News
sstefan93

Ładowacz Metal- technik i osprzet z Wolmet

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
sstefan93    0

 

witam ,interesuje mnie ladowacz metal technik udzwig 1600kg z amortyzacja wstrząsów oraz chwytak na 2 silowniki, i krokodyl, osprzet moze byc z firmy wolmet bo jest tanszy a materialowo malo sie różni, 

Ładowacz do ciagnika zetor proxima 65, gdzie kupie najtaniej ? Wie ktos cos ? :)

 

moze ktos ma taki sprzet i chcialby podzielic sie opinia ? :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

grzechu13    19

Ten cały metal technik to pomyłka. Jest gdzieś tutaj temat o tych ładowaczach, znajdź i poczytaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    65

Chwytak na dwa tłoki ma chyba tą wadę że oba ramiona wysuwają się równo a na jeden tłok chwytak pływa i jest łatwiej odstawić belkę ponieważ nie odpycha innych dodatkowo niektóre są tak zrobione że dziurawia folie bo silowniki są po bokach.
Sam mam metal facha i jest jak najbardziej wszystko ok i cena też jedna z najniższych także polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    206

A ja zawsze czytam i każdy zawsze pisze o pływaniu i nadal nie rozumiem o co wam z tym chodzi... Mam na 2 siłowniki i też pływa chyba, że mój jest jakiś cudowny :D

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    65

Jest wiele różnych chwytakow które Pan henio zrobił w stodole i często można się przejechać za 200zł.
Ja jak szukałem osprzętu to metal-fach był najtańszy z niby "markowych" i powiem wam że to jedyne rzeczy które mam od nich i na łyżce i chwytaku farba nie odchodzi płatkami tak jak np. Na owijarce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daro05    4

Posiadam ładowacz i chwytak z Metal Technik i jak dotąd działa dobrze, wiadomo nie jest to MX czy Quicke ale dla małych gospodarstw do przyjęcia, zwłaszcza za swoją kasę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez mx_racer
      Witam zamówiłem na swojego Jelonka tura Hydramet Xtreme 1 i powiedziano mi powiedział, że aby go podpiąc pod hydraulike potrzebna jest jakaś przystawka lub że mogą go podpiąc pod wyjscia hydrauliczne z tyłu lecz nie pasuje mi to zbytnio i wybrałem opcje z tą przystawką. Dealer kazał mi zrobić zdjęcia rozdzielacza żeby zamontować tą przystawkę i wysłac mu aby było wiadomo jak to podłaczyć lecz nie bardzo wiem czego dokładnie zdjęcia muszę zrobić. Ma ktoś tura na takim JD i może mi wytłumaczyć jak jest on podpięty?
    • Przez HornetZnawca
      Witam jaki tur będzie najlepszy do 1634? Chciałem Metal Facha ale niestety do Ursusa 6 z Turbo nie produkują;( Tak Samo do zetora 16245 też nie robią;(
    • Przez Maniek24240
      Witam wszystkich, chciał bym was prosić o pomoc w doradztwie nowego ciągnika do mojego gospodarstwa , miał by to być nowy ciągnik z turem i tuzem + wom, ciągnik będzie jako główny na gospodarstwie 60 ha + dodatkowe usługi , rozmyslam nad Valtra, John Deere i New Hollandem.Moc miedzy 150-170 KM.Prosił bym o pomoc w doradztwie bo nie wiem jak tam teraz spisują się te nowe maszyny. Z góry dziękuję .
    • Przez Mc3
      Wiram, planuje kupić tura do C330. Mój typ to wol met 2b ładowność ok 700kg z podwójnymi siłownikami i joystickiem,łyżka widły, paleciak (koszt ok 9-9,5tys). Czy to dobry wybór, a może jakaś inna firma, może tańsza, sprawdzona? 
      Pozdrawiam. 
    • Przez Michal984
      Witam szukam pługa unia tur 4+1 na sprężynach lub resorach. Bardzo pilne!
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.