Polecane posty

varadero112    0

Cześć, czy orientuje się ktoś z was jaka jest cena ciągnika JD 8245R i ewentualnie jaka jest różnica między 7250R, I jeszcze jedno pytanie, czy na przestrzeni 2 lat poprawili t 7R pod względem skrzyni e23 z którą były problemy ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za 8R lekko 650 musisz położyć :) No ale dużo zależy od tego jak żyjesz z dealerem i oczywiście jakie wyposażenie byś chciał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lesiu19911    25
Napisano (edytowany)

Oj duzo problemow bylo. W pracy mamy 7250r z e23 model koniec 2014r. Skrzynia szarpala przy ruszaniu przy zmianie kierunku jazdy, serwis cos tam robil ale jeszcze nie znali sie na tej skrzyni (ich rozwiazanie...ruszac ze sprzegla z 4-5 biegu :-)  ) potem nie bylo trybu auto wymieniali cuda wianki szukali i skonczylo sie na nowym sterowniku skrzyni.Teraz ma ok 700 godzin i jak narazie nic sie nie dzieje.Zobaczymy jak ostro pojdzie w pole w zniwa.

Edytowano przez Lesiu19911

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szarywilk    90

Hm, dziwne - mój 7290r e23 od sierpnia  2014 najechał już z 1500 mth - i tylko jedna aktualizacja sterownika skrzyni bo wyrzucał jakiś bezsensowny błąd - a tak nic się nie dzieje - ogólnie na gwarancji tylko śrubka napinacza PK wymieniona.  Może kwestia egzemplarza - albo tego że ja zawsze ruszam ze sprzęgła, ale co fakt to fakt - serwis nie potrafił mi potwierdzić że temp. 104 stopnie to norma pod obciążeniem więc nie bardzo znają ten model. Ogólnie ciekawy ciągnik tylko co przegląd trzeba robić aktualizacje wszystkich sterowników, bo cały czas dopracowują i np po jednej znikł poziom tylnego tuza - z command center - a w następnej znów się pojawił. niby pierdoła ale jak uprawiasz coś pół zawieszanym agregatem to wkurza. Inna sprawa że u mnie ten ciągnik ma swoje narzędzia i nie miesza olejów z innymi.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

John Deere 8400R - Nowość przedstawiona na Bednarach. Cena ok. 800.000zł netto. Skrzynia E23 - Czy ktoś może po kolejnym mijającym sezonie wypowiedzieć się na temat tej skrzyni ? Czy były jakieś poprawki wzmocnienia tej skrzyni? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki21    35

Nie wiem, jak obecnie, ale jak ja swojego kupowałem 3 lata temu, to 8R w porównaniu do 7R miał następujące zalety:

- filtr DPF "w rurze wydechowej" przy bocznym słupku

- skrzynia Power Shift. Jeżeli ciągnik ma iść w pole do ciężkiej pracy, to zdecydowanie polecam to rozwiązanie. Stara, sprawdzona, niezawodna konstrukcja.

- oś TLS (ale nie jestem pewien, czy siódemka też takiej nie miała)

- podobno w 7 były problemy z ciśnieniami w układzie hydraulicznym. Wiadomość od byłego pracownika.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    205

Branie starej 16 biegówki w tych czasach to nieporozumienie bo sie to wlecze 40 na godzine przy maks obrotach, dobra bo dobra ale nie na te czasy, z resztą ona jest dostepna do ok. 340km bo wiecej nie wytrzymie, ósemka ma oś ILS na wahaczach a siódemka ma tylko sztywną oś na siłownikach(całkiem nieźle się z nią jeździ nawet).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    205

Zawsze w największych ciągnikach był tylko powershift bo do takiej mocy nie było bezstopniówki(no teraz coś robią fendt np.), teraz w 9 jest e18 z resztą te skrzynie E to też powershifty lub prawie powershifty?

Edytowano przez JD1052

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

nie wiem czy to poprawili ale w 7r kilka jeździło takich w niedalekiej firmie to niby z dpf jakieś cyrki się działy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Valtra123    33

Skrzynię poprawili na 2016 rok bo faktycznie działy się różne rzeczy min. szarpanie przy ruszaniu i zmianie kierunku jazdy itp.. A co do ceny to za 7250R to lekko 560000 zł a za 8R to 670000 zł.


Uwielbiam ryk silników podczas orki , uwielbiam jeździć z pełnymi dwiema przyczepami , a także kosić bizonem i słuchać jego pomruku i wycia . Oczywiście zachęcam do polubienia moich postów . Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki21    35

A mój powershift bardzo ładnie rusza, zmienia biegi i zmienia kierunek jazdy. Jedynie do czego się można przyczepić to przełożenia do tyłu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez marcin3153
      Witam mam problem z jd7430 premium, przetarła się rurka hamulca, po wymianie i odpowietrzeniu przy zaworze pneumatyki hamulce działają ale dopiero za drugim naciśnięciem, dodam że po nocy schodzi powietrze z pneumatyki ale niestety nie mogę zlokalizować nieszczelności. Ktoś miałby jakąś poradę gdzie szukać problemu ?
    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj