antonio86

Wymiana uszczelniacza wału

Polecane posty

antonio86    39

Czy do wymiany uszczelniacza tylnego na wale od strony koła zamachowego trzeba zdejmować pokrywę czy wystarczy wydłubać stary uszczelniacz i nabić nowy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Heeee  :wacko: o co kaman??

 

O czym piszesz? odrzutnik oleju, simering?

 

Zakładam że chodzi ci o ciągnik - chyba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

A o czym mogę pisać w dziale Ciągniki rolnicze>Ursus c-4011 do c-362 > Silnik i osprzęt? O pralce?

Chodzi mi o wymianę uszczelniacza zwanego simeringiem na wale korbowym ciągnika ursus c-360 od strony koła zamachowego. Czy do wymiany  lepiej zdjąć pokrywę czy nabijać simering bez zdejmowania pokrywy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

FACET mi nie pokazuje w jakim dziale piszesz, mam tytuł i tyle, wydłub i wbij nowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    224

jak zdejmiesz obudowę to pewnie uj strzeli uszczelke miski olejowej i może cieknąc bez problemu bez zdejmowania wymienisz tylko jest mega problem nabić nowy bardzo łatwo go wywinąć o wał jak jest stary który był jeszcze na odrzutnik ja kiedyś owijałem wał blachą z puszki od piwa bo inaczej nie chciał wejść na wał 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slavko360    0

Witam mam pytanie odnośnie pokrywy rozrządu do c-360 mam taką na odrzutnik czy lepsza byłaby ta na uszczelniacz czy zostawić tą?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    890

ja bym zostawił to co jest bo po co sie w koszty pchać  z odrzutnika zawsze się będzie troszke pocić  ale to nic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zostawil bym na ten odrzutnik,  u mnie jest na symering juz 2gi zalozony i wraz cieknie ...

Edytowano przez grzegorz0378

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Założyłeś kijowo lub kijowy kupiłeś te czerwone są dobre Ja założyłem jakieś 1,5 miesiąca temu i sucho Dobrze wrzucić do ciepłej wody i wpychać i wbijać delikatnie , lepiej na uszczelniacz  a nie wszystko uwalone olejem tylko na Polskę była chała na eksport szły z uszczelniaczami 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    890

adi skończ głupoty gadać  półtora miesiąca temu zmieniałeś i do tej pory ciągnik pewnie stoi albo może pochodził z pół godziny to co ma tam cieknąć 

 

przecież z odrzutnika nie cieknie  tylko się może pocić   więc to nie jest tak straszny kłopot żeby kupować nową pokrywę  i koło albo przerabiać stare tyklo po co  ja juz w killu  silnikach zauważyłem  że jak było robione osiowanie bloku to te symeringi potem tzymają tylko chwilę bo wał poszedł minimalnie w górę i symering dobrze nie dolega  a odrzutnik zawsze będzie trzymał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Co skończ głupoty gadać po przedni uszczelniacz  4 lata temu jak nie wiecej 7 lat czy 8 nie pamiętam dokładnie i sucho było a że robiłem rozrząd  na tamte wakacje  to uszczelniacza nie zmieniałem a koło wyciągałem 10 razy  Jak zmieniłem zrobił 7 mtg nie pito  mi że pół godziny bo robiłem te uszczelnienie  przy okazji jak lutowałem chłodnice i sucho jest a dostał w d*pę trochę. Ty odwieczny masz problem  z uszczelnieniem tych złomów  że ci cieknie.Po 2 borek jest mowa o przednim uszczelniaczu że trzeba zmieniać koło pasowe również bez gwintu, na odrzutniku trzymał? koniec misy  upieprzony nie dość że misa upieprzona to idzie jeszcze przez koło zamachowe do środka gdzie siedzą tarcze sprzęgłowe po dobrym czasie mogą zostać za olejone.Do tych złomów  trzeba wyczucia i cierpliwości a nie składać jak  po padnie.

Edytowano przez Adi96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Adi to ty głupoty piszesz.Trafiłeś dobrą pokrywę dobrze wycentrowany otwór pod wał to n ie cieknie.Zmieniasz pokrywę na uszczelniasz to bierz 4 ze sklepu bo pasuję w miarę jedna a reszta to nawet bida jest uszczelniacz wcisnąć tak te podrywy nowe robią i nie tylko na uszczelniacz ale na odrzutnik to samo czyli loteria.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    890

adi jeszcze nie miał osiowanego bloku a to też wpływa na te uszczelniacze niby to tylko setki Ale wał idzie w górę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

A na kij go osiować  skoro jest prosty  nie przegrzany nie spawany i wał nie był zatarty  nie osiuje bez potrzeby tylko tutaj opinie  pseudo znawcy że daj do zakładu żeby wyosiowali blok,jakoś nie miałem osiowanego i dobrze jest.Skoro dobrze jest  to po co zaczepiać skoro nie swędzi

Edytowano przez Adi96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    890

ja tylko wyrażam swoją opinię że nie warto pchać się w koszty pokrywy i koła pasowego 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj