News
Aprilars125

Wątpliwości co do kupna Renault 120.54

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Aprilars125    2

Witam .Właśnie  stoję przed zakupem ciągnika Renault 120.54 i mam kilka pytań dotyczących skrzyni tractoshift .Jak ta skrzynia się sprawuję i na jakiej zasadzie działają półbiegi ,w jaki sposób się je zmienia ,ile jest ich na danym biegu ? Może coś powiecie dokładniej o tej wersji ? :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    716

skrzynia 24/8

sama skrzynia zwykle działa bez problemów, ale cały układ sterujący czasem trzeba ogarnąć

 

3 półbiegi, zmieniasz przyciskiem w gałce biegów

Edytowano przez izydor6280

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aprilars125    2

 

Dzięki wielki .Dzisiaj  testowaliśmy podobny sprzęt i pobawiłem się trochę tymi półbiegami i zaniepokoiło mnie to ,że czasem zmiana była płynna, rewelka po prostu ale raz mi się zdarzyło ,że nie mogłem zmienić na pierwszy ani na trzeci półbieg tylko ciągle było na drugim a gdy nacisnełem przycisk od zmiany to kontrolka zapałała się ale za chwile gasła i nadal zostawało na tym drugim półbiegu .Może wiesz czego jest to przyczyna i czy to poważna awaria ? A może po prostu gdzieś jakiś kabelek nie łączy ?  :)

 

 

Edytowano przez Aprilars125

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

luki13133    2

Nie radził bym Ci kupować Renault z półbiegami i EHR .. ;) Sam jestem posiadaczem 3 takich ciągników i wszystkie są mechaniczne.. Polecam skrzynie mechaniczną ponieważ ostatnio robiłem przy jednej skrzynie i jeśli chodzi o naprawe to tragicznie to nie wygląda ;) a gdyby to już były półbiegi to wiadomo że większe koszty.. ;) Ale rób jak uważasz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    370

Używałeś kolego Renie z elektro-hydrauliką że tak mówisz? Ja osobiście posiadam 4 sztuki poczwszy od modelu 110.54 skończywszy na 180.94 oczywiście w tej mówimy o zupełnie innej skrzyni ale nie o to chodzi. Osobiście bym nie zamienił ich na wersje mechaniczne ze względu na wygodę pracy, a jeśli dużo czasu spędza się w ciągniku jest to bardzo odczuwalne, ciągłe naciskanie sprzęgła czy też praca z EHR co znacznie ułatwia pracę.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki13133    2

Mój kolega który fachowo zajmuję się naprawą ciągników Renault powiedział że mam sobie dać spokój z kupnem Renault z Półbiegami i EHR bo jak się zacznie psuć to potem jest płacz..

 

Wiadomo przecież że jeśli chodzi o wygodę to pó-biegi i EHR są bardzo fajne ale mi tylko chodziło o koszty naprawy a nie o komfort jazdy.. ;) Powiedz mi kolego jak Ci się sprawuję tam 180-94 ? ile masz mtg ? który rok ? jakieś najmniejsze awarie miałeś ? Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    370

Powiem jak jak się dba to raczej się tak nie psuje. Co do napraw tych skrzyń rożnie jest jeśli chodzi o kwoty. Kiedyś sam z ojcem naprawiałem sprzęt ale za duże już tego trzeba było znaleźć kogoś kto się zna mam takiego mechanika i mówił rzucając kwotami ile takie ewentualne naprawy kosztują. Co do 180.94 mam ja nie długo bo od lipca 2015 więc jeszcze nie za wiele. Ma 6100mth jest z 96r. jak na razie z awarii miałem problem z alternatorem i pęknięty przewód od zbiornika paliwa. Tak więc nic strasznego.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Jak źle trafisz, to nawet mechaniczną będziesz przeklinał. Bo po roku coś w silniku klęknie, jakieś sprzęgło padnie, a to synchronizator poleci a takich rzeczy w 20 letnim ciągniku nie przewidzisz. Więc nie wszystko od dbania zależy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    370

Takich spraw nie przewidzisz czy to nowy czy stary. Stare psują się ze starości nowe z delikatności. Tak więc nie ma co przewidywać bo nie przewodzi.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    716

nie chodzi o samą skrzynię, bo ta jest tak samo wytrzymała jak mechaniczne, ale właśnie o elektrykę, a widząc ciągniki u handlarza z otwartą kabiną przez cały rok można sobie odpowiedzieć dlaczego później robi się choinka


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aprilars125    2

Z tego co osobiście wiem i co czytam po waszych wypowiedziach na tym sprzęcie powinno się wygodnie pracować.Elektronika jak to elektronika czasem mały kabelek nie będzie łączył i już cały ciągnik stoi .Pytanie tylko o główne podzespoły silnik,skrzynia czy są aż tak bardzo awaryjne jak nie którzy mówią ? Czy po prostu to małe wyjątki gdzie się skrzynia rozsypała w dobry mak .Czy ten sprzęt się sprawdzi i nie będzie stał w pokrzywach tylko będzie pracował na arealne 40 ha .Powiem tyle,że ten ciągnik co mamy go na uwadze pochodzi od znajomego co sprowadza maszyny za granicy i pracuję nimi też na swoim gospodarstwie .Mieliśmy ten ciągnik Renault 120.54 u siebie na kilka dni na testach i pracowało się na nim bardzo dobrze .Jedyny problem co mi się przydarzył to,że półbieg się nie chciał przełączyć ale domyślamy się ,że po prostu coś gdzieś nie łączyło i tylko trzeba sprawdzić wszystkie kable i po dokręcać 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez krzysztofgru1
      Witam, mam problem z moją renią, otóż po zapaleniu ciągnik działa prawidłowo ale po około 20-30 minutach pracy przestają działać półbiegi, żółw-zając, wom oraz blokada mostu, działa tylko przedni napęd. Skrzynia blokuje się na zółwiu lub zającu - zależy na którym zakresie akurat jadę a półbiegi przełanczają się same na 1lub4 (czasami na 2lub3 ale zdecydowanie rzadziej). Komputer (autotronic 2) właśnie odebrałem z naprawy - podobno na 100%sprawny, filtry nowe, olej jest ok zawór trójdrożny rozebrany wyczyszczony i złożony . Ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczyną lub co jeszcze sprawdzic? 
    • Przez Domek96
      Cześć mam pytanie czy w renault 75.14 z 84r trzeba wciskać pedał sprzęgła, żeby włączyć i wyłączyć dźwignią wałek wom
    • Przez tedek2
      Witam. Mam kolejny problem. Wolno dzialajacy podnośnik, tur oraz hydtaulika zewnetrzna. Olej zalany fusha stou 10w30 filtry oba zmienione. Cisnienie na turze 180. Co moze byc przyczyna? 
    • Przez zieli88
      Witam,
      Ostanio podczas ruszania ze skrzyżowania znikły półbiegi i przełączyło automatycznie na najwyższy (było trzeba zredukować głównymi żeby ruszyć). Na wyświetlaczu przy zegarach normalnie przełączają się od 1 do 4 ale brak jest żadnej reakcji. Sprawdzone zostały elektrozawory za prawymi schodami i wogóle nie dochodzi tam prąd, ewidentnie jest problem z elektryką, z góry dziękuję za podpowiedzi.
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.