Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
cena
varadero112    0

Cześć, czy orientuje się ktoś z was jaka jest cena ciągnika JD 8245R i ewentualnie jaka jest różnica między 7250R, I jeszcze jedno pytanie, czy na przestrzeni 2 lat poprawili t 7R pod względem skrzyni e23 z którą były problemy ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za 8R lekko 650 musisz położyć :) No ale dużo zależy od tego jak żyjesz z dealerem i oczywiście jakie wyposażenie byś chciał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Lesiu19911    19
Napisano (edytowany)

Oj duzo problemow bylo. W pracy mamy 7250r z e23 model koniec 2014r. Skrzynia szarpala przy ruszaniu przy zmianie kierunku jazdy, serwis cos tam robil ale jeszcze nie znali sie na tej skrzyni (ich rozwiazanie...ruszac ze sprzegla z 4-5 biegu :-)  ) potem nie bylo trybu auto wymieniali cuda wianki szukali i skonczylo sie na nowym sterowniku skrzyni.Teraz ma ok 700 godzin i jak narazie nic sie nie dzieje.Zobaczymy jak ostro pojdzie w pole w zniwa.

Edytowano przez Lesiu19911

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szarywilk    65

Hm, dziwne - mój 7290r e23 od sierpnia  2014 najechał już z 1500 mth - i tylko jedna aktualizacja sterownika skrzyni bo wyrzucał jakiś bezsensowny błąd - a tak nic się nie dzieje - ogólnie na gwarancji tylko śrubka napinacza PK wymieniona.  Może kwestia egzemplarza - albo tego że ja zawsze ruszam ze sprzęgła, ale co fakt to fakt - serwis nie potrafił mi potwierdzić że temp. 104 stopnie to norma pod obciążeniem więc nie bardzo znają ten model. Ogólnie ciekawy ciągnik tylko co przegląd trzeba robić aktualizacje wszystkich sterowników, bo cały czas dopracowują i np po jednej znikł poziom tylnego tuza - z command center - a w następnej znów się pojawił. niby pierdoła ale jak uprawiasz coś pół zawieszanym agregatem to wkurza. Inna sprawa że u mnie ten ciągnik ma swoje narzędzia i nie miesza olejów z innymi.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

John Deere 8400R - Nowość przedstawiona na Bednarach. Cena ok. 800.000zł netto. Skrzynia E23 - Czy ktoś może po kolejnym mijającym sezonie wypowiedzieć się na temat tej skrzyni ? Czy były jakieś poprawki wzmocnienia tej skrzyni? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki21    17

Nie wiem, jak obecnie, ale jak ja swojego kupowałem 3 lata temu, to 8R w porównaniu do 7R miał następujące zalety:

- filtr DPF "w rurze wydechowej" przy bocznym słupku

- skrzynia Power Shift. Jeżeli ciągnik ma iść w pole do ciężkiej pracy, to zdecydowanie polecam to rozwiązanie. Stara, sprawdzona, niezawodna konstrukcja.

- oś TLS (ale nie jestem pewien, czy siódemka też takiej nie miała)

- podobno w 7 były problemy z ciśnieniami w układzie hydraulicznym. Wiadomość od byłego pracownika.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    87

Branie starej 16 biegówki w tych czasach to nieporozumienie bo sie to wlecze 40 na godzine przy maks obrotach, dobra bo dobra ale nie na te czasy, z resztą ona jest dostepna do ok. 340km bo wiecej nie wytrzymie, ósemka ma oś ILS na wahaczach a siódemka ma tylko sztywną oś na siłownikach(całkiem nieźle się z nią jeździ nawet).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    87

Zawsze w największych ciągnikach był tylko powershift bo do takiej mocy nie było bezstopniówki(no teraz coś robią fendt np.), teraz w 9 jest e18 z resztą te skrzynie E to też powershifty lub prawie powershifty?

Edytowano przez JD1052

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    667

nie wiem czy to poprawili ale w 7r kilka jeździło takich w niedalekiej firmie to niby z dpf jakieś cyrki się działy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Valtra123    32

Skrzynię poprawili na 2016 rok bo faktycznie działy się różne rzeczy min. szarpanie przy ruszaniu i zmianie kierunku jazdy itp.. A co do ceny to za 7250R to lekko 560000 zł a za 8R to 670000 zł.


Uwielbiam ryk silników podczas orki , uwielbiam jeździć z pełnymi dwiema przyczepami , a także kosić bizonem i słuchać jego pomruku i wycia . Oczywiście zachęcam do polubienia moich postów . Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki21    17

A mój powershift bardzo ładnie rusza, zmienia biegi i zmienia kierunek jazdy. Jedynie do czego się można przyczepić to przełożenia do tyłu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Szczepan26
      Witam mam problem z JD 5100r a mianowicie zapalaja mi sie kontrolki:
      Pierwszo ze jest temperatura plynu chlodzacego zbyt wysoka. Zaraz potem ze jest zbyt niskie cisnienie oleju przekladniowo-hydraulicznego. A przy tym zapala mi sie kontrolka "stop" , "!" ,"i".  Gdy zgasze i zapale ciagnik to raz jest dobrze a raz dalej tak samo. Od czego zaczac?
    • Przez chillout89
      Witam, problem był już w różnych postach sygnalizowany. JD seriam M w naszym przypadku dokładnie 6150M na oponach firestorm dostaje takich drgań, że nie sposób jechać. Próby zmniejszenia ciśnienia w oponach nic nie dają. Coraz więcej osób mówi o tym problemie, a tak naprawdę JD nic z tym nie robi. Właśnie napisaliśmy pismo reklamacyjne w tej sprawie i szukamy osób które mają podobny problem lub miały i jakoś się z tym uporały. 
    • Przez SzymonPraat
      Witam serdecznie piszę z problemem dotyczącym prawdopodobnie elektroniki, chciałbym jeszcze prosić o pomoc na forum zanim wezwę fachowca, a nóż się uda.

