Skocz do zawartości
Konrad2510

szacowanie strat przez rzeczoznawców PZU

Polecane posty


Konrad2510    16

hej był u mnie spoko rzeczoznawca pzu i powiedzial mi tak odnosnie wymarzniec pszenicy, ja to widze ze moge panu wpisac 50% albo ze wszystko poszlo czyli100% ma jutro przyjechac dokończyć lustracje bo dzisiaj juz ciemno bylo, i tu moje pytanie co wybrac bo jak 100 czyli 25% sumy ubezpieczenia a jak 50 to od calej sumy czy tylko od tych 25%? Co najlepsze to zboże żyje bo robilem test to 10/10 puszcza ☺ pszenica Joker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Konrad2510    16

nie chce wymusic moze sie nie znam ten gosc gada cos dziwnego by powiedzial tak czy tak mi sie wydawalo zw jest ok on mowi ze nie to chyba lepiej wie ja go wzywalem do rzepaku bo wylecial caly a do pszenicy bo jedna dzialka wydawala mi sie ze wymarzla a on mowi ze z tej cos bedzie a ta co mi sie wydawala dobra to on mowi ze nie takze nie wiem
powiem mu ze pszenica jest ok i zeby nie pisal tego tylko ten rzepak pojdzie w to miejsce jary
Karolas123 to doradzisz co robic
ty jak mozna wymusic to nie wypadek samochodwy chyba... przyjezdza gosc i sam oglada takze ja my nie moge wmowic ej wes mi napisz ze wymarzlo tylko sam wykopywal i badal takze hitler daruj sobie takie konentarze a tak w ogole to niezla brechta wyplacaja za rzepak tylko 25% calosci jak wymarznie troche to glupie to niech skladka tez bedzie placona 25% a na wiosne reszte...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


Tomasz78    321

heeh doradca adolf ,ja powiem tak jesli uzna w całosci to dostaniesz 25% poniewaz mozesz przesiac wiosną innym zbożem ,jesli uzna 50 to dostaniesz polowe tego co podaleś w plonie ,,pytanie co bardziej bedzie sie Tobie oplacac .

adolf ty masz jakis problem?Ty za to płacisz? po to sie ubezpiecza aby mieć zabezpieczenie ,a to że PZU najbardziej wyzyskuje to wiem na własnym przykładzie i nie miał bym skrupułów aby sie na nich dorobic  fakt juz niestety się nie dorobię bo na szczęście zmienilem ubezpieczyciela ,to nie wyłudzenie tylko obopulna współpraca na niekorzyść nazwijmy to przeciwnika 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Tomasz78    321

jak uzna 50% możesz zostawić,a jeśli uzna szkode całkowitą to kasa twoja( te 25%) i tez możesz zostawić ,lecz jesli nie przesiejesz to automatycznie pozostałe 75% nie obejmie ubezpieczenie , np w przypadku gradu przed zbiorem .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Tomasz78    321

wypadł jęczmień i pszenica kiepska ale podobnie jak u Ciebie zaczyna wypuszczać ,ale tylko muszelka, pozostałe do przesiania niestety ,fakt jeszcze czekam ,lecz raczej nic z niej nie będzie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

17 czerwca - piątek - przeszedł ogromny grad nad moją gminą - Korytnica, 60 km od Warszawy na wschód. Czy ktoś z was miał już w tym roku szkodę z gradobicia ? Jak szacowanie strat ? Ja czekam na likwidatora. Ale na moje oko to blisko 100 %, bo większość połamanych źdźbeł a te, które zostałe pojedyncze też pewnie osłabione. Czesc już zaczyna schnąć. ciekawy jestem jak wyceni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


To niemal po sąsiedzku... U mnie aby wtedy przez chwile mocno popadało i wiało strasznie

 

Nie ta Korytnica kolego :-) Ty mówisz o tej przy Garwolinie, ja zaś mieszkam w tej bliżej Wyszkowa czy Ostrowi - powiat węgrowski ogólnie :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


No i po likwidacji :-) SREDNIO WYSZŁO 60-70 % pszenica zimowa mniej bo tak koło 35 i jara 10 ale z tym akurat siue zgodzę :-) przyznać muszę, że pani likwidator uswiadomila mnie, że klos złamany tez przecież jakiś % ziarna da w tej chwili. Bedze to poslad, ale cos będzie i dlatego 65 % a nie 80...  I się zgodzę. Wiadomo, że człowiek wolałby dostać 100 % i przelecieć zboża talerzowką ale tak prawdę mówiąc likwidacja jest na prawdę fachowa i rzetelna... :-) Jestem zadowolony :-)

 


Co prawda, jestem agentem PZU, ale mówię co myslę... myslę, że nie ma tu akurat reklamy...


Co prawda, jestem agentem PZU, ale mówię co myslę... myslę, że nie ma tu akurat reklamy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W piątek szkoda, w następny piątek oględziny, w poniedziałek decyzja o przyznanej kwocie i dyspozycja przelewu :-) Jestem zadowolony :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez sambao
      Jeżeli ktoś ma doświadczenia jakiekolwiek na temat uprawy uproszczonej zapraszam do podzielenia się uwagami i spostrzeżeniami.
    • Przez tomek2201
      Witam. Chciałbym abyście wypowiedzieli się na temat mierników pH gleby. Czy posiadacie takie urządzenia? Jeśli tak to jakie? Zakupiłem niedawno za niewielkie pieniądze takie urządzenie.  Jeszcze go nie testowałem ale jestem ciekaw czy ktoś ma taki miernik i czy według niego jest on wiarygodny?
      http://allegro.pl/miernik-ogrodniczy-kwasomierz-ph-gleby4-funkcyjne-i5013208473.html

    • Przez mtz_820
      jakie zboze radzicie posiac na baaaardzo slabej ziemi normalnie piasek mialem tam juz jeczmien i owies i nakosilem tyle co na swoim z 3ha (tamto ma powierzchnie 5ha) z jednej strony jest ok ale na srodku i pod lasem niema nic normalnie jakby ktos powyrywal na wiosne bylo ok ladnie sie zapowiadalo przyszlo lato zniwa niema nic
       
      wujek chce tam posiac żyto jak myslicie dobry wybor na takie zimie? tam jarego nie bedzie za chiny
    • Przez zielu781
      Witam wraz z tatą posiadamy gospodarstwo o powierzchni 20 ha plus okołu 4 ha nieużytków jest to pole na którym tata kiedyś próbował uprawiać zboże ale niestety z marnym skutkiem bo pole to jest podmokłe i nie posiada melioracji  i nie ma możliwości  jej zrobienia. Jako ze w niedługim czasie przejmę to gospodarstwo chciałbym coś zrobić aby ta ziemia przynosiła dochody. Wpadłem na pomysł wykopania dość dużego rowu o głębokości 2 metrów jednak problem w tym ze woda z tego rowu nie miała by żadnego ujścia bo po prostu  nie ma gdzie dodam ze pole jest dość krótkie ale za to bardzo szerokie i raczej równe rów miałby długość około 200 metrów czy myślicie ze ten rów zdałby egzamin  i umożliwił mi normalną uprawę woda stoi tam tylko na wiosnę po roztopach i posiane rośliny nie dają sobie rady jest to ziemia IVa i  IVb klasy czyli przepuszczalne.
      Rów miałby znajdować się na środku długości pola. Proszę o jak najwięcej odpowiedzi może ktoś ma coś podobnego napiszcie czy takie rozwiązanie przynosi jakieś efekty z góry dzięki
    • Przez Sqowron
      Witam, co posiać wiosną na hektarze pola? Nie chce siać kukurydzy klasa ziemi 4-5 teraz dwa lata z rzędu była posiana pszenica ozima co można posiać oprócz zboża? a jak już zborze to jakie ? Myślałem na pszenżytem jary? 
×