News
urozmaicony

John Deere 5100M, Case Farmall 95 U / 95 U PRO, New Holland T4.95, Valtra N104, Zetor Forterra 100 HSX, Massey Ferguson 5609

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
urozmaicony    1

Witam.

Chciałbym dowiedzieć jak najwięcej o wyżej wymienionych ciągnikach.

Wiem, że są to różne ciągniki z różnych klas cenowych.

Przy wyborze priorytetem będzie mocny podnośnik, najlepiej ponad 5000 kg, więc tutaj Zetor będzie bezkonkurencyjny (8500 kg).

Ważne jest szerokie ogumienie.

Ciągnik ma być uniwersalny, tak, by móc go wykorzystać do każdej pracy polowej. Podobno bardzo uniwersalny jest NH i Case.

Najprawdopodobniej ciągnik będzie współpracować z ładowaczem czołowym, więc tutaj na prowadzenie wysuwa się JD.

Case i New Holland raczej odpadają, bo mają małą pojemność silnika (3,4) i są najbardziej "wyżyłowane".

Jeżeli chodzi o Valtrę, to jest to dla mnie niewiadoma - nowy model, mało popularny. Niby na papierze jest ok, ale nie wiem jak to ma się w rzeczywistości.

Massey Ferguson raczej odpada, ze względu na cenę.

Może ma ktoś jeden z tych modeli?

A może jakieś inne modele ciągników warte uwagi w granicach 90 - 100 KM?  :)

Proszę o rzetelne opinie i uwagi  :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamadam241    20

cenowo chyba najlepiej wypadnie zetor i w utrzymaniu nie bedzie za drogi z fabrycznym turem bedzie napewno tanszy od reszty a i podnosnik mocny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Jarecki88    192

Zetora bym skreślił za zbyt dużą cenę w stosunku do wyposażenia. Poza tym jakość wykonania tego traktora wg mnie pozostawia sporo do życzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz789    2

A ten nowy model Valtry w ogóle ma jakieś duże zmiany w stosunku do poprzednika?

Słyszałem że skrzynia i silnik  są takie same jak w poprzednim modelu ale to nie potwierdzona informacja.

Możesz też rozważyć Farmtracka 7100DT lub 7110DT.

Silniki Perkinsa i skrzynie ZF to w końcu solidne produkty.

Jeszcze dobre są Ursusy 11054 na silniku Perkinsa i skrzyni Carraro tylko że on ma podnośnik 4.5T.

Zetora bym sobie odpuścił bo od ostatnich 10 lat mają bardzo dużo drobnych i wnerwiających awari.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez DamianMlodyRolnik
      Witam. Chodzi o to, że gdy podłączę przewód od siłownika jednostronnego pod gniazdo plus to wszystko ok, a jak do minus to rozdzielacz nie trzyma ciśnienia i tak dzieje się na wszystkich sekcjach. Np. gdy złożę kosiarkę dyskową, to na ciepłym oleju opuszcza jakieś 2 cm siłownika na minutę, dla mnie niedopuszczalne w rocznym ciągniku. Dodam, że na początku użytkowania nie występował ten problem. Zgłaszałem do serwisu, serwisant stwierdził, że rzeczywiście rozdzielacz nie trzyma w jedną stronę i na tym koniec. Gdy przyjechali do innej usterki i zapytałem o tamtą awarię, to serwisant przekazał mi taką kartkę od kierownictwa i powiedział, że tak ma być. Ciągnik 2017 r, kupiony w 2018 r, 800 godz. Awaria zgłoszona na gwarancji.
      Ma ktoś ciągnik z takim rozdzielaczem Rexroth elektrohydrauliczny 4 sekcyjny 2017r i powie czy tak powinno być?
      Co dalej robić?

    • Przez fendt856
      Witam ma taki problem robiłem przednią oś w case 5150 wymieniłem czopy tulejki bo już był duży luz. I przed tym leciał olej z lewego koła i powodem tego była podrobiona któtka pół oś i ją wymieniłem krzyżaki tą pół oś i uszczelniacze i tulejki te co pół oski pracują w nich i przez pewnien czas nie leciało i teraz zaczeło leciec z środkowego mostu tam też wymieniłem uszczelniacz i tulejkę i jest taki problem że bez włączonego napędu moge jeździc długo i nic się nie dzieję a jak załącze przedni napęd pół dnia i zaczyna lecicec olej co może być ?
    • Przez radekwie231
      W Pumie wyskakuje błąd 16134 proszę o pomoc 
    • Przez lexiflexi
      Witam mam taki problem ze wspomaganiem, że cieknie mi olej z pompy wspomagania z pod tego dekielka co jest na śruby przykręcony... Tam jest jakaś uszczelka czy oring ??? I mam taki problem jeszcze że cięzko sie na miejscu kręci prawie jest to nie mozliwe... W 5211 serwo działa jak marzenie, jak orbitrol... Natomiast z silnikiem jest taki problem że cięzko pali ( pali troszkę lepiej jak sie go przepompuje ale NIEZNACZNIE), kopci na jasno niebiesko, nie ma takiej mocy jaka powinna być w tym ciągniku, OLEJU NIE BIERZE, na zimnym silniku po odpaleniu nie da sie jechać, jak się nie trzyma na gazie bo lekko się popuści pedał sprzęgła a on zaraz gaśnie, nie idzie go tez rozpędzić z małych obrotów na polu ( w kultywatorze 2,1 m cięzko to zrobić z obrotów ok 1200 bo go muli, trzeba dodać gazu tak na 1500 minimum i wtedy jakoś jedzie na 3 biegu nie ma mowy o jakiejkolwiek robocie, bo się dusi i spada z obrotów, dodam, że mam w nim koła z tyłu 16.9R28...) W silniku słychać na którymś garze stuki, jak się rozgrzeje słychać już mniej, ma problem w transporcie z przyczepą 4,5 t załadowaną żytem ... silnik także pracuje nie równo, kopci na jasno niebiesko niezależnie od temperatury silnika ( jak jest ciepły to dymi ale troche mniej, a na zimnym totalna lokomotywa, dla porównania mam 5211 on na zimnym tak do 65 stopni kopci na niebiesko , później już bezbarwne spaliny niezależnie od obrotów i obciażenia). W pługach 3 zwykłych polskich radzi sobie gorzej od 5211 mimo ze ma przedni napęd...Za wszelką pomoc dziękuję  Dodam jeszcze że korygowałem niedawno kąt wtrysku, dałem do roboty głowice ( 2 były pęknięte, więc kupiłem nowe ), tłoki mają komorę 54 mm, zmieniłem też pompkę zasilajacą bo ciekła i nie trzymała cisnienia... stan ciągnika poprawił się ale na taki stan, jaki opisuję powyzej ( wczesniej NIC nie dało się nim robić)
    • Przez lukasztusin123
      Witam.
      Valtra Valmet 8150, gdzie zamontowana jest pompa, która odpowiada za ciśnienie oleju w skrzyni biegów?  Czy ta sama pompa odpowiada za skrzynię biegów, oraz za całą resztę hydrauliki w traktorze? (wspomaganie, podnośnik itd.)
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.