wasil10

Regulacja rozdzielacza MTZ belarus 820

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wasil10    0

Witam forumowiczów. otóż mam problem ze swoim Belarusem 820. otóż  nie ma siły podnosić. dziś przywieźli  mi kostkę i gdy chciałem ją przewieźć masztem to nie miał siły podnieść ramion z paletą o wadze 1500 kg ale coś się ruszało na hydraulice... czy da się wyregulować rozdzielacz by podnosił cięższe rzeczy ? i jak to zrobić? w sumie w czasie orki gdy olej się rozgrzeje też jest problem z podniesieniem. ciągnik z 2011 roku z przebiegiem 500 motogodzin :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    419

pierwsze to sprawdz ciśnienie w hydraulice .jaką masz hydraulike ruska czy bosha? W starszych wersjach jest regulacja ciśnienia a w tych nowszych nie wiem


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

slawek80    16

Trochę za mało danych , żeby na to odpowiedzieć. Jaką masz hydraulikę wschodnią czy zachodnią?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    993

chyba to samo co w moim rozdzielacz z regulatorem

wasil ,coś mało tych mtg ,nudzi się ten ciągnik u Ciebie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    16

Jeśli wschodnia to najpierw spróbować czy dźwignia regulatora nie jest źle wyregulowana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wasil10    0

która dźwignia? ;)


właśńie nie wiem jaka hydraulika 2011 rocznik;) a mało mth bo zmieniłem kierunek produkcji na sadowniczy i teraz ma mało pracy;)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    993

Witaj wasil :) ,ja w swoim regulowałem tą od zderzaka co idzie do tyłu i tę co jest połączona z dzwignią ta którą regulujesz pozycje góra doł ,wedlug wskazan Seweryna  ,trochę to pomogło ,ale przyczyna jest w tym regulatorze mi terz zaczoł szwankowac po ok,500set mtg przestal mi podnosić na rozgrzanym oleju ,do diś wspomagam podnośnik dzwignia z przodu przy kierownicy i jakos kulam do przodu lecz w tym roku robię to bo szlag mnie trafia ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wasil10    0

to jest regulator pod siedzeniem


no ale co zrobić by można podnosić cięższe rzeczy zarówno na TUZ jak i hydrauliką

post-59572-0-68938600-1455803811_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    800

Ty sprawdź pierwsze ciśnienie nie kombinuj. Manometr załóż na wyjście zewnętrzne. jeśli jest ok szukaj w regulatorze, siłowniku. Jeśli małe w zaworze przelewowym,pompie. Mi na wolnych obrotach podnosi przód do góry. Tyle że mam bółgarski rozdzielacz.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wasil10    0

Seweryn ile powinno mieć na wyjściach? bo może problem w pompie skoro ma problem z podnoszeniem zarówno TUZ jak i na hydraulice zewnętrznej. bo przecież ma niiby 3 t udźwigu:D

a manometr mam tylko w prasie rolującej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    800

Spokojnie poszukaj i kup sobie manometr glicerynowy, nakręć końcówkę szybkozłącza koszt niewielki a przydaje się.

Ciśnienie  180  bar ma być na bank wiem ze mają i 200.Jesli u ciebie hydraulika ogólnie jest słaba to szukaj w zaworze przelewowym, pompie.

Chyba że ten w prasie ma taki zakres ciśnienia to go po prostu pożycz.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wasil10    0

a gdzie się mieści ten zawór przelewowy? mam instrukcję obsługi a le tam nic o tym nie ma :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wasil10    0

słuchajcie w prasie mam manometr do 25 mpa. może na nim sprawdze na wyjsciach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    419

możesz na prasie 25 mpa to 250 bar więc w zupełności wystarczy .


