wladek_t25

niebieski dymek władymirec t25

Polecane posty

wladek_t25    1

Witam jestem nowy więc proszę o wyrozumiałość. Od czasu kiedy dostałem władymirca kopcił na niebiesko, 2 lata temu został zrobiony mały remont (nowa pompa wtryskowa, końcówki wtryskiwaczy). Ciągnik nie bierze oleju i ma moc. Próbowałem też z kątem wtrysku ponieważ był przestawiony. Nic nie pomogło. Otóż nie wiem co dalej robić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianus2222    119

nie wiem czy to jakaa oznaka ale u mnie stara 80tka, do puki zimna byla, lub tlumik to tez lekko na niebiesko dymila, szczegolnie w zime. Oleju nie brala, moze minimalnie a tak to wszystko bylo ok


sprzedam rozsiewacz amazone 800l 1600zł. Talerzówke famarol 1,8m siewnik poznaniak 2,7m tanio! pisać na priv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Musisz jeszcze wymienić pierścienie i dotrzeć zawory.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek_t25    1

zastanawiam się czy nie wymienić głowic bo są stare jeszcze oryginalne. Czy olej może dostawać się prowadnicami zaworów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Oczywiście że może.

 

Jak ma moc i nie spala oleju to zostaw to, jak nie kopci straszliwie, masa ciągników jezdzi i puszcza dymki ^^

 

Pytanie jeszcze kiedy dostałeś władzia i czy zaczął kopcić nagle?

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek_t25    1

kopci od kiedy w 97 roku od pierwszego właściciela kupił go mój tata. Dostałem go w tamtym roku. Dodam że był mocno zdezylowany jak tata go kupił w tedy za 3000 złotych

Edytowano przez wladek_t25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ja rozumiem że człowiek chciałby jak najlepiej, ale to nie apteka, trochę puszcza dymka i tyle,

nic mu to nie zaszkodzi, podejrzewam że będzie tak chodził że ho ho :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Tzn spada z obrotów i przygasa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Zasilanie paliwem, po postoju spiernicza a jak zapali to pokuleje i chodzi równo.

 

I co @władek_25 rozkminiasz to paliwo?

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek_t25    1

dobra dziękuję za odpowiedzi

myślę że trzeba porządnie zrobić przewody

Edytowano przez wladek_t25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Czyli masz coś po czarowane z tym zasilaniem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek_t25    1

nie zasysanie od góry tylko trzeba uszczelki posprawdzać i zaciski. A u kogoś spotkałem pompkę ręczną od zetora. I co zdaje egzamin?

 

jutro wykombinuje coś z filmikiem dymienia mego ciagnika

Edytowano przez wladek_t25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

O to czekamy na audio wizualizację :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Wrzuć kilka fotek w galerię

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

 u kogoś spotkałem pompkę ręczną od zetora. I co zdaje egzamin?

 

Ja mam. Jest dużo lepsza, bo nie leje sie z niej, a cena ta sama. Polecam.

U mnie pompowane zdarza się może 2 razy w roku jak paliwa zbraknie.

Mam szczelny układ, to czasem jak postoi miesiąc to jedynie zgaśnie i go drugi raz odpalę i już chodzi normalnie.

 

Naprawdę, czy to taki wielki koszt wymienić podkładki tam gdzie się choćby poci i co jakiś czas zawór?


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek_t25    1

Miałbym prośbę. Jak by ktoś miał oryginalną miarkę oleju silnikowego w władku i mógłby sprawdzić na jakiej wysokości ma znak B

 

@zbyszekbrzuze układ mam szczelny tylko ta pompka denerwuje bo jak pompuje to paliwo wybija i mam zamiar założyć taką jak w zetorze

Edytowano przez wladek_t25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Kup taką jak ja mam, jestem bardzo zadowolony, mam ją rok i kupiłem jeszcze jedną :)

http://www.sklep.mizar.com.pl/pompka-reczna-paliwa-m14x1-5-p-2629.html

 

Cena chyba ta sama co ruskopodobny zamiennik, a jakość niewyobrażalnie lepsza.

Pasuje na gwint bez problemu.

 

post-10681-0-76902100-1455832517_thumb.jpg


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek_t25    1

a jeszcze mam pytanie gdzie dostać oryginalną miarkę oleju do ruska? Lub na jakiej wysokości na bagnecie znajduję się znak B? i jaka jest wysoka do zabezpieczenia od wpadnięcia tzn kołnierza?

 

 

 

Edytowano przez wladek_t25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek_t25    1

odświeżam

Prawdopodobnie znalazłem winowajce dymienia. Trzeba wymienić uszczelniacze zaworowe. A co sądzicie o zagęszczeniu oleju? Bo ja leje superol i wydaje mi się że jest za rzadki. Wcale to nie wina lejących wtrysków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Jeżeli już to możesz wymienić prowadnice zaworów. Władek to nie samochód - nie posiada uszczelniaczy na prowadnicach. Co do superolu, to nie powiedziałbym że jest rzadki. Ja osobiście tego czegoś już daaaawno nie stosuję do żadnych silników.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek99    16

Pompka od Zetora potwierdzam super sprawa, mam taką samą jak Zbyszek.

 

Właśnie jestem po małym remoncie Władka tzn głowice i góra silnika. Niestety ciągnik na wolnych obrotach trochę kopci na niebiesko na zimnym i na rozgrzanym. Wtryski były zmieniane i ustawiane, kąt ustawiony idealnie. Pompa może być rozregulowana ale jak zmniejszam dawkę nic to nie powoduje zmniejszenia puszczania dymku. Jakieś pomysły ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj