mejtun

Obroty 540/1000

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mejtun    0

Panowie, chcemy dzisiaj przyprowadzić cyklop polski ale wiadomo- trzeba go sprawdzić i tu się zaczęły problemy.
Nasz Zefir 85 nigdy praktycznie nie pracował z WOM i dźwignia zmiany zakresu prędkości wałka zapieczona jest w bloku. Próbowaliśmy ją ruszyć ale jest z aluminium i ułamała się więc postanowiliśmy lekko wysuwać trzpień z bloku ale jest z żeliwa i .... stało się z nim to samo co z dźwignią. Moje pytanie jest takie.
Czy na niskich obrotach można uruchomić cyklop przy 1000 na min? Bo wątpliwe że wyciągniemy tą dźwignię bez zdejmowania plecaka itp? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mejtun    0

Odpal na 1000 i daj obroty zeby na wom bylo 540.

czyli dźwignia z tyłu WOM na 1000 obr a zegarze 540?

Bo nie ogarniam :/

pewno że można. max 1000obr na silniku i pasuje. Szambo tak pompuje

1000 obrotów na WOM i 1000obr na zegarze? i nic z przekładnią w cyklopie się nie stanie? wszytko będzie elegancko pracować? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    618

Jeżeli w jedynym słusznym traktorze jakim jest MF 1000obr na wałku osiągane jest przy prawie 2100obr silnika to z prostych obliczeń wychodzi że 540 na WOM osiągniesz przy 1100 obr na silniku.

Włącz se ten cyklop na wolnych obrotach i ma chodzić

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    43

U siebie jak bym dal na 540 to nic sie nie da robić bo działa zbyt agresywnie maxymalne dla cyklopa to 430 obr/min tak piszę na przeciwadze a w praktyce u mnie 350 to jest Lux.
Co niektórzy starym kapciem to c360 przez 5bieg ładują...
W każdym razie możesz go przez 1000 uruchomić nic się raczej nie stanie (co najwyżej wywali oringi na obrotnicy 20min roboty i koszt 5zl).
Także wszystko zależy od tego czy to dobry cyklop w oryginale czy pan Henio z PGR już wsadził tam palce...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dawid35123
      Witam
      Mam pytanie czy element przedniego napędu zaznaczony na zdjęciu na niebiesko powinien się wysunąć czy trzeba zdejmować cały korpus o góry (czyli jedna z śrub zaznaczona czerwonym kółkiem) ? Jak widać na zdjęciu trochę się wysunął ale dalej jakoś nie chce iść. Rozbierany z powodu dużego przecieku oleju.
      Pozdrawiam.

    • Przez dawidek223
      Witam,
      Panowie dzisiaj był u mnie elektryk i robił podgrzewanie świecy , podgrzewanie działa już tylko jest mały problem na desce rozdzielczej nie działa kontrolka od świecy między innymi nie działa też od długich świateł ,co świeci od paliwa ,od ciśnienia oleju w układzie kierowniczym, od kierunkowskazów dla przyczep  mówił że mogą być żarówki w zegarze po palone  ,dodam jak zjedliśmy pod kierownicą plastki to z lewej strony. Jak jest stacyjka na podłodze leżał jakiś przerywacz BPK-1  i były 4 kabelki podłączone obok leżało 6 kabelków dodam też że luzem leży niebieski kabel z suwką plstikową odłączony. zrobiłem zdjęcia dla uwagi



    • Przez Rolnik551
      Witam cieknie mi gdzieś koło orbitrola pod kabiną gdy się olej rozgrzeje jak się dostać do orbitrola bo od spodu to rozdzielacz zasłania
    • Przez Rolnik551
      Da radę rozjechac ciągnik od tyłu muszę doiść do skrzyni a nie chce reduktora i wszystkiego rozbierać 
    • Przez AgroRolnikŚląskiTeam
      Witam , drodzy koledzy i koleżanki mam problem z Pronarem 82 SA ... mianowicie ostatnio podczas wykonywania podorywki coś się zchrzaniło z silnikiem , jechałem normalnie na prawie maksymalnych obrotach i było okej aż nagle na uwrociu zdjąłem nogę z gazu i zauważyłem że silnik nie pracuję tak jak powinien i co ok. 2-5 sekund puszcza chmurę niebieskiego dymu i tak jakby na mocy stracił ponieważ podczas ruszania z dwójki drogowej na żółwiu ma problem się na pusto zebrać . Ma przepracowane 4000 mtgh i wcześniej (tak od 2400 mtgh) stopniowo coraz to bardziej zaczynał kopcić na czarno jak ruska lokomotywa bez obciążenia ( na pusto pod lekką góreczkę ) . Miał ktoś kiedyś taką przygodę ze swoim mtz`tem ?
      Dodam że na postoju na bardzo wolnych obrotach co 5 minut tak jakby na chwilę nie pracował na wszystkich garach i po chwili wydaję dźwięk jakby ciągnął 20t i szaro siwy dym 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.