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    800

W rozdzielaczu starego typu kopułka pa jego lewej stronie od góry, w nowego zdaje się od góry po prawej.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zbyszekbrzuze
      Dzisiaj przeglądając internet trafiłem na coś ciekawego.
      REWERS DO MTZ!!
      Kiedyś o tym wspominałem, ale teraz zakłądam specjalny temat.
      **Zwykły rewers zastępujący nasz reduktor:.
      Oczywiście synchroniazowany.


      zestaw kpl Р70-1721020

      Do tego dochodzi wałek wejściowy do skrzyni Р70-1701032:

      Dochodzi parę innych elementów, na dole załączam link do katalogu
       
      **Jest też wersja Rewers + Reduktor. Piszą, że to pasuje również do mechanicznej niesynchronzowanej skrzyni:
      Przeróbka polega na wmontowaniu kompletnego zestawu, dzięki któremu mamy rewers i jeszcze dodatkowo synchronizowany reduktor. W połączeniu z normalną skrzynią daje to 22 biegi do przodu (jeśli nie wyjmiemy zębatki biegu wstecznego).
      Dla chętnych linki.
      Sam rewers:
      http://www.autoopt.ru/auto/catalog/tractor/mtz/mtz-570/87/
      http://mytraktor.by/Pages/Rednarev.html
      Rewers z reduktorem:
      http://mytraktor.by/Pages/Kombinirovany.html
      http://mytraktor.by/Pages/Korpysa.html
      http://mytraktor.by/Pages/Revnakomb.html
      http://mytraktor.by/Pages/Revnakombpr.html
      http://mytraktor.by/Pages/kombinirovany_redyktor.html
      http://mytraktor.by/Pages/kombinirovany_redyktor_pr.html
      http://mytraktor.by/Pages/kombinirovany_redyktor_pr_pr.html
      http://mytraktor.by/Pages/Remont_B-923_part-3.html
      Fajna strona, pokazują nawet jak wzmocnic ruska żeby nie pękał:
      http://mytraktor.by/Pages/Treschina.html
      Więcej mi się nie chce szukać, jeśli ktoś coś znajdzie, to zapraszam do dyskusji.
    • Przez Shogun
      Witam. Mam problem od jakiegoś czasu z moim Belarusem 952, wesja zdaje się 1, z 2010r, w metalu i na podnośniku z jednym siłownikiem.
      Zaczął strasznie kopcić jak lokomotywa, Po sprawdzeniu turbo okazało się dobre, za to w wydechu było pełno oleju, odkręciłem kolektor i okazało się że po zaworach olej ścieka. Powymieniałem uszczelniacze zaworowe, co ciekawe w fabryce pozakładali je palcami bez dociskania i 3 latały luźno na trzonkach zaworów a reszta praktycznie się nie trzymała. 
      Po wymianie uszczelniaczy kopcenie minimalnie się tylko zmniejszyło, oleju w  wydechu już nie było więc na stół poszły wtryski, no i okazało się że leją wszystkie i ciśnienie otwarcia mają 130bar a mają mieć 220. Końcówki wtrysku chciałem zamówić Polskie ale tu na forum wyczytałem że do tego modelu lepiej org bo jak będą mialy  inny kąt to będzie kopcił na czarno mimo że nie będą lały. Końcówki to 174-02, szukalem w necie i tylko w jednym sklepie były, w dodatku 72zł za szt. 
      Poskładałem ustawiłem i ku mojemu zdziwieniu ciągnik dalej kopcił tylko teraz na niebieskawo czarno. Wymieniłem jeszcze uszczelkę dolną pokrywy zaworów bo była gumowa i okazało się ze wypchlo ją wewnątrz na tych okularach dolotu i nie dość że olej trochę się dostawał to ciśnienie z turbo uciekało. Poskładałem wszystko, ciśnienie turbo nawet sprawdziłem, dmucha do 0,4 bara. Tylko dymienie nie ustało. 
      Wkurwiłem się, ściągnąłem glowicę bo myślę sobie albo pierścień pękł, zapiekły się, albo tuleja porysowana. No i zonk, w silniku wszystko jak nowe, tylko troszkę nagaru na tłokach bo wtryski lały. 😨
      Analizując sytuację po obejrzeniu głowicy wróciłem do wtrysków (szkoda że nie wcześniej), bo zauważyłem że chociaż nowe to zwłaszcza jeden jest strasznie oblepiony sadzą a zrobił może z 2mtg. Po sprawdzeniu okazało się że dobrze pyli, ciśnienie ma 220, może 225bar tylko że strasznie dziwny kąt pylenia, jest tak szeroki że prawdopodobnie paliwo nie jest wtryskiwane do komory wirowej tylko rozbryzguje się o głowicę i krawędź komory.
      Co radzicie, końcówki odeślę, tylko jakie teraz zamówić, czy te Polskie Wuzetem-y się nadadzą bo pisze na aukcji że nie są do wersji turbo, a tych ruskich to już bym wolał nie zamawiać bo ciągnik potrzebny już pilnie i nie chce mi się bawić ciągle. Głowicę zdecydowałem się ściągnąć bo itak miałem wyciek spod misy olejowej więc skoro itak miałem ją ściągnąć to postanowiłem dokładnie wszystko sprawdzić żeby się drugi raz nie bawić, a uszczelka pod glowicę to 40 zł.
    • Przez arsz63
      Hej. Ostatnio wymieniałem uszczelkę zaworów tak zwany okular . Dałem na to masę uszczelniająca i uszczelkę wszystko ładnie złapało i trzyma . Tylko teraz muszę jednak jedną śrube wymienić i mam pytanie czy jak idkrece ta śrubę to nie puści ten silikon ? Z góry dzięki za odpowiedzi 🙂
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marcin974
      Jest temat ,,Co byscie zmienili w Pronarach" ale nie ma ,,Co przerobiliście w nich"
      Wiec Panowie -co przerobiliście w Swoich zemstach Stalina?
      Prosiłbym o jakieś zdjęcia i krótkie opisy Waszych wynalazków
       
      Ja zacznę:
      Posiadam Pronara z 2004r narazie ma około 1550mth
      a przerobiłem/zamontowałem w nim:
       
      kogut kogut 2
      Prąd wzięty z oświetlenia kabiny, kogut na gumowej podstawie, mocowany na sztycy
       
      prędkościomierz
      Rowerowy(sr. predkosc, ilosc przebytych km itd), dwa magnesy są na przedniej feldze.
       
       
      głośniki
      prawy i
      lewy
      Zmiana radia na inne pozwoliła podlączyc mi dodatkowe głośniki -teraz mam 2X55W i 2X60 -jak by nie patrzył to 230W
       
      Włączanie przedniego napędu:
      1 2 3 4
      Dźwignia zastosowana od malucha od ręcznego, założony czujnik od stopu pod dźwignią który sygnalizuje na desce rozdzielczej włączenie napędu (by nie kombinować z instalacją elektryczną podlączylem go pod kontrolkę od sygnalizacji wyczyszczenia filtra powietrza -nie potrzebna bo i tak sie regularnie czyści)
       
       
      zarówki imitujące efekt xenonu zarówki imitujące efekt xenonu 2
      halogenowe (H3) kupiłem w supermarkecie Real po 15zł za 2szt i H4 z trzonkiem na R2 okazyjnie na allegro za 10zł
      Efekt super (na zdjęciach za bardzo nie widać tego)
       
      Klakson pneumatyczny
      Klakson pneumatyczny 2
      Kupiony na Allegro za 69zł z własnym kompresorem, obecnie podłączone jest pod kable od tego starego, instalacja do niego poprowadzona jest w Słupku kabiny
       
      To tyle z grubszych przeróbek a po za tym to jeszcze:
      przeniesione przednie dwa wyjscia hydrauliki na tył, zbiorniczek od spryskiwaczy z nad rozrusznika został usunięty, założony jest od malucha pod kabiną, radio blaupunkt kasetowe zalodzone jest,
      I Jak mi się coś jeszcze przypomni to dopiszę
       
      Mam zamiast przerobić filtr powietrza przy Słupku kabiny, zamontowałbym go na takiej wysokości by po zdjęciu grzybka spokojnie było można złozyc lusterko
      To tylko zamiary a chęci brak
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.