News
e2visionamd

przeciwwaga i obciążnik czyli jak do wszystkiego to do niczego ?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
e2visionamd    1

Witam mam na ciągniku ładowacz z łychą 1,6 m3 ( 1,2 tony zboża ) dotychczas miałem przeciwwage z zalanej beczki o wadze 500kg po 2 jazdach na dwóch kołach przy ładowaniu wapna stwierdziłem , że to za mało ;) i teraz rozkmina... do ładowacza conajmniej tona na tył wszystko ok ale ładowacza używam do ładowania obornika i nawozu , przewozu i rozładunku nawozu na polu i przyczepy ciągnę tym ciągnikiem wiec najlepsza opcja to zaczep na górze , a obciążnik pod nim podczas transportu tylko ogranicza mnie odległość ( 94 cm ) zaczepu od ziemi gdybym ew. kupiłbym bryłowy z wieżyczką http://obciazniki-balasty.pl/wp-content/uploads/2014/07/WP_20140221_008.jpg i zdemonował wieżyczke lub ją zamocować wtedy by się zmieścił... przerabialiście takie tematy ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Czemu nie możesz zrobić zaczepu w obciazniku? Problem by znikł, a obciaznik nie przeszkadzał jeśli chodzi o podczepienie przyczepy.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

BUSTED    61

tylne koła wodą zalej też dużo docisnie i nie męczy podnośnika ani zwolnic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zespawaj skrzynke,nakup starych tanich obciazników np. od c-325,28,30 wrzuć zalej betonem i zaspawać i przeciwwaga gotowa
mam połaczone z dolnym zaczepem i listwami podnosnika masa około 700 kg reszte bys sobie w własnym zakresie pokombinował lub kupił nowy
albo kup obciążniki na koła niezaleznie od jakiego ciagnika przewierdź odpowiednie dziury plus ta beczka będziesz miał na bide około 700 kg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
e2visionamd    1

@

Elektro2015

@

corrado

też myślałem , ale trochę strach bo nikt takiego czegoś w okolicy nie praktykował ogólnie nie napisałem , że ciągne zestaw o łącznej masie 35 ton i ostatnie lata 20 kilometrów w jedną stonę... Jeśli ktoś takim systemem robi przy takich odległościach i masie to niech się wypowie jeśli by mógł , będę wdzięczny 

@

BUSTED

w jakimś stopniu na pewno wytestuje , szczególnie jak będzie troche za mało dociążone

@

karol091193

dzięki wielkie za linka ! tak myślałem z ojcem coś podobnego zrobić ( zaparcie o lasze ) tylko czy po tyłku nie dostaną od tego zapierania lasze... masz to u siebie , robisz tym ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez michal04089
      Witam,
      Potrzebujesz nietypowej maszyny lub urządzenia którego nie ma na rynku? Masz wyobrażenie ale nie jestes w stanie go kupić bo zwyczajnie nigdzie nie jest to dostępne? Dobrze trafiłeś, ten post jest własnie o tym. Jestem Konstruktorem mechanikiem, chętnie podejmę się zaprojektowania, skorygowania a także wyprodukowania maszyny czy urządzenia specjalnie dla Ciebie. Nie ważne czy to będzie niestandardowy agregat uprawowy czy tez przenośnik taśmowy a możne ślimakowy. Ja zaprojektuje a Ty to zatwierdzisz. Zapraszam do współpracy
       




    • Przez ChiquitaB
      Witam. Mam problem ze śrutownikiem bijakowym skjold. Od dłuższego czasu słabo ciągnął i ostatnio praktycznie w ogóle, tzn jak go włacze to idzie normalnie a po chwili przestaje ciągnąć. Rozebrałem i nie bylo jednej lopatki na wyrzutniku a druga minimalna juz to dorobilem nowe ale nic nie zmienilo sie. Czy sita moga byc tu problemem? Nie ma zadnych nieszczelnosci na ssacych.  podpowie ktos? Ewentualnie jakie sita lepsze oczkowe czy szczelinowe bo teraz mam oczkowe a srutuje dla bydla pszenzyto
    • Przez Mialek
      Witam,
      chciałbym porozmawiać o sortowniku optycznym do fasoli i innych
      koszt takiego cuda ok 200tyś zł 
      https://sprzedajemy.pl/sortownik-optyczny-zorkiy-warszawa-e30984-nr51411282
      https://sprzedajemy.pl/sortownik-optyczny-smartsort-warszawa-e30984-nr51411177
       
      posiadam petkus do wstępnego oczyszczenia ziarna, rocznie przerabia ok.50-100t fasoli od ludzi
      jako że najgorszą rzeczą w fasoli jest przebieranie, chciałbym z petkusa puścić prosto na sortownik gdzie będzie 90% przebrane(człowiek nawet przegapi), i workowane, gdybym posiadał taki zestaw myślę że więcej ludzi by przyszło na pewno, szacuję ok.150-200t przerób,
      za kg, 20groszy(sam petkus 5gr brałem więc przebranie 15gr,) przyjeżdża z pola, zabiera przebraną(marzenie rolników posiadających fasolę),  , 0,20*200000=+- 30-40 000tyś zł zwrot koszów ok 5 lat
       
       
      Lecz jak bym posiadał taki zestaw to samemu z 1,2h do 5ha zwiększył bym zasiew fasoli, kombajn do zbioru posiadam więc koszy minimalne poniesione by były, i zwrot w 2 lata
       
      Co o tym myślicie ?
      Czy w modernizację gosp. można wsadzić sortownik optyczny?
    • Przez debrzyna
      Ktoś wie co to za owijarka Chciałem coś o niej poczytać i nie znam nazwy 
       
       
      owijarka.webp
    • Przez Arturo1610
      Witam.
      Mam wycinak bvl na 6 kos i moj problem polega na tym że te kosy są stępione i cięzko jest juz coś uciąć ( odrazu dodaje ze mechanizm jest dobry po przegladzie i wgl bo ten temat nie jest mi obcy ) lecz po prostu kosy sie stępiły a sumie to zdarły sie te małe ząbki i kosa za mało bierze.
      Moje pytanie jest takie czy zna ktoś jakis warsztat bądz osobe ktora mogła by te kosy profesjonalnie naostrzyć ?
      albo moze ktoś podpowie jak sobie z takim problemem poradził ? 
      poniżej dodam zdj jednej kosy ktora jest około 80% i zdj tych moich stepionych ( dodam iz wysokość obu jest taka sama tylko ze te 80% maja głebsze te ząbki) i właśnie w tych moich chciałbym te ząbki pogłębić. 
      Są firmy które ostrzą nożę od pras i przyczep samozbierajacych a od tego nie a przeciez material raczej ten sam.
      Poleci ktos kogos ?


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.