kaseton

Owies rajtar czy typhon

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Owies

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez mlodyrolnik3
      Witam

Jestem tu nowy i jestem nowym rolnikiem.
      Mam zamiar zasiać owies i napiszcie czy wszystko dobrze będę robił.

1. Było wcześniej pszenżyto
      2. Nic nie było robione od czasu żniw, ponieważ dopiero teraz wydzierżawiłem tą ziemie.
      3. Jest tam trochę perzu i mam zamiar jutro to podorać (zobaczę jak będzie szło).
      4. No wiosnę tak gdzieś 2 tyg. przed sianiem zaoram.
      5. Później trzeba rozsiać nawóz ale nie wiem jaki? Możecie mi coś polecić i w jakich dawkach go siać? Po jakim czasie mam to zdrapać i zasiać owies??
      5. Po zdrapanym powlekę i zasieje owies.
      6. Trzeba jeszcze raz sypnąć nawozem ale po jakim czasie?? I jakim nawozem??
      7. Trzeba opryskać tylko nie wiem kiedy i jakim opryskiem??

Jak możecie to odpowiedzcie na moje pytania i jak coś jest źle to poprawcie.
      Z góry dziękuje.

Pozdrawiam
    • Przez damianus2222
      Witam, chce kupić owies z centrali nasiennej i chce wziąć po tonie odmiany RAJTAR oraz BINGO, czy ktoś siał może podobne odmiany ??? zasiane będzie na klasach od 3 troche aż do 6 bo takie jest zróżnicowanie na 3 polach łącznie ok 17 ha. Pod korzeń dostanie napewno od 150 - 180 kg polifoski 8, a następnie saletry
    • Przez Janbrach1