      Pacjent to 5080R, 1250 mth, do tej pory bez awarii, rocznik 2011, nastąpiła wymiana oleju silnikowego, wszystko według instrukcji, no i nadszedł moment aby włączyć zasilanie pompki elektrycznej zasilającej co by paliwo we filtry poleciało(oczywiście czujnik wody w odstojniku również podłączony), ale niestety pompka się nie załączyła, sprawdzane przekaźniki  i bezpieczniki w kabinie odpowiadające za sterowanie elektroniką i podzespołami oraz w komorze silnika, bezpieczniki nie przepalone a przekaźniki były sprawdzone na tzw 'cyknięcie' czyli prąd przezeń płynie, nie śmierdziały spaleniem, obwodu nie sprawdzaliśmy czy jest gdzieś przerwany bo kable są tak pochowane że ciężko się połapać, sprawdzona pompka zasilająca i tam prąd do niej nie dochodzi, również sprawdzone 2 bezpieczniki odpowiedzialne za podgrzewanie paliwa i samą pompke zasilająca- nie przepalone ale prąd do nich nie dochodzi.

      Poruszałem przekaźnikiem w komorze silnika na chwilę pompka załączyła i podała paliwo, od tego czasu ciągnik pali i jeździ z tym że po odpaleniu jest sygnał dźwiękowy i żółta kontrola z wykrzyknikiem na desce rozdzielczej, dziś doszedł jeszcze problem braku wysprzęglania przyciskiem na dźwigni od przekładni. chciałem sprawdzić styki od przekaźnika w k.s ale za Boga nie mogę wyciągnąć tej plastikowej obudowy a nic nie chce połamać. 

      Nie mam pomysłu więcej co mógłbym zrobić, jakieś porady ? 
       
    • Przez nemezis
      Pytanie głownie do użytkowników modeli 6110M-6145M  (Rok prod.od początku 2016 r do dziś )ale również do właścicieli R-ek w 4 cylindrach . Czy w Waszych ciągnikach po nagrzaniu i pod obciążeniem występuje podczas jazdy na 1 biegu obojętnie którego zakresu A-F występuje dzwięk jakby tarcie , skrzypienie wyraznie słyszalne w kabinie i na zewnątrz ?  Problem jest od nowości , JD aktualnie diagnozowany w serwisie - olej  czysty zmienione cewka 1-2 biegu i chyba zawór modulacyjny . Podobno w nowej M-ce z placu jest taki sam dzwięk . Serwis wysłal zapytanie do Centrali odnośnie ww. i czekamy na odp. Co Wy na to ? Ktoś też tak ma  ? 
    • Przez danielo2007
      Witam. Chciałem sie podzielic moimy spostrzezeniami i awariami z krótkiego użytkowania ciagnika John Deere 5100R w nadzieji że komus to pomoże w wyborze, albo ktoś też sie podzieli uwagami na temat swojej 5R.
      Ciagnik zakupiony u dealera wanicki agro w swidniku przepracowane ma 80mth. Jeszcze przed odbiorem go z placu u dealera stwierdziłem niepokojace głosne stuki i trzaski w hydraulice-objawy nasilaja sie przy wciskaniu hamulca lub przesuwaniem dzwigni hydrauliki. Usterka mimo naprawy nie została usunieta do dnia dzisiejszego (serwis nie za bardzo wie czego sie czepic).Po 30mth sie zaczeło:
      -opadanie tura po dłuzszym postoju
      -awarie rewersora (kalibrowany i wgrywany soft przez serwis 2 razy, nic to nie dało)
      -odczuwalny spadek mocy i właczanie sie kontrolki inteligentnego zarzadzania moca(+10KM) przy kazdym wcisnieciu pedału gazu bez obciazenia(wczesniej kontrolka zapalała sie w transporcie przy obciazeniu)
      -skrzynia biegów przełacza biegi po 5sekundach od ruszenia dzwignia(w tym czasie ciagnik jest na luzie) co doprowadza tzw.pchniecia zestawu na wzniesieniu luz stoczenia do tyło(mi przydazyło sie to juz dwa razy i mało brakowało do wywrócenia zestawu).
      -po nagrzaniu sie hydrauliki bywa ze ehr przestaje na chwile reagowac.
      -wyzuca przewody z gniazd hydrauliki podczas próby wywrotu załadowanej przyczepy
      -spalanie na pusto transport 18-21L/h w pracy np. agregatem scierniskowym to 20-26L/h
      -ciagłe błedy przekładni głownej, rewersu, podnosnika, brak komunikacji ze sterownikami, nawet z wyswietlaczem.
      Pochwalic ciagnik moge tylko za zwrotnosc i oswietlenie zewnetrzne, reszta jak narazie kicha do kwadratu. Zapomniałbym jeszcze o tym że dealer zle przekazał do zamówienia ciagnik i konfiguracja sie nie zgadza, cała hydraulika jest inna niz zamowiłem. Zamowiona była zamknieta z pompa tłoczkowa z lepszymi gniazdami hydrauliki, a dostałem układ otwarty z pompa zembata o gorszym wydadtku z najtanszymi badziewnymi gniazdami w których nie da sie zablokowac wydadku.
      Mam nadzieje ze ktos z urzytkownikow tej wspaniałej maszyny też sie podzieli swoja opinia i wyprowadzi mnie ze złej opini na temat tego badziewia.
      pozdrawiam
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.