojechał - 8.500 tony masy własnej przy 260 km to za mało, i wiele innych rzeczy się nie podobało. Co do Case to trochę tych wisienek jeździ po okolicy i jakoś to tam śmiga. Co do bezstopniowej - jest lepsza pod każdym względem, jest po prostu najlepszą przekładnią i wiele osob u Nas się o tym przekonało, chociaż CVX i nie działa tak fajnie jak Vario w Fendzie to i tak wygoda super :P Innych marek nie bierzesz pod uwagę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

New holland m135 na pokazie byli też sąsiedzi i też nie wierzyli w to co widzieli.

 

czyli moc bardzo podobna, bo NH ma 135KM w DIN a puma 146 w ISO a dodatkowo więcej ustrojstwa do ciągania, w jakich pracach był test robiony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tetsuya    7

Pług kverneland lc8 5 obrotowa vario i kultywator aktywny 4,5 metra kverneland przy czym diler juz nie chciał podpinac kultywatora widząc ze w pługu słabo szlo i zabrał sprzęt. Konkurencja jak MF czy claas szła jak burza. Samo rozłożenie masy w case wg mnie jest słabe ciągnik bez balastu nie był w stanie podnieść pługa tzn. podniósł ale przód był w powietrzu mimo sympatii to case to opuściłem po pokazie tak jak diler odpuścił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RolnikMati    25

Gadać sobie że ktoś kogoś objeżdża to możesz. Masy ciągników takie same, opony i ciśnienie takie same? w obu balasty tak samo rozłożone? to że Twój ma 10KM mniej to nie znaczy że silnik ma mocniejszy. Ja mam steyra 93 km z przednim napedem na duzych kolach i pod gorę objadę go na pusto zetorem 7211 bo nie ma siły na tych gumach. I co to znaczy że zetor jest silniejszy? wybrałem takie ogumienie to i się liczyłem z konsekwencjami.

A znowu u nas nikt nie poleca bezstopniówki. Że mniej pali? o ile? 10 %? a ile więcej kosztuje? ile trzeba żeby jej cenę odebrać w paliwie. Poza tym w powershift jest automatyczny tryb pracy w transporcie i w polu więc też sam dobiera przełożenie. A że komfort lepszy? Mało kto ma wszystkie maszyny nowe i jak się przeciada np do c-360 to komfortu nie szuka i mu nie przeszkadza tylko tutaj Bóg wie co by chciał taki komforciarz.

A poza tym ja lubię mieć moc pod pedałem gazu i to czuć :D a nie bezstopniówka jedzie jak padaka, prawie sama wszystko robi a Ty się czujesz jakbyś nie prowadził tylko siedział za pasażera 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tetsuya    7

Opony takie same w moim Nh ciężar tez musi być inaczej przód lata ale np. mój claas arion bez żadnego balastu podnosi pług i nie podnosi przodu. Nh orze 0,8 km/H szybciej niż puma a to jest sporo bo po kilkunastu przejazdach różnica prędkości jest bardzo widoczna z drugiej strony arion 620 niby tylko 5km mocniejszy od pumy ale prędkość już ok. 1,5km/H szybciej idzie. Bezstopniowa skrzynia pali ok. 0,7 litra mniej na godzinę sprawdzałem to na identycznych ciagnikach. W moim przypadku gdzie robię ok. 850-900mth rocznie różnica w paliwie jest zauważalna. Skrzynia kosztowała 20tysięcy więcej. Bezstopniowa skrzynia trzeba nauczyć się jeździć a nie wziąść i jazda wiem z własnego doświadczenia. Jak ktoś robi 100-200mth nie warto brać bezstopniowej skrzyni. Jak przychodzi praca i trzeba przez kilka dni pod rząd siedzieć w ciagniku po 12-14 godzin komfort jest ważny bo zdrowia nikt z nas drugiego nie kupi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RolnikMati    25

Na zwyklej skrzyni tez trzeba umiec jezdzic a nie gaz w podloge zle przelozenie i dziwienie sie ze w niej wiecej wychodzi. Dobry operator i zadna cvx nie pomoze. Akurat roznica w skrzyni to nie jest powod utraty zdrobia lub nie, jest duzo innych prac w rolnoctwie glownie w obejdciu ktore zabieraja zdrowie a skrzynia w tym temacie to glupota.
0,7 l pali mniej na mtg?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tetsuya    7

W porównaniu claasa ariona 620 cis z cmatic oba były testowane na tych samych maszynach i ziemi. Spalanie było 0,7 litra mniejsze na mth aczkolwiek myślę że możliwa jest różnica nawet 1 litra przy dobrej jeździe. Jak ktoś robi dużo mth na pewno zobaczy różnice jak mało to już nie koniecznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RolnikMati    25

No czyli dajmy u Ciebie 900mtg rocznie razy ten nawet 1l więcej i paliwo niech średnio po 4zł to jest 3600zł rocznie  zaoszczędzone. czyli skrzynia w paliwie zwróci się po 5,5 roku lub nie, zależy od operatora. Także wielka niewiadoma. A ja za 20 tyś u mnie kupie hektar pola na którym przez 5,5 roku zarabiam na paliwo. Już niejednego widziałem co się chwalił że jeździ bezstopniówką lub w ogóle nowym ciągnikiem a obornik wozi taczką lub dach mu w chacie przecieka. Nie lepiej za 20 tyś utwardzić podwórek czy tak jak teraz paliwo tanie (TUTAJ PYTANIE DO ZAŁOŻYCIELA TEMATU) kupić powershifta zamiast cvx i za zaoszczędzone pieniądze kupić paliwa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

@Tetsuya powiedz mi jeszcze na jakiej skrzyni była ta puma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
olgierdowyy    0

Duzo sie tego nazbieralo.
Oczywiscie mozna kupic paliwo za zaoszczedzone pieniadze. Kwestia ktora ze skrzyn jest trwalsza ? BEzstopniowa czy powershift ?
Z tego co wiem bezstopniowa swoja praca jest w stanie zabrac 10-20 km. I tak startujac oba modele o tej samej mocy a na roznych skrzyniach.... dystans w orce przejedzie szybciej powershift ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tetsuya    7

Puma była na skrzyni 19x6 jak pamiętam.

To tanio macie gdyby u mnie ziemia była po 20 tysięcy nigdy nie kupiłbym nowego ciągnika a 20 hektarów ziemi. U nas trzeba dać minimum 60tysięcy.
Ja np. ustawiam prędkość orki na 8,5km/H i ciągnik jedzie ok. 1600obrotów ciągnik podjeżdża na górę wchodzi od razu na obroty by trzymać prędkość do 1950 po czym zjeżdża w dół i obroty spadają do 1200 cały czas mam 8,5km/h. Napisz kolego skąd jesteś bym Ci pokazał w polu jak to idzie.w transporcie max prędkość 43km/h osiąga przy 1400obrotów co też jest ważne jak pola masz daleko i trzeba chwile jechać